28 marca 2006

2/12

Kochani !

Na poczatek chciałam was poinformowac ze to juz moje 39 opowiadanie liczac tytuły. Gdyby policzyc czesci tych opowiadan to by sie tego nazbierało wiecej ale ja licze opowiadanie jako całosc.

W sumie to napisałam juz 3 serie Kryminalnych i cz.13 to juz bedzie 4 seria.Ciekawe ile jeszcze powstanie opowiadan. Mam nadzieje ze razem dotrwamy do 50! A co potem? Zobaczymy jak sie losy moje potocza bo kiedys znajde prace lub dojde do wniosku ze mam dosc

Ale mnie wzieło na rozmyslanie!Ale pół roku bloga to jest cos! Pamietam jak poczatkowo sciagałam opowiadania z forum i umieszczałam je tutaj.Albo moje pierwsze króciotkie opowiadanie ” Zemsta w metrze” które dało kolejne opowiadania.Moge was zapewnic ze ” Zemsta w metrze” w ulepszonej wersji kiedys sie ukaze.Szkoda tylko ze od poczatku nie nadałam blogowi takiego kształtu jak ma teraz. No cóz ale teraz moge powiedziec ze jestem dumna z siebie i z moich opowiadan( no z wiekszosci )

No wiec 12 cz. Kłopotów kryminalnych czeka na napisanie.Postanowiłam jednak dac odpoczac Adamowi i pomeczyc troche Marka chociaz go nie lubie i ciezko mi o nim pisac.



Od uroczystosci awansu mineło kilka dni. Paweł został wypisany ze szpitala i rozpoczał trudna rehabilitacje.Adam i Iza zaczeli wspólne zycie.Basia wspierała Pawła w trudnych dla niego chwilach.

Marek z Kasią równiez urzadzali wspólne mieszkanie.

Na komendzie

- czesc- Adam

- chcesz kawy?- Basia

- nie, na razie nie- Adam- a gdzie Marek?

- dzwonił ze sie troche spozni, chciał isc z Kasia do banku- Basia

- jak Paweł?- Adam- Morawski bardzo go meczy?

- jest juz coraz lepiej- Basia- rehabilitacja w szpitalu duzo dała.

- no to super- Adam- o Marek dzwoni. ” Marek? Źle cie słychac. Co? Marek powtórz ” cholera rozłaczył sie

Wszedł Grodzki

- słuchajcie. W tej chwili w banku na ulicy Brzozowej jest napad- Grodzki- Basia co jest?

- Marek mowił ze z Kasia ida własnie do tego banku bo to blisko ich domu- Basia

- o kurwa- zaklał Zawada- Baska zbieraj sie jedziemy tam !!

Pod bankiem na Brzozowej była juz ekipa policjantów

- Szczepan jak wyglada sytuacja?- Adam

- chyba jest ich 3 lub 4. Mieli juz wychodzic ale jedna z kasjerek wcisneła alarm i drzwi sie zablokowały i zjawiła sie ochrona- relacjonował Szczepan

- wiemy ilu ludzi jest w srodku?- Basia

- łacznie z personelem to chyba około 20- Mirek

- jest gdzies podglad z kamer w srodku?- Zawada

- jest w gabinecie ochrony z tyłu banku- Szczepan- panie komisarzu czy to prawda ze Marek tam jest?

- prawdopodobnie tak- Basia



W banku

- siedziec cicho to moze przezyjecie!- wrzeszczał zamaskowany facet wymachujac bronią

- psy juz są- powiedział drugi

- cholerna baba musiała wcisnac ten pieprzony guzik!! Ej ty! Co ty robisz ? zwrócił sie do Marka który własnie połaczył sie z Adamem. Mezczyzna rozwalił komórke o podłoge i skierował bron na Marka

- jeszcze jeden taki numer a nie wyjdziesz z tad zywy! Zrozumiano??

- ty patrz on ma klamke! GLINIARZ !!!

- ej spokojnie! -uciszył dwóch facetów trzeci zamaskowany prawdopobnie szef bandy- przyda sie nam.Chodzcie musimy pogadac.

- Marek co oni chca zrobic?- wyszeptała przerazona Kasia

- nie wiem- Marek- uspokój sie. Widziałem Adama, wszystko bedzie dobrze



ciag dalszy nastapi! Bardzo was przepraszam ze tak krótko ale dopadło mnie wiosenne zmeczenie i mam mały brak weny. To wszystko dlatego ze ciagle chodza po mnie inne opowiadania przeznaczone na scenerie zimowa.

Artykuł z Super Expresu” Zawada pozna straszna prawde”

„W koncu dowiemy sie, dlaczego Adam Zawada nie chce wiazac sie na stałe z żadna kobietą.



