12 marca 2006

2/11

Zawada podjechal pod dom ojca.

- o dobrze ze jestes- ojciec

- a co sie stalo- Adam

- nic sie nie stało. Chciałem powiedziec ze mozecie sie wprowadzac bo meble przywiezli i remont sie skonczył- Stanisław

- i tylko po to mnie tu sciagnałes?- Adam

- nie tylko. Zobacz co znalazłem przy okazji porządków. Ojciec podał Adamowi małe zdjecie.

- to było jak pierwszy raz sie spotkalismy wszyscy. Krysia umierała ze strachu- Adam sie usmiechnął

- spotkałem wczoraj jej ojca- Zawada senior- pytał o ciebie

- jak on sie miewa?- Adam

- moze sam to sprawdzisz co? Chciałby sie toba spotkac- ojciec- tu masz numer telefonu do niego.

- dobra. O cholera miałem do Izy dzwonic- Adam

- no to dzwon. A jak ty sie trzymasz?- Stanisław

- jak widac. Troche mnie to ogłuszyło – komisarz- no czesc Iza. Jestem u ojca. A nie nic tylko mozemy sie wprowadzac. Co? Jutro? No dobra. No to do jutra! Pa pa.

- to co? Jutro przeprowadzka?- ojciec

- nie. Jutro Iza sie pakuje a w weekend sie przeprowadzamy- Adam- masz jeszcze szanse sie wycofac

- Adam!!

- no przeciez zartowałem- Adam

W tym samym czasie Basia siedziała u Moniki.

- Basia musisz sie jakos trzymac- Monika

- ale ja juz sie nie chce trzymac. Staram sie cały czas ale jest mi coraz trudniej- Basia

- jak moge ci pomóc?- Monika

- z mieszkaniem. Gdy Paweł sie obudzi bedzie potrzebował ciagłej opieki. Na razie trzeba zapłacic rachunki za mieszkanie a ja nawet nie wiem gdzie on trzyma jakies pieniadze- Basia

- dobra, ja sie tym zajme- MOnika- pojade tez do szpitala moze powiedza mi cos konkretnego

- oni sami nie wiedza dlaczego od 1,5 miesiaca jest nieprzytomny!!- Basia wybuchneła placzem

- popłacz sobie. JA sie wszystkim zajme- Monika



Nastepnego dnia na komendzie.

- słuchajcie z tym trupem to jestesmy usrani- Marek

- Marek jak ty sie wyrazasz!- Basia

- a jak mam sie wyrazac co? Posłuchaj. Brak głowy,brak palców. DNA zbadane ale nie wiemy do kogo nalezy bo nie ma materiału do porównania- Marek- jedyne co wiemu ze to facet

- to moze sprawdz liste osob zaginionych- Adam

- spawdziłem i tez dupa. Same baby znikają- Marek

- no ja sie nie dziwie. Jak pracuja z facetami to maja ich dosc- Basia

- czesc wszystkim- Dorota- i jak z tym trupem?

- nie wiemy kto to jest- Adam- sprawa zostanie zamknieta z powodu braku dowodów

- no trudno. Za to Kownacki sie rozgadał – Dorota- mamy tyle materiału ze wystarczy na dozywocie

- nalezy mu sie – Basia

- panie komisarzuu !!!!- Szczepan

- co sie dzieje??- Adam

- bo znalezlismy głowe ! Chyba naszego trupa z wczoraj- Szczepan- a dodatkowo niedaleko lezą nastepne

- glowy czy trupy?- Marek

- i to i to ale wszystko osobno- Szczepan- kurka dawno czegos takiego nie widziałem

- no prosze. No to do dzieła panie komisarzu- Dorota

- pani prokurator niech sie nie cieszy bo znowu bedzie miała pani prace- Adam

- jakos przezyje- Wisniewska- dobrze ze dzis czwartek

POjechali na miejsce

- oo ranyyy- Basia

- no to zguba sie znalazła- Adam- gdzie pozostałe zwłoki?

- w tamtym lasku- Karol

- Leszek mozesz ustalic kiedy zgineli?- Adam

- jakies 3 dni temu- Leszek- wszyscy zgineli z powodu uduszenia, po smierci zostali pozbawieni głów i tu porzuceni

- Szczepan wez ekipe nurków i sprawdzcie jeszcze to jezioro gdzie znalezli pierwszego- Zawada

- myslisz ze jest ich wiecej?- Marek

- mam takie przeczucie- Adam

- cholera komus sie bardzo grunt pod nogami pali ze likwiduje ludzi- Marek

- co powiedziałes?- Adam- myslisz ze ktos likwiduje jakas spółke?

