16 marca 2006

4/11

- czesc!! Adam jestes kochany!! Dzieki ze załatwiłes rehababilitacje!!- Basia

- daj spokój, ciesze sie ze mogłem wam pomóc- Adam- jak on sie czuje?

- marudzi i chce do domu- Basia- a gdzie Marek?

- Marek poszedł do Doroty po akta Kownackiego- Adam- zidentyfikowalismy wczoraj dwóch denatów

- aha- Basia- chcesz kawy?

- a moze ja zrobie?

- Zuzia!!- Adam- milo cie widziec. Co tu robisz?

- wróciłam do was- Zuzia- znudziły mi sie papierki w głównej

- Adam nie uwierzysz… o juz przyszła- Marek

- Basiu poznaj Zuzie Ostrowską- Adam- pracowała z nami wczesniej

- a potem przenieli mnie do Głównej ale to nie dla mnie- Zuzia

- no to widze ze ja juz wam nie jestem potrzebna- Basia

- Basiu ty zawsze bedziesz potrzebna- Adam

- tak?- Basia-mozemy pogadac? U ciebie?

Weszli do gabinetu Adama,Basia zamkneła z hukiem drzwi( scena z odcinka ” Samobbójcy „. Wiem o tym ale to mi sie podobało.alb.1 fot.1)

- mozesz mi powiedziec po co Ona tutaj jest potrzebna?- Basia

- Basiu sama dobrze wiesz ile mamy roboty. Przyda sie jeszcze jedna osoba- Adam- bedzie pracowac razem ze Szczepanem

- aha- sarkastycznie mrukneła Basia

- poza tym bedziesz miała kolezanke- Adam

- co? Kolezanke? – Basia

- chodz no tutaj!- Adam- Zuzia jest fajna i na pewno sie dogadacie. A teraz koniec marudzenia i do roboty

Wrócili do reszty

- Adasiu własnie dostałem z Centralnego Biura Śledczego te dokumenty. Przeczytajcie to sobie, moze wam to pomoze- Grodzki

- wiecej tego nie mieli?- Basia

- to jeszcze nie wszystko- Grodzki- reszte przywiozą pózniej

- jakas grubsza afera sie kroi- Zuzia- dobrze ja dopiero jutro zaczynam. CZesc!!

- Czesc Adam. Tu macie nakaz rewizji domu i firmy Kownackiego- Dorota- jak z tymi trupami?

- własnie jade do patologa moze juz cos ma. Potem zajmiemy sie resztą- Adam- jedziecie?

- jasne!- Basia i Marek

- po drodze ustalimy plan działania- Adam

W samochodzie

- co ty tam czytasz?- Marek

- to co wczoraj wygrzebałes o tych dwóch i porownuje z listą pracowników Kownackiego- Basia

- i co?- Adam

- obydwaj dla niego pracowali- Basia

- ale on ich nie zabił, siedział juz wtedy u nas- Adam

- a moze wykonczył ich wczesniej?- Marek

- wiedział ze wpadnie i zaczał likwidowac firme?- Basia

- moze. Zobaczymy co powie patolog i co jest w tych aktach CBŚ- Zawada

- masz jakis plan?- Marek

- jak skonczymy u patologa pojedziemy do firmy a potem do jego domu. Jak wrócimy pewnie komplet akt juz bedzie- Adam

- pracowity dzien sie zapowiada- Basia-aha Adam, Paweł pamieta o wczasach. Powiedział ze załatwi wszystko

- jest koniec maja wiec ma jeszcze duzo czasu zeby dojsc do formy- Marek

- tez mu to powiedziałam. Stwierdził ze najlepiej pojechac we wrzesniu- Basia- nie ma turystów, pogoda jeszcze piekna

- no to jedziemy we wrzesniu- Marek

- moze najpierw skonczymy tą sprawe co?- Adam

U patologa

- własnie skonczyłem raporty- patolog- duzo ciekawostek mam dla was

- noo?- Adam

- dwóch zmarło na skutek przedawkowania narkotyków, jeden miał dużą ilosc wody w płucach co sugeruje utopienie- patolog- kolejnych dwóch zmarło na skutek uderzenia w czaszke

- no to juz mamy pieciu- Marek- a pozostała dwójka?