Ujawniamy ze ma to zwiazek z przeszłoscia przystojnego komisarza. W jednym z najbliższych odcinków ( 45 „Zemsta”)wyjdzie na jaw ze Zawada był juz kiedys żonaty,lecz jego żona i matka zgineły w nieszczesliwym wypadku.( no to juz wiemy z odcinka „Randka ze smiercią” a w Dziennikarce ” dowiadujemy sie ze miał żone – to informacja ode mnie).Nawet on sam nie znał do tej pory okolicznosci ich smierci. Tym bardziej wiec nie zdołał sie jeszcze otrzasnąc z koszmarnych wydarzen sprzed lat. O kobietach nie chce i nawet nie ma siły myslec( drobna przesada, jakos nie zauwazyłam zeby miał jakies opory)

Zdradzamy, że Zawada pozna prawde,gdy udając bandyte-trafi za kratki, by rozwikłac kolejną zagadke.Od jednego ze współwieźniów dowie sie,ze odpowiedzialny za zabicie dwóch kobiet,które kochał, jest płatny morderca,który obecnie działa we Francji. Kilka lat temu przyjechał do Polski,by oddac przysługe swojemu bratu i zabić…Zawade. W tym celu przeciął przewody hamulcowe w samochodzie gliniarza. Nie przewidział jednak,że do auta wsiądą jedynie żona i matka Zawady”



No kochani ja jestem w szoku. Chciałabym juz widziec reakcje na tą wiadomosc i jak to wpłynie na stosunki z ojcem i zwiazek z Izą. Moze gdy pozna prawde poczuje ulge i zdecyduje sie na stały zwiazek lub całkowicie go załamie? Biedny człowiek!

A z drugiej strony to własnie niedawno napisałam opowiadanie o podobnej sytuacji.Była to 10 czesc Kłopotów w której pan Kownacki sie sam wkopał. No cóz jestem dumna z tego ze wpadłam na ten pomysł wczesniej.

KOMENTUJCIE opowiadanie!!

Pozdrawiam!!!!

7 komentarzy:

  1. napisane przez ~Basiula =]
    około 6 lata temu
    No cos podobnego…Nigdy bym na to nie wpadła, że kiedyś będę pierwsza… No, ale cóż. Szczerze mówiąc rola pierwszego nie jest taka łatwa. Trzeba wymyśleć co napisać na dobry początek. No więc zacznę może od tego……Napada na bank był z jednej strony związany z pomysłem nr 1. Bo akurat ktoś tam był i coś się tam stało. (Gdzieś to już czytałam o banku, ale dobra…..Może wymyślisz coś innego)(wkońcu niektóre opowiadanka pokrywają się ze sobą). A tak ogóle to dobrze zaczęle KŁOPOTY… Nie wiem co mi się stało dzisiaj bo nie chce mi się tego pisać a jednak pisze Wiem, wiem….jestem rąbnięta. Pod czas gdzy ja to zapisuje ktoś napewno mnie wyprzedzi i napisze ten pierwszy komentarz. Wtedy moja pierwsza część nie będzie pasowała. Ale nie czepiajmy się…….jest ok….. No, a informacje z tele expresy?no w każdym razie z jakiejś tam gazet (już nie pamiętam a czytałam to zaledwie 5 mint temu..no…) no to no wiesz……Ciekawe jaka będzie mina Zawady jak się dowie…Napewno pędzie gadał, że zanim wyjadą móg sprawdzić dokładnie auto i to jego wina….No co tam…Dobra kończe już…papap

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Czyżbym była pierwsza? Fajnie! Szkoda że opowiadanko króciutkie ale i tak mi się pardzo podoba i zapowiada się ciekawa akcja. A ten artykuł poprostu mnie zamurował. Nie sądziłam że będzie to poruszane w kolejnych odcinkach, ale nie mam nic przeciwko temu. Serdecznie pozdrawiam i czekam na kolejną notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~kryminalna-aska
    około 6 lata temu
    czesc ;D jak zwykle super nie martw sie co do natloku pomyslów. my tez ich mamay .,.. hoho duzo. sztuką jest je uporządkować

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Początek super! Zapowiada się fajne opowiadanko.Czekam na ciąg dalszy.Mam nadzieję,że nie długo nastąpi.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Różyczka:)
    około 6 lata temu
    jak zawsze powtarzam: lepiej krótko, a treścwie! opowiadanie super!!!!!!czekam na dlszy rozwók wypadków!

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    No Alice powiem ci że bardzo mnie zaciekawiłaś, zapowiada się super:) A co do twoich opowiadanek, to dlaczego tylko 50? Ja chcę wiecej, dużo wiecej:) Czekam na new noteczkę i pozdrawiam papa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~mella
    około 6 lata temu
    Bardzo fajne. Udal ci sie blog robaczku!!

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))