- wszystko na to wskazuje- Marek- jak dowiemy sie kim sa zabici zagadka sie rozwiaze

- masz racje- Adam- tyy patrz!

Adam i Marek spojrzeli w strone Basi, do której podszedł jeden z policjantów. Był nowy w ekipie i przyniósł Basi kwiaty. Dziewczyna najpierw zrobił zdziwiona mine ale po chwili rozmowy nagle wrzasneła na chłopaka

- daj mi spokój!! Moj narzeczony lezy w szpitalu nieprzytomny wiec odczep sie!!- Krzykneła Basia

- Basiu uspokoj sie!- Adam

- ja juz nie moge! Ja chce go zobaczyc!- Basia

- dobrze Basienko. Juz jedziemy- Adam- Marek zajmiesz sie sprawa?

- jasne- Marek

Adam z Basia pojechali do szpitala i skierowali sie na OIOM. Adam zatrzymał sie aby porozmawiac z Alicja gdy nagle zobaczył ze Basia odsuwa sie od szyby. Podszedł szybkim krokiem i zobaczył ze łózko jest puste.



ciag dalszy nastepi!! Ale namieszałam. Wczoraj notki nie bylo bo sama nie wiedziałam co mam zrobic z tym trupem ale wymysliłam. Mam nadziej ze notka sie wam podoba.

Aha dziekuje za propozycje z MArkiem. Poskładałam kilka pomysłów i juz wiem co bedzie dalej.

Pozrawiam i piszcie komenty!!

14 komentarzy:

  1. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    No Alice ale fajna noteczka, biedna Basieńka, jestem bardzo ciekawa co z Pawłem, no i co będzie z mieszkaniem Izy i Adama:) Jednym słowem notka superowa i czekam z na cd:) Całuski***

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    no alice_b nie źle sie napracowałas! supera! czekam na ciag dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~sandra
    około 6 lata temu
    Super ) Ja miałam szczęście, bo ja mieszkam na Śląsku i miałam okazję poznać serialowych Kryminalnych, ponieważ kręcili obok mojego bloku Pozdrawiam :*http://sandra-kryminalni.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Gatka_13
    około 6 lata temu
    Super notka czekam na kolejne:*

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~mella=D
    około 6 lata temu
    no czesc> nie mam slowek EXTRA!!!! Buziaczki:*:*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Puste łóżko? Uśmierciłaś go?! Mam nadzieję ze nie…już czekam na kolejną noteczkę, pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Magda
    około 6 lata temu
    Extra robaczku. Poprostu brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Justii
    około 6 lata temu
    Suuuper!!!!!!!!!! Bardzo fajna nocia. Ciekawe co z Pawłem. Czekam na cd. Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    ale basia dala czadu 8> super dobrze ze adam juz dochodzi do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~beta
    około 6 lata temu
    Masz super bloga:pz niecierpliwoscia czekam na ciag dalszy opowiadankahttp://kryminalni-fotki-ciekawostki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~Imka ...
    około 6 lata temu
    HEJ!! przeszła do II etapu konqrsu na naj anj nja bloga z największą liczbą punktów gratulujehttp://blogismeny.blog.onet.pl Dostaniesz za to 5Komci ! gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Ale wymyśliłaś! Robi się coraz ciekawiej.Ciekawe co z Pawłem.Chyba żyje.Może tylko pojechali z nim na badania.Ciekawa jestem też co dalej z tą makabryczną zbrodnią, co to za cmentarzysko odkryli nasi kryminalni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    O ciekawe co z Pawlem przyznam szczerze plakac za nim nie bede ale tak smutno troszke bo Basia…Czekam na nastepna nocie Pozdrawiam i Caluje Pa;*

    OdpowiedzUsuń
  14. napisane przez ~Juuustka
    około 6 lata temu
    Superowe opowiadanko Jak będziesz miała minutkę to wskocz też na mojego kryminalnego bloga na http://www.kryminalny-mixxx.blog.onet.plPoZdRóFfKa

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))