20 marca 2006

Ze "Świata seriali "

i nie tylko!!

Moge was zapewnic ze przeszło mi juz całkowicie. Obejrzałam nawer po raz drugi odcinek „Wampir” i stwierdzam ze Ślask wszystkim głownie kojarzy sie z kopalniami. Pokazali teren blisko kopalni ” Bielszowice” a w okolicach kopalni to nieciekawe tereny. Miałam jezdzic do szkoły w Katowicach Załęże i było to blisko kopalni Kleofas- nieciekawe miejsce. Brrrrr !!

Odcinek superowy! Zawada senior i Basia dotarli do Grabarza! No cóz Adam bedzie podwójnie wsciekły z powodu ojca i Basi.

Troche newsów ze „Świata seriali” – opis kolejnych dwóch odcinków

„Strefa mroku”

Strzelecki dowiaduje sie,że Zawada senior miał racje. Halicki został przed laty skazany na podstawie fałszywych zeznań.Tymczasem kryminalni wpadaja na trop Grabarza.Odkrywają ze odziedziczył dom po ciotce. Jadą tam, ale Budny jest sam. Nie chce zdradzic gdzie ZAKOPAŁ BASIE…



No to juz wspólczuje facetowi jak nasz komisarz go dorwie! Ja bym go rozerwała na strzepy!!



Odcinek 44 ” Modelki”

Siostra Basi , Agata, trafia do ścisłego finału castingu do reklamy perfum. Oprócz niej znalazły sie tak jeszcze dwie modelki: Kurska i Ochman. Nieoczekiwanie ktoś oblewa twarz Kurskiej kwasem…



Aha w rankingu Kryminalni na drugim miejscu !!!!!

Notka. Hmmmmm . Jak wymysle to bedzie. Na razie nie mam pomysłu na akcje.

Prosba do Kasi-Biedroneczki. Skrobnij do mnie albo na gg albo w mailu.

Share on facebook

7 komentarzy:

  1. napisane przez ~Ania
    około 6 lata temu
    uuuuuuuuuuuuuu zapowiada sie ostra jazd! czekam na notke!

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Zakopał Basię?! Rany to brzmi przerażająco! Już nie mogę się doczekać soboty aby obejrzeć ten odcinek. Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~kryminalna-aska
    około 6 lata temu
    zakopal ?? o kurcze .. a ja sie dowiedzialam z jakiegos magazynu ze marek ją uratuje, niestety to tylko brukowiec, wiec nie wierze. jhak to pieknie moja psia psiola ujeła , marek robi sie wkorzający … nie zebym byla przeciwko , ale to sie za duzo ciągnie jak dla mnie …:D

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    No hej Alice dzięki za info:) A kiedy nowa notka? Bo już się nie mogę doczekać:) Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Ok Alice,jak chcesz to pogadamy na gg i poznamy się bliżej:) Wkrótce się do Ciebie odezwę.Widziałam jaki opis masz na gg. Czy to przypadkiem znaczy,że ty już masz pomysł na następną notkę?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Basiula =]
    około 6 lata temu
    Jak ja jutro dorwe w swoje ręce ŚS to przeczytam wszystko po kilka razy………..Nie no………Ale czekam na notke i na moim blogu wkoncu opiwiadanko pod postacia (niestety) 1 częśći papapa:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. apisane przez ~Marta M.
    około 6 lata temu
    Hey! Przed chwilą weszłam na Twojego bloga, bo znalazłam go w linkach u Skrzelo. Ciekawa notka z newsami. Nie spodziewałam się, że grabarz zakopie Basię. A jak juz zakopie, to mam nadzieję, że będzie tam też Marek. Nie, nie w trumnie (:P), tylko mam nadzieję, ze będzie uczestniczył w akcji. Pozdrawiam, Zapraszam również do siebie:www.kryminalni-blog.mylog.plwww.marta-show.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))