3 marca 2006

Kłopoty kryminalnych cz. 9

Adam i Marek zajechali pod szpital. Iza juz czekała przed wejsciem.

- czesc- Adam- i jak?

- Kasia jest na OIOMIE a Basia juz wszystko wie-Iza

- jak to przyjeła?- Marek

- no a jak ma przyjac jak podaja jej srodki uspokajające co chwile?- Iza- wyglada i zachowuje sie jak naćpana. Ja jade do domu. Czesc!

- no ale przynajmniej jej dobrze- zazartował Adam

- wiesz cos o tym?- Marek

- mhm. Chodzcie idziemy- Adam

Weszli do srodka i natkneli sie na doktor Alicje

- czesc! Mozesz powiedziec cos o stanie Pawła Nowackiego?- Adam

- bez zmian od wczoraj.Szukamy przyczyn spiączki- Alicja

- dzieki. A jak Basia?- Adam

- podajemy jej relanium. Jest bardzo niespokojna. To ktos z rodziny?- Alicja

- narzeczony- Marek

Poszli do Basi. Spała.

- ja pojde zobaczyc na OIOM- Marek

- a ja posiedze przy niej- Adam

Zawada usiadł na krzesle, odgarnął włosy z twarzy Basi i przykrył kocem. Przypomniało mu sie jak Basia odwiedzała jego w szpitalu i usmiechnal sie pod nosem. Weszła pielegniarka

- Dzien dobry. Musze zrobic panskiej córce zastrzyk- pielegniarka

- mam wyjsc?- Adam

-a co igły sie pan boi?- pielegniarka- a jak kolano?

- w porzadku- Zawada

Gdy pielegniarka wyszła Adam zobaczył ze Basia nie spi

- czesc Tatusiu- Basia- juz wszystko wiem.

- bedzie dobrze- komisarz

Marek wszedł na OIOM i podszedł do Kasi.

- czesc. Dzieciaki pytały o Ciebie- Marek- a tu jak?

- tak jak widac- Kasia- ze tez im sie musiało to przytrafic

- kazdemu mogło. Najwazniejsze zeby sie obudził- Marek- idz do domu.

- mhm. Juz ide- Kasia- paa!

Minęły 2 tygodnie
- Basia dzis wraca do nas?- Marek

- chyba tak- Adam- od 2 tygodni siedzi ciagle w szpitalu przy Pawle. Przyjechała jej Mama i siostra

- cholera, mam nadzieje ze on sie obudzi niedługo- Marek- czesc Baska!!

- mam ochote na kawe-Marek- a ty Adam?

- ja juz mam a jak masz ochote to sobie zrób- Zawada

- czesc- powiedziała Basia- jak robisz to mnie tez

- z Pawłem bez zmian ?- Adam

Basia pokiwała głowa.

- najgorsze jest to ze nie wiadomo czemu jest w spiaczce. Zrobili wszystkie mozliwe badania i nic- Basia- nawet nie wiem czy on mnie słyszy

- moze słyszy-Adam- a jak ty sie czujesz?

- normalnie- Basia- mamy cos?

- na razie cisza- Marek- Krzysiek i Ania przesyłaja buziaki dla Cioci Basi. Popatrz jaki mms od nich dla Ciebie

Dzwoni komórka Adama

- no patrz. Basia wrociła i od razu robota- Marek

- nie ciesz sie bo to Iza- Adam- no czesc!

Tymczasem do biura wpadł Szczepan

- Baska fajnie ze wróciłaś! Moge cie wysciskac?- Szczepan- mamy sprawe!

- jaką?- Marek

- ktos zamordował faceta w kantorze- Szczepan- kase tez kurka ukradli

- Adam co jest?- Basia

- Iza musi jechac do rodziców do Krakowa. Jej ojciec miał wylew- Adam

- jedziesz z nią?- Marek

- na razie nie- Adam- mamy cos jednak?

- mhm- Basia- musze jechac z wami?

- jak nie chcesz to nie musisz. Wracaj do domu i sie przespij – Adam

- dobra- Basia- cała noc siedziałam w szpitalu i padam.

- kolorowych snów- Marek

Adam i Marek pojechali do kantoru

- czesc chłopaki! Co jest?- Adam

- 2 strzały w klatke piersiowa i jeden w głowe- Leszek

- znikneła cała kasa- Robert

- sladów całe mnóstwo- Marcin

- kim był denat?- Marek

- dokumentów brak- Jarek

- Marek trzeba ustalic kim był ten facet- Adam- ja pogadam z ludzmi którzy sa obok kantoru. Moze cos widzieli.



ciag dalszy nastapi. Przepraszam ze znowu tak krotko ale nie mam koncepcji do sprawy. Ale znów sie cos nowego dzieje.

Czy Adam pojedzie za Iza do Krakowa poznac jej rodzine? Przekonacie sie niedługo. Pozdrawiam!!

9 komentarzy:

  1. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    Alice notka jak zwykle super! Krótko i zwięźle= super!!! Czekam na cd. A szablonik bardzo fajny, nie wiem jak ty to robisz, że taki ci to fajnie wychodzi…całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    No no no, robi się coraz ciekawiej. Paweł w śpiączce, Adam opiekuje się Basią jak własną córką, Marek…no poprostu rewelacja! nie mogę się doczekać kiedy bedzie nowa notka. Jak ją opublikujesz to natychmiast mnie o niej powiadom:) Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~madzia
    około 6 lata temu
    CUDOWNA NOTKA. MAM NADZIEJE ŻE DZIŚ JESZCZE NASTĄPI C.D

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    super! czekam na cd! mam nadzieje ze dzis napiszesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Kaorla
    około 6 lata temu
    Jak zwykle zawodowooo U ciebie się tyle dzieje że hej ! Może Adam pozna teściów:D Biedna Izka … Poporstu Supeer ja biore się za instalowanie simsów bo mi się nudzi papa :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Ania
    około 6 lata temu
    fajne sliczne! ciekawa jestem jak sie sprawa rozwinie. aha…. kiedy Paweł sie obudzi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedroneczka14 stycznia, 2013

    napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Widzę tu dużo zmian u Ciebie na blogu.Jest inaczej podoba mi się.Co jakiś czas trzeba coś zmienić by nie było nudno:) Ostania notka niezła, ale zgadzam się z Tobą,że trochę może zbyt krótka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Skrzelo :)
    około 6 lata temu
    Oh my!! Super nocia!! Z niecierpliwością czekam na następne

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))