- pobicie i rany kłute- patolog- wiecie co jest najciekawsze?

- no mów- Adam

- ze wszyscy zmarli w tym samym czasie czyli 3 dni temu- patolog

- czyli w tym samym czasie cztery grupy ludzi likwidowali swiadków- Basia

- bardzo im sie spieszyło- Adam

- tu macie raporty, toksykologie , próbki do badań DNA juz przekazalem- patolog

- dzieki i narazie- Adam

Wrócili do samochodu

- coraz bardziej mi sie to nie podoba- Adam-jedziemy do firmy

- komu zalezało na smierci tych ludzi?- zastanawiała sie Basia

- a jezeli to Kownacki zlecil zabojstwa?- Marek

- jest juz wystarczająco umoczony. Po co miałby sie jeszcze bardziej pogrążac?- Basia

- moze kogos kryje?- Marek- Adam co o tym myslisz?

- mysle ze macie racje- Zawada- mam przeczucie ze bedzie afera!



ciag dalszy nastapi. No cóz moge wam powiedziec ze przeczucia naszego komisarza sa prawidłowe.

Wprowadziłam Zuzie i nie mogłam sie oprzec zeby nie napisac tej sceny z odcinka Samobójcy. Przepraszam was kochani ze notka dzis tak pózno ale mam dzis kiepski dzien. Jakas niedorobiona jestem od rana i nie mogłam niczego poskładac do kupy. Dopiero pomoc Melli wpłyneła pozytywnie za co bardzo dziekuje!! Czeka mnie jeszcze zrobienie nowej tapety.

Pozdrawiam!!! Mam ndzieje ze skrobniecie jakies komenciki??

12 komentarzy:

  1. napisane przez ~mella
    około 6 lata temu
    hahah jestem PIERWSZA!!!!!!!!! Extra notka i polecam sie na pszyszlosc!!! Jak by co to pisz do mnie zawsze cos podsune;)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~magda-v
    około 6 lata temu
    Extara nocia nic dodać nic ująć i bardzo bobry był ten lepek z odc. „Samobójcy”

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Supeeer notka a wątek z Zuzą właśnie że fajny ) Przypomniała mi sie ta scena ) ihih A tak po za tym to wsyztko bez zmian Mistrzostwo jak zawsze !!!! Pozdrawiam papa :

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    jak zwykle ciekawa notka. Czekam na rozwikłanie zagadkiz tym Kownackim.Po co on zabijał tych ludzi?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Kryminalna90 vel Anusia
    około 6 lata temu
    super, tylko czemu zdradziłas z mety ze komisarz sie nie myli? mnie tez ta scena sie bardzo podobała z tego odcinka:) aha jesli chodzi o robienie tapety trzymam kciuki i czekam na rozwiazanietej zagadki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    DD super nowa tapetka buziaczki czekam na nową częsc

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    OOO widzę,że jest nowa tapeta! Fajnie.Tak uśmiechnięta Pani prokurator:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~dropsik
    około 6 lata temu
    nocia super

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    No Alice noteczka jak zwykle superowa, fajnie że Zuzia jest w opowiadaniach, zawsze to raźniej:) Jednym słowem extra i czekam na cd:) Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Super ta nowa tapetka !!! Jezszcze cudniejsza niż tamta

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~olcia(kryminalni.blog.pl)
    około 6 lata temu
    Oj oj oj dawno mnie nie bylo, ale juz nadrobilam zaleglosci :* i dobrze ze wprowdzialas Zuze bo to fajna babeczka ja tez niedawno ja dodalam do mojego opowiadanka pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Przepraszam że wczoraj jej nie skomentowałam ale padłam po szkole jak pies pluto i zasnęłam…ale dzisiaj z samego rana weszłam i komentuje:) notka super, przy okazji przypomniałaś nam sytuację kiedy Zuzia dołączyła do oddziału Zawady. Super już czekam na kolejną notkę

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))