15 marca 2006

3/11

Basia spojrzała na Adama.

- powiedz mi że…Basia

- spokojnie. Nie wiemy co sie stało- Adam- Basiu nie płacz! – Baska!!- zawołała Monika- nie odbierasz telefonu od rana!

- Monika?- Basia- cholera rozładowała sie!

- Chciałam do ciebie zadzwonic! Juz wiesz?- Monika

- o czym?- Adam

- Paweł odzyskał przytomnosc 2 dni temu. Nie zostawiłas numeru telefonu wiec nie mieli cie jak zawiadomic- Monika

- gdzie on jest?- Basia

- na ortopedii, sala nr 12- Monika

- myslałem ze dzwonisz codziennie- Adam

- akurat wczoraj nie zadzwoniłam a dzis siadł mi komórka- Basia

- no idz- Adam

- chodz!- Basia

Weszli do sali. Basia podeszła do łózka i usiadła na krzesle.Paweł spojrzał i usmiechnał sie

- Basia, nareszcie- Paweł

- nareszcie to my mozemy powiedziec- Adam-spiacy królewicz

- noo.Troche pospałes- Basia

- wiem,juz mi mowili- Paweł- czesc Adam.

- to ja wracam na komende bo robota czeka. Baska masz wolne- Adam

- Paweł pamietasz jak bylismy w Przemyslu?- Basia

- pamietam. Jaka odpowiedz?- Paweł

- tak- Basia- tylko musisz szybko stad wyjsc

- ciesze sie bardzo. Basiu… mama nie zyje?- Paweł

- niestety- Basia- przykro mi

- tak dla niej lepiej- Paweł- ale ja tu jeszcze poleze troche zanim sie noga zrosnie

- no to nie wiem, moze jednak zmienie decyzje- Basia- mam ci duzo do opowiedzenia bo sporo cie omineło.

Adam wrócił na komende.

- a gdzie Baska?- Marek

- została w szpitalu- Adam

- i co?- Marek

- obudził sie- Adam – to czemu od razu nie mowisz?- Marek- nareszcie. Jak Baska?

- najpierw prawie ze umarła ze strachu bo sala była pusta i myslelismy o najgorszym ale okazało sie ze odzyskał przytomnosc 2 dni wczesniej ale nikt Baski nie zawiadomił- Adam- teraz jest na ortopedii

- mam nadzieje ze wszystko dobrze sie skonczy- Marek

- mhm. Tylko zadzwonie do Morawskiego i załatwie rehabilitacje od razu- Adam- jak sprawa?

- najpierw zadzwon a potem ci powiem- Marek

- dzien dobry Adam Zawada . Panie Damianie mam sprawe, co? Kiedy. Mhm dobrze to wpadne i obgadamy sprawe. Dziekuje i do zobaczenia.-komisarz- to co masz?

-patolog jeszcze nie dał raportu. Daktyloskopia sie jeszcze robi, nie umieja dopasowac głów do reszty a tozsamosc ustaliłem na razie dwóch – Marek- reszta jak wszystko dopasuja

- to z tymi dwoma co?- Adam

- Stefan Kowalczyk lat 45 zawodowy kierowca, nie notowany, kawaler.A ten drugi to Marcin Jastrzebski, komputerowiec, lat 38 rozwiedziony i nie notowany- Marek

- czyli dupa- podsumował Adam- jutro pojdziesz do ich firm i pogadasz z szefami- czekaj! Zawodowy kierowca mówisz? Sprawdz liste zatrudnionych kierowców Kownackiego. Moze sie czepiam ale sprawdz

- dobra. POjade jutro do wszystkich firm- Marek- Basia jutro bedzie??

- bedzie i to na pewno radosna jak skowronek- Adam- to ja jade do Morawskiego a potem do domu pakowac sie powoli.

- to do jutra. My idziemy do zoo dzisiaj- Marek

- super- Adam- bawcie sie dobrze- Zawada.

Komisarz pojechal do gabinetu Morawskiego.

- dzien dobry!- Adam

- oo witam panie komisarzu. Znowu jakies kłopoty z kolanem?- Damian

- a nie nie. Z tym akurat jest ok. Ja w sprawie innego połamańca- Adam

- no to słucham- Damian

- nasz kolega 1,5 miesiaca temu miał wypadek samochodowy. 2 dni temu sie obudził. w tej chwili lezy na ortopedii z dosc powaznym złamaniem nogi- Zawada

- mhm. Najpierw by była potrzebna ogólna rehabilitacja zeby wzmocnic miesnie potem zabrac sie za noge.Wpadne tam i zobacze i ustale pare szczegółów- Damian

- no to moze teraz?- Adam

- no dobra. Juz skonczyłem na dzis- Damian- przebiore sie i mozemy jechac. Co to za afera z tymi trupami w lesie?

- sami nie wiemy- Adam- nowy sprzet do znecania sie nad ludzmi?

- narzedzia tortur jak ktos ostanio je nazwał- Damian- mozemy jechac.



ciag dalszy nastapi. Co z tymi trupami to musze wymyslec.Mysle ze powiaze to znowu z Kownackim. Bedzie wielka afera ale wszystko dobrze sie zakonczy. Moze ekipa awansuje dzieki tej sprawie?

Co wy na to? Przeszłam do drugiego etapu konkursu na www.blogismeny.blog.onet.pl dziekuje wam za głosy i mam nadzieje ze nadal bedziecie mnie wspierac!

Pozdrawiam!!

11 komentarzy:

  1. napisane przez ~kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    extra! czekam na ciag dalszy! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    No Alice bardzo sie cieszę, że wszystko sie dobrze z Pawłem skończyło Bardzo mi się podobało i czekam z niecierpliwością na cd:) U mnie też jest nowa nocia Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~beta
    około 6 lata temu
    super!!!!!notka:):)http:kryminalni-fotki-ciekawostki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    super zal mi pawła … biedny , ale ma przeciez Basie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Hejcia z Pawłem super to zrobiłaś Podoba mi się a jesli chodzi o awansy to super :D Dobrze że przeszłaś do 2 etapu do 3 też przejdziesz już się o to postaram :D Pozdrawiam papa :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~b_asia
    około 6 lata temu
    Fajne opowiadanko, tylko mam mały problem… nie za bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi np. kto to jest Paweł, że narzeczony Basi to wiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~madzia-v
    około 6 lata temu
    Swietna nocia robaczku

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Madzia-v
    około 6 lata temu
    Extra. ciekawa jestem co wymyslisz w C.D

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~madzia-v
    około 6 lata temu
    Juz sie nie moge doczekać 2 rzeczy. Nowych krymciów i twojej noci!!

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Justii
    około 6 lata temu
    Super nocia. jak zawsze. Basia napewno jest w 7 niebie Juz sie nie moge doczekać cd. BUZIAKI!

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~mella
    około 6 lata temu
    Jak zwylke EXTRA! Czekam na cig dalszy:)

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))