28 lutego 2006

3/8

Adam był z Izą u Ojca w domu gdy zadzwoniła komórka.

- cholera, ani chwili spokoju. Zawada, no co jest Szczepan. Co?? JAk to sie stało? W którym? Zaraz tam bedę. Marek wie?No to na razie- Adam

- Adam co sie stało?- Iza

- Paweł i Basia mieli wypadek, sa w szpitalu- Adam

- jedziemy!- Stanisław

- żyją?- Iza

- Szczepan nic nie wie a Marek jeszcze nie dotarł- Adam

Pojechali wszyscy do szpitala i wbiegli prawie na izbe przyjęć. Iza zauwazyła siedzaca w kaciku na łóżku Basie. Dziewczyna płakała.

- Adam zobacz- Iza- Basia !!

W tym momencie wparowali również Marek z Kasią.

- Baska!! Jak to sie stalo? Co z Pawłem?- Adam

- Basiu! Nie płacz. Uspokój sie – Iza

- ide porozmawiac z lekarzem. Moze sie czegos dowiem- Marek- Kasiu zajmiesz sie Basią?

- jasne- Kasia

- Basienko odezwij sie- Adam

- jego mama nie zyje- powiedziała cichutko Basia

- a Paweł?- Kasia

- nie wiem- Basia znów sie rozpłakała

Adam usiadł przy Basi i delikatnie ja przytulił. Po chwile uspokoiła sie i mowiła dalej.

- ktos nas zepchnał z drogi. To był ciemnogranatowy Ford Focus. Najpierw nas uderzył od tylu a potem zaczał spychac- Basia- Paweł próbował manewrowac i uderzył w drzewo od jego strony i potem wpadlismy do rowu.

- widziałas kierowce tego forda?- Marek juz wrócił

- tak. to był Artur- Basia

- facet tez nie zyje. Uderzył w niego tir. Nie miał szans- Marek

- wiesz cos o Pawle?- Kasia

- operuja go- Marek- a Basia za chwile zostanie przeniesiona na oddział.Musza ja poobserwowac pare dni.

- ja nie chce- Basia

- Basiu musisz zostac. Zrobia ci pare badań i odpoczniesz troche- Stanisław

- no własnie. Zadzwonic do twoich rodziców?- Adam

- nie. Sama z nimi porozmawiam- Basia

- wszystko bedzie dobrze. Paweł z tego wyjdzie zobaczysz- Iza

Basia znów sie rozpłakała. Tym razem to Kasia i Iza ja uspokajały. Adam i ojciec stali pod scianą. Wiedzieli co przezywa Basia.

- jak bylismy w Przemyslu to Paweł mi sie oswiadczył- powiedziała nagle Basia. Wszyscy staneli jak wryci i patrzyli na Basie.

- i co?- Marek

- powiedziałam mu ze sie zastanowie. Opowiedziałam mu historie Leszka i powiedziałam ze musze sie zastanowic- Basia- ja go kocham!!

- Basienko wszystko bedzie dobrze. Paweł bedzie zdrowy i niedługo bedziemy sie bawic na waszym weselu- Iza- no juz nie płacz.

- pani Storosz? Jedziemy do sali- powiedziała pielegniarka.

Basia lezała juz w łóżku gdy Marek i Adam poszli porozmawiac z lekarzem, który operował Pawła

- moge powiedziec tyle ze stan jest dosc ciezki. Ma złamaną noge w dwóch miejscach i reke oraz złamane 3 zebra . Jedno z nich przebiło płuco. Ma równiez wstrzas mózgu- Lekarz- i tak miał duzo szczescia

- jest przytomny?- Adam

- niestety nie i nie wiemy co jest przyczyną spiączki- Lekarz

- kiedy moze odzyskac przytomnosc?- Marek

- nie wiem.Moze za godzine, moze jutro albo miesiac- Lekarz

- dziekujemy- Adam- cholera jak to powiedziec Basi?

- normalnie. Operacja sie udała, zyje ale jest nieprzytomny- Marek

Weszli do Basi i przkazali wszystkie wiadosmosci od lekarza. Basia w koncu zmeczona zasneła.

- zostane przy niej- powiedziała Iza

- przyjade rano- Adam

- ja tez zostane- Kasia

- dobra. To my jedziemy do domu- Stanisław

Pozegnali sie, Iza i Kasia zostały przy Basi a reszta wyszła ze szpitala w ponurych nastrojach.



KONIEC cz.8

Uff płakałam prawie jak Basia przy pisaniu tego. Co bedzie dalej z Pawłem i jakie dalsze kłopoty czekaja na bohaterów przekonacie sie w dalszej czesci Kłopotów. Pozdrawiam i zachecam do komentowania.

10 komentarzy:

  1. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Bardzo fajnie zreszta jak zawsze czekam na ciag dalszy Pozdrawiam i Caluje Pa;*

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~madzi-v
    około 6 lata temu
    ŚLICZNA NOCIAA. PIĘKNIEE

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    biedna Basia…co bedzie jak dowie się prawdy? Depresja? nocia super już nie moge się doczekać dalszej części.

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Ania
    około 6 lata temu
    fajniutkie tylko czemu takie smutne? szkoda ze z mama Pawła tak sie skonczyło! juz czekam na kolejn noteczke! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    kurde !!!!!!!ale zaleglosci mialam ! czytalam przez pol godzinki biedna basia zal mi jej duzo się na blogu zmienilo , na pozytywnie oczywiscie kurcze chyba wpadlam w nalóg czytania … mniejsza z tym :**** – u mnie tez nowa nocia

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Justii
    około 6 lata temu
    Biedna mama pawła…. Biedna Basia… Biedny Paweł… GŁUPI ARTUR!!!! grrr :// Świetna nocia. czekam na cd. Caluski….

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    O jaaa supeeer ! Biedna Basia ! i Paweł …. ! Kukra … Trochę tragedia … Dobrze że Iza i Kasia pocieszały ) Podoba mi się notka bno przynajmniej nie jest tak kolorowo ślicznie pieknie ładnie tylko tak jak ma być ! Ha ! Pozdrawiam papa :*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Alice ali mi szkoda Basi no oczywiście Pawła…Noteczka genialna z resztą jak zwykle. Jestem strasznie ciekawa co będzie dalej:) Daj znać jak napiszesz kolejną część. Zapraszam też do mnie:) Pozdrawiam sedecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Skrzelo :)
    około 6 lata temu
    O kurka!! Ale będą jajca Baśka i Paweł Ale mam nadzieję że nic złego mu się nie stanie No bo wszyscy chcemy żeby Basia była szczęśliwa Choćby tą osobą nie miał być Marek Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez monika908@vp.pl
    około 6 lata temu
    HEy!!!!!! Nocia super!!!! Sory że tak dawno nie komentowałam, ale za każdym razem jak włączałam to mi się komp zawieszał :/:/ Mam nadzieje że już teraz bedzie okey Busiaki i zapraszam na http://fajnieikryminalnie.blog.onet.pl :*

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))