24 marca 2006

Kłopoty kryminalnych cz. 12

Cała ekipa weszła na komende.

- nie wiem jak wy ale ja mam dosc- Basia- komu kawy?

- ja chetnie- Adam- cholera!

- co jest?- Marek

- ale masz guza- Basia- pokaz to

- auuł!- Adam- Baska!

- Adam moze nam wyjasnisz co tam sie działo. Fabian zabił Kasprowskiego a potem gdzies cie wyniesli czy co?- Marek

- chcieli. Jeden wyniósł Kasprowskiego, drugi miał zajac sie mną. Miał pecha bo ja sie nim zająłem ale wrócił ten pierwszy- Adam

- a kierowca był trzeci. To sie zgadza- Zuzia- oo prasa dorwała inspektora i Wisniewską.

- Basia ty sie dobrze czujesz?- Marek

- tak, trafił w kamizelke- Basia

- całe szczescie- Marek

- Fabian bedzie siedział u nas?- Zuzia

- raczej nie. Niemiecka policja wystapi o ekstradycje- Adam- bardzo sie ucieszą

Wszedł Grodzki.

- słuchajcie. Kilka minut temu odebrałem telefon z komendy głównej- Grodzki

- no i czego chcieli?- Adam

- za rozpracowanie miedzynarowej grupy Fabiana dostajecie awans!- Grodzki

- to znaczy kto?- Adam

- no ty i BAsia i Marek- Grodzki- wszyscy o stopien wyzej

- coo?- Basia i Marek

- gratuluje!!- Wisniewska

- pojutrze wielka uroczystosc w komendzie głównej- Grodzki- co macie takie miny?

- bo to oznacza ze trzeba wyciagnac mundur- Marek

- i chyba sie ogolic- Adam

- isc do fryzjera- Basia

- z tej okazji macie wolne- Grodzki- widzimy sie w poniedziałek o godzinie 10:00 w głownej.

Nastepnego dnia Adam i Iza w mieszkaniu komisarza

- Adam a to? To tez bierzesz?- Iza

- co tam znowu wynalazłas?- Adam- nie,to juz raczej wywalic na smieci.

- no to wrzuc do tego wielkiego worka- Iza- a co to? Ałaaaa!

- uwazaj! Za pozno- Adam smiał sie z miny Izy- no to teraz ty tez masz guza

- to nie jest smieszne!- Iza- co tam jest?

- na szafie? Laska i kule- Adam- chyba przekaze je Pawłowi

- no to ładuj do samochodu- Iza- czekaj. Zapakujemy to i przewieziemy czesc bagazu juz co?

- no jasne- Adam- aha. Iza masz wolne w poniedziałek o 10:00?

- nie ale jak cos waznego to moge miec- Iza- co jest?

- ee nic waznego- Adam- potem ci powiem.

Pojechali do szpitala.U Pawła była juz Basia oraz Marek z Kasią

- czesc!- Iza

- czesc Paweł. Mam dla ciebie to. Rzecz aktualna- Zawada postawił przy łózku kule i laske

- dzieki. Miałem kupowac nowe- Paweł

- no to juz nie musisz- Marek- jak przeprowadzka?

- na ukonczeniu- Iza- jutro bedziemy sie rozpakowwyac

- zdarzycie do poniedziałku?- Kasia

- a własnie co z tym poniedziałkiem?- Paweł

- ee no …- Marek

- no wiesz…- Adam

- hmmmm- Basia

- no wiec tak. W poniedziałek o 10:00 jest uroczystosc w komendzie głównej- Adam- dostalismy awans



Poniedziałek KOmenda Główna- uroczystosc awansów

- a teraz wydział kryminalny Komendy Stołecznej w składzie Barbara Storosz, Adam Zawada i Marek Brodecki- Komendant główny- gratuluje!

Komendant wreczył im nowe legitymacje, Basia dostała kwiaty.Na widowni dały sie słyszec gromkie oklaski. To Szczepan, Zuzia, Grodzki, Wisniewska, Kasia, Iza , Grodzki i Stanisław Zawada.

Wyszli z Komendy i pojechali do Tereski uczcic awans.



ciag dalszy nastapi. Notka znów troche nudnawa ale mam prosbę- komentujcie!!

11 komentarzy:

  1. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    no, no o stopien wyżej ! ale teraz sie zacznie heh. ceremonia fajnie opisana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Narescie nocia super bardzo mi sie podobala pozdrawiam i Caluje Pa:*

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~b_asia
    około 6 lata temu
    Wręcz przeciwnie! Opowiadanko jest super! Fajnie to wymyśliłaś, a ja niestety nie mam pomysłu co napisać w dalszej części mojego: / Czekam na dalszą część. Znów mam problem. Kto to jest Kasia???

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~mella
    około 6 lata temu
    hehe fajna nocia!! hmm Komisarz Adam Zawada- czyli to juz nie aktualne tak??? Teraz ma byc nadkomisarz czy poinsprektor???A’propos bedzie musial sobie zmienic gadke przy odbieraiu telefonow!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Różyczka
    około 6 lata temu
    Jezus! czemu Ty zawsze sie tak słabo oceniasz??? notka super! zawsze to nasi Kochani Kryminalni sa o stopien wyzej…. ceromonia ładnie opisana! gratulacje talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Nie powiem, że notka nudnawa.Mi się podobała.Całkiem nie zła.Kryminalni rozpracowali międzynarodową grupę przestępczą i awans się należał.Czekam na następną notkę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Uczcić sukces? Już sobie wyobrazam jak go uczcili…hehe! Gratuluje noteczki, bardzo ciekawa i wiele się w niej wyjaśniło. Fajnie tez że cała trójka dostała awans!! Już czekam na kolejną. Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    uuu Supeeer Awans im się należał już od dłuższego czasu !! Notka jak dla mnie bomba ! A nudy to tam ani tysi tyci nie było !!! Super Pozdrawiam papa :*

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Alice i co ja mogę powiedzieć? Nocia jak zwykle bardzo mi się podobała i czekam na cd:) Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Basiula =(
    około 6 lata temu
    Nie pamiętam czy to somentowałam czy nie… A kit z tym. Najwyżej jeszcze raz. Standardowo: bardzo fajna notka Nie chce mi się wogóle nic pisać i dlatego będzie taki któiutki. Papa

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~Justii
    około 6 lata temu
    łał nasi kryminalni poszli o stopień wyżej Bomba! Czekam na cd.

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))