30 marca 2006

3/12

Basia i Adam udali sie do pomieszczenia monitoringu

- dzien dobry Komenda Stołeczna,komisarz …- zaczał Adam

- Storosz i nadkomisarz Zawada- Basia

- własnie- Adam- jak tam wyglada sytuacja?

- to chyba jacys amatorzy- powiedział ochroniarz- pogubili sie w sytuacji. Jedyną osobą,która nad tym panuje jest ten najblizej kamery.

- wiemy kto to?- Basia

- tak,były pracownik ochrony tego banku- ochroniarz

- został zwolniony?- Adam

- tak, przyłapano go na zarzywaniu narkotyków- ochroniarz- wielokrotnie sie odgrazał

- czyli zna teren banku i ma nad nami przewage- Adam- ma pan plany budynku?

- tak, prosze – ochroniarz- oni sa tutaj a my tu

- a ta przestrzen to co?- Basia

- magazyn.Zamkniety z naszej strony-ochroniarz

- no to chyba juz wiem co zrobimy- Basia

W banku

- odbierzcie ten telefon durnie- szef

- to do pana

- czego?- szef

- ” Tu policyjny negocjator. Wypuscie zakładników”

- chcemy stad wyjsc!- szef

- wypusccie zakładników i poddajcie sie- negocjator

- po moim trupie!! Na dachu ma byc helikopter. Macie godzine!-szef rozłaczył sie

-myslisz ze wyjdziesz stad zywy?- zaczał Marek

- zamknij sie!- szef

- posłuchaj, jezeli sie poddasz bedziesz miał łagodniejszy wymiar kary albo zginiesz- Marek nie dawał za wygraną

- powiedziałem zamknij sie!!- szef

- wypusc ich- Marek- helikopter nie bedzie miał wystarczajaco duzo paliwa. Nie uciekniecie daleko

- szefie uciszyc go?

- zostaw go!- Kasia

- siedz!- Marek

- patrzcie bohatera tu mamy!- szef- jezeli odezwiesz sie chociaz słowem zabije kogos. Rozumiesz?

Basia weszła do ciemnego magazynu i usłyszała krzyki w glównej sali banku.

- Adam słyszysz mnie?- Basia skontaktowała sie z Adamem przez słuchawki

- słysze- Zawada

- Marek próbował cos działac. Grozili ze jak sie odezwie to kogos zabiją- Basia- nie podoba mi sie to

- mnie tez- Adam- jestes na miejscu?

- prawie. Musze jakos otworzyc te cholerne drzwi- Basia- a ty jak?

- widze ich- Adam- musi sie udac. Jest ich trzech



-tu policyjny negocjator! Wypuscie zakładników to dostaniecie helikopter!

- w porzadku! Za 5 minut wyjda wszyscy- szef

- szefie! Oszalał szef?

- my uciekniemy tylnym wyjsciem gdy sie zajma ludzmi- szef



ciag dalszy nastapi! Sorry ze tak krótko!!

Czy plan Adam i Basi sie uda? A moze bandyci uciekną ? O tym dowiecie sie w kolejnej czesci opowiadania.

Komentucjcie!!!!

Buziaki !!!

17 komentarzy:

  1. napisane przez ~Różyczka:)
    około 6 lata temu
    hmmmm…. i w tej notce zaczerpnięte wzorce z odcinka „Pułapka” całkiem, całkiem tylko, że krótkie! pisz szybko ciag dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez niuniamartyna@buziaczek.pl
    około 6 lata temu
    hej ! fajny blog =) zapraszamy do zwiedzania blogu poświęconego harcerstwu, a dokladniej blogu o naszej druzynie serdecznie zachecamy … moze i ty zostaniesz jedna/ym z nas ? buuziaczki serdeczne pa http://7pwzdh-jungi-mlawa.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez karolinatu@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    Siemka masz naprawdę extra bloga jest świetny bardzo mi się podoba tak trzymaj równiesz zapraszam na http://www.by-karolina-89.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Hej!Krótkie ale ciekawe.Czekam na jeszcze.Mój koment też dziś krótki.Pa!

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Justii
    około 6 lata temu
    Ojojoj dzieje się Super! mam nadzieje że wszystko będzie dobrze. Czekam na cd. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    i co ja mogę powiedzieć ? rewelka ? genialne? świetne ? boskie? to i tak nie odda tego co che powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    strasznie w tych opowiadaniach podoba mi się to , ż każdy sszczegół jest dopracowany ja nie mam do tego nerwów !

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    No ciekawe czy plan Adama i Basi się uda. Ja mam nadzieję że tak i wszystko dobrze się zakończy ale znając ciebie już coś tam ciekawego wymyśliłaś trochę krótko ale jutro będzie kolejne? bo u mnie bedzie i to chyba długieeee . pozdróffka i zapraszam na jutro

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Clausia
    około 6 lata temu
    Mam nadzieję, że się uda. Czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Mam nadzieję że plan Basi i Adama się powiedziee !!! Super notka ! pOZDRAWAIM papa :*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~MartaM
    około 6 lata temu
    Hej. Opowiadanie super. Oby wszystko się udało. Jeśli będziesz miała wolną chwilkę, to zajrzyj na mojego bloga http://www.magda-schejbal.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~Aśka13
    około 6 lata temu
    Extra!

    OdpowiedzUsuń
  13. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    Alice nocia jak zawsze superowa, bardzo mi sie podobala:) Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  14. napisane przez ~MartaM
    około 6 lata temu
    To jeszcze raz ja. Dzięki za komentarz. Chciałam Ci jeszcze powiedzieć, że naprawdę świetnie piszesz. Tyle opowiadań, że hohoho. Będę miała zajęcie w najbliższym czasie, bo jestem trochę przeziębiona i siedzę przed kompem. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. napisane przez ~Beta
    około 6 lata temu
    Siemanko:)noteczka jest super!!prosze pisz szybciutko:):)POZDRAWIAM http://kryminalni-fotki-ciekawostki.blog.onet.pl wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. napisane przez ~marta ;]
    około 6 lata temu
    Cześć!!! Uwielbiam kryminalnych i kocham takie kryminalne historyjki Oby basi i Adamowi sie udało… Ja też niedawno postanowiłam pisać własne opowiadanie więc zapraszam cię na http://naturelle.blog.onet.pl SKOMETNUJ MOJĄ PIERWSZĄ NOTKĘ!!! I napisz mi w komencie jak możesz kiedy pojawi sie u ciebie nowa notka Z chęcią poczytam

    OdpowiedzUsuń
  17. napisane przez ~Ewelina(sara)
    około 6 lata temu
    Superowy blog:)a jakie świetne opowiadania:)zapraszam do mnie http://www.kryminalnisara.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))