7 marca 2006

Pędzące myśli

W nocy nie długo nie umiałam zasnac bo po głowie chodzili mi Kryminalni. Dlaczego? Zaraz sie sami przekonacie.

W sobote na tvn o 10:40 bedzie reportarz z krecenia odcinków na Śląsku.Dowiemy sie czegos wiecej o przygodach ekipy.

Druga sprawa to taka ze przeczytałam na blogu Noemi ze w jednym z odcinków serialu zobaczymy siostre Magdy a w kolejnych odcinkach

komisarz Zawada pojdzie do wiezienia.To nie zart!! Nasz komisarz zdecyduje sie na tej krok po to aby rozwiazac sprawe morderstwa jednego z więzniów. Jest to na tyle niebezpieczne ze bedzie mu groziło rozpoznanie przez osoby ktore sam tam posłał.

Od razu przypomniały mi sie dwie rzeczy. Pare tygodni temu w programie Kulisy Sławy o Ryszardzie Zatorskim wypowiadał sie własnie Marek Włodarczyk. Nic w tym dziwnego jednak wtedy myslałam ze złapali go na planie filmowym w Niemczech bo siedział własnie w celi, ubrany w jakies dziwne ciuchy i z inna fryzurą. Zobaczymy czy to było to.

A druga sprawa to kiedys własnie miałam podobny pomysł na opowiadanie tylko ze to Basia miała pojsc siedziec. Byc moze powróce do tego tematu po obejrzeniu tego odcinka.

A co bedzie dzis w opowiadaniu? Nie mam jeszcze pojecia!

Do wieczora!!! Pozdrawiam!!

5 komentarzy:

  1. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Super będą te podcinki Kryminalnych A ty notkę pisz bo się nie doczekamy Pozdrawiam papa :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisane przez ~k-a
      około 6 lata temu
      noo moze byc ciekawie. racja, pisz notke , jja tez sie doczekac nie moge

      Usuń
  2. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Alice dzięki za info:) A tak poza tym to jesteś bardzo spostrzegawcza= naprawdę, masz świetną pamięć:) Czekam z niecierpliwością na cd. Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~mario
    około 6 lata temu
    Przepraszam, iz bardzo dawno u Ciebie nie bylem, moze nawet nie pamietasz, a moze sie myle… Choc Wasz dzien jest jutro to zycze wszystkiego najlepszego, bys byla caly czas silna duchem i wytrwala przez te wszystkie przeciwnosci losu, bys sie nie poddawala i miala nadzieje… Pozdrawiam serdecznie i napewno kiedys tu wlece…www.maripoznan.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Adam w więzieniu? Czego on nie zrobi aby rozwiązać sprawę…hehe. Trzeba będzie to zobaczyć, ale ja już nie mogę się doczekać!! Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))