26 marca 2006

"Strefa mroku" - komentarz

Odcinek był ekstra !!

Chyba nawet przebił moj ulubiony odcinek „Polowanie”.

Strach i przerazenie towarzyszyły cały czas. Chociaz wiedziałam ze uratuja Basie to emocje siegały zenitu.

Biedna Basienka- scena w trumnie przerazajaca gdy mowi do Adama, woła go i Marka,brakuje juz powietrza. A potem ten sen i przerazona mina w szpitalu. Czy to bedzie miało wpływ na nią?

Adam- mieszanka strachu, złosci i bezsilnosci. Desperacaja zeby za wszelką cene uratowac Basie.Ten łamiacy sie głos i ukrywane łzy. Gdy otworzyli trumne a on sprawdzał czy Basia zyje i to milczenie… a potem jeszcze pod wpływem emocji niesie ja przez las do karetki.

Nasz komisarz pokazał klase. I te przeklenstwo po niemiecku! Hihi ! To mi sie podobało!

Jan Zawada- w chwili obecnej miły starszy pan,który ma swoje zasady i jest uparty. Jezeli wczesniej był taki jak Adam to biedni ci przestepcy byli.

Grabarz- sympatyczny i opiekunczy facet z czułym usmiechem. Niestety głebiej to facet który msci sie na matce. Chce ja ukarac za to ze kiedys wsadzała go do skrzyni gdy cos przeskrobał. Wszystkie swoje ofiary upodabniał do niej.

I jednak miałam racje gdy mowiłam ze Grabarz to syn Wampira. Jego ojciec w liscie napisał ze to on zabijał te wszystkie kobiety stad Grabarz miał kolekcje rzeczy które ojciec zabieral swoim ofiarom.

Niezła rodzinka.Ojciec -Wampir, matka-wariatka- syn- Grabarz.

Współczuje Łukaszowi Strzeleckiemu. Dowiedziec sie prawdy o ojcy w taki sposób to jest straszne. Ale zaimpownował mi podczas akcji ratunkowej Basi i przepraszajac ojca Adama.



Gafa w serialu- zauwazyliscie? Kiedy Łukasz zamknał majora Badure w areszcie na korytarzu spotkał Adama i ojca,ktory kilma minut wczesniej miał plaster na czole i unieruchomiona reke a w tej scenie był zdrowy jak rybka.

Ogolnie cały Tryptyk Śląski był super. W pierwszym odcinku nie działo sie wiele za to w ostatnim działo sie wszystko.

Zapowiada sie ze 4 seria kryminalnych bedzie najlepsza ale liczymy na nastepna. Pojawiły sie juz plotki ze zawitaja do Sopotu. Co bedzie ? Zobaczymy.



Opowiadanie… hmmmm nie wiem kiedy sie ukaze. Zapowiada sie ciezki tydzien i okres przedswiateczny czyli wiosenne sprzatanie i malowanie. Ale jak czas pozwoli to bede pisac. Prosze was o wyrozumiałosc.

Pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!!!!

6 komentarzy:

  1. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Na temat wczorajszego odcinka to znasz już moje zdanie Alice.Był super ,niesamowity.Choć wiedziałam,że to tylko film i,że uratują Baśkę to na koniec adrenalina mi podskoczyła i serce waliło jak oszalałe jakbym naprawdę sie o nią bała.Emocje ogromne, nie do opisania.Dużo psychologii było w tym odcinku.Rozwikłała się cała zagadka Grabarza.Poznaliśmy jego dzieciństwo.Opowiedział Baśce dlaczego został Grabarzem i jeszcze te wspomnienie jego ojca Wampira, który popełnić samobójstwo.Grabarz też miał już dość tego co robi, bo czekał spokojnie na policje.Myślę,że on też chciał umrzeć tak jak jego ojciec.Poprostu miał dość zabijania.A Baśka jak Mac Gaver z tymi kółkami od spłuczki wymyśliła(dobre to było).Ale ja tak coś Qrczę czułam,że on wyjął naboje z tego pistoletu, bo inaczej nie zostawił by go tak blisko Baśki w tym samym pokoju.Magda Schejbal i Marek Włodarczyk grali super, dostarczając nam takich wielkich emocji.Talarczyk(sorry zapomniałam imienia) w roli Grabarza też był super.Raz grał takiego miłego spokojnego, a potem w jednej chwili zmieniał się w mordercę-psychopatę.Ten odcinek był straszny więc nie dziwię się,że mógł się śnić po nocach.Jak mojej mamie powiedziałam,że jest od 16 lat to zdziwiłóa się kto dzieciom pozwala takie filmy oglądać.Jest bardzo wrazliwa jeśli chodzi o przemoc w TV.PozdrawiamPS. czekam na Twoją notkęMoże napiszesz wtym tygodniu i jeszcze przeczytam ją sobie przed następnym odcinkiem „Kryminalnych”

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    No Alice co aj mogę powiedzieć: zgadzam sie z tobą w 100%:) Odcinek był the best, szkoa mi było Basiulki:) A wiecej znajdziesz na momi blogu:) A co noci, do już nie moge sie doczekac cd:) Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Różyczka:)
    około 6 lata temu
    Jezu! serce wczoraj podchodziło mi do gardła! ze wszytkim co podałas tutaj zgadzam sie w zupełnosci!szybko uwin sie ze wszytkim pisz nam noawa noteczka! pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Clausia
    około 6 lata temu
    Wczorajszy odcinek bardzo mi się podobał. Opublikowałam część 2. Serdecznie zapraszam i pozdrawiamP.S. Pod moją ostatnią notką zostawiłaś pytanie, gdzie jest Adam. Otóż jest on w podróży poślubnej.

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Moją opinię już znasz, ale powiem jeszcze raz że odcinek był więcej niż rewelacyjny. Ta gra aktorska Magdy przeszła moje oczekiwania. Już nie mogę się doczekać kolejnych odcinków Kryminalnych. Także ciekawi mnie czy to zdarzenie będzie miało później jakiś wpływ na Basieńkę. U mnie notka dziś późnym popołudnie, a na twoją czekam z niecierpliwością. Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  6. apisane przez b_asia12@op.pl
    około 6 lata temu
    Na moim blogu 2 cz. mojego opowiadanka(www.b-asia1213.blog.onet.pl) co do wczorajszego odc zgadzam sie. wczoraj nie mogłam spać po obejrzeniu tego odcinka. ciągle miałam przed oczami scenę jak Zawada niesie bezwładne ciało Basi. szkoda mi jej było…

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))