7 marca 2006

Kłopoty kryminalnych cz.10

Adam z Izą wędrowali po sklepie ogladajac meble.Nagle usłyszeli, że ktos woła Ize

- Iza!!! Wołam cie juz 4 raz!

- Aga? Kiedy przyjechałas?- Iza

- wczoraj. Byłam u mamy i postanowiłam odwiedzic Ciebie

- Adam poznaj moja siostre Agnieszke- Iza

- Adam Zawada miło mi- powiedział Zawada

- wpadnij do mnie do domu to pogadamy- Iza

- a teraz nie mozesz?- Agnieszka

- nie, musimy z Adamem wpasc jeszcze do szpitala do kolegi- Iza- ale wieczorem wpadnij

- widze ze jestem ci juz niepotrzebny- Adam

- no wiesz co? Okropny jestes!- Iza- chodz idziemy. To co wpadniesz?

- dzis mi nie pasuje.Zadzwonie do Ciebie!Pa!- Agnieszka

- co to było? Huragan Agnieszka?- Adam

- cos w tym stylu. To co komisarzu? Jedziemy podtrzymac Basie na duchu?- Iza

- oczywiscie pani redaktor- Adam

POjechali do szpitala i weszli na OIOM. Przeszli korytarzeme do sali gdzie lezał Paweł. Chłopak od 3 tygodni był nieprzytomny, podłaczony do rurek i kabli, noga na wyciagu.Basia siedziała obok łóżka i czytała jakąs ksiazke na głos. Adam z Iza postali chwile przed salą i weszli.

- czesc- Iza

- czesc a co wy tu robicie?- Basia

- kontrola moralnosci- Adam- Paweł chyba doszedł do wniosku ze jak go kochasz to poczekasz.

- Adam!- Iza

- Pawel ty słyszysz co on mowi?- Basia- budz sie szybko bo nie bede tu ciagle gadała jak do słupa!

- gadał dziad do obrazu a obraz do niego ani razu- Iza

- Adam, myslisz ze on nas teraz słyszy?- Basia

- moze tak. Ja czesciowo pamietam co Marek wrzeszczał i troche rozmów w karetce- Adam- ale najbardziej mnie wkurzało to pikanie tylko za cholere nie mogłem dac wam jakiegos znaku,że was słysze

- to musi byc głupie uczucie- Basia

-denerwujace- Adam- Basiu zostajesz czy odwiezc Cie do domu?

- ide do domu. Siedze tu od rana- Basia

Adam porozwoził panie do domow a sam pojechał do Marka.

- czesc! Nie przeszkadzam?- Adam

- no co ty Adam !- Kasia

- cesc wujek! Padł ci ptak?- mała Ania

- cooo?- Adam

- Ania naogladała sie reklamy i to zdanie powtarza od tygodnia- Marek- a Krzys znowu ciagle chce reklame Milki bo podoba mu sie ten mis

- no to macie wesoło- Adam-cos sie stało ze dzwoniłes?

- bo jest taka wazna sprawa- Marek- chce zebys został moim swiadkiem na slubie

- czuje sie zaszczycony. Kiedy?- Adam

- w pazdzierniku- Kasia- a ty kiedy?

- jeszcze nie wiem- Adam- na razie czeka nas przeprowadzka

- i oswiadczyny- Marek- kiedy to zamierzasz?

- za duzo chciałbys wiedziec- Adam- dobra lece. Czesc!
Ekipa siedziała w na komendzie gdy nagle do biura wszedł Grodzki.

- słuchajcie mamy sprawe. Adasiu wyglada na to ze twój ulubieniec powrócił po długiej przerwie- Grodzki

- ulubieniec?- Marek

- ten facet od poczatku działa mi na nerwy- Adam- chodzi o to ze zajmuje sie przemytem broni i pieniedzy do Stanów ale nie mozna mu tego udowodnic- Adam

- przemyt? To nie nasza działka- Basia

- masz racje Basiu ale zawsze zabija kierowców którzy dla niego pracowali- Grodzki

- oficjalnie prowadzi legalna firme. Pewnie slyszałas o hurtowniach mebli ”TARKON”- Adam- nic nie niego nie mamy. Wiemy ze to on bo zawsze znajda sie jakies poszlaki i swiadkowie,którzy potem wycofuja zeznania.

- czekaj jak on sie nazywa?- Basia

- Tadeusz Kownacki- Grodzki

- żartujecie sobie ze mnie?- Basia- mam meble z tej firmy

- no i słusznie bo to bardzo dobra firma- Adam- mamy juz jakiegos trupa?

- owszem- Grodzki- jak zwykle w tym samym miejscu

- jeszcze mu sie nie znudzilo?- mruknał Adam- chodzcie jedziemy.

Pojechali w okolice wysypiska smieci. Zastali tam juz cała ekipe i szefa firmy we własnej osobie.

- witam panie komisarzu, znow sie spotykamy- Kownacki- jak zdrowko?

- cos panu za wesoło- Adam- ciekawe czym tym razem nas pan uraczy?

- moze tym czym zawsze? Ukradziono mi transport mebli i zabito kierowce- Kownacki

- aha czyli wszystko po staremu- Adam- tylko tym razem nie uda sie panu uniknac wiezienia.

- niech mnie pan nie straszy. Gdybym był potrzebny wie pan gdzie mnie szukac. Dowidzenia- Kownacki

- miły gosc- Basia

- taak. Bawi sie tak od 25 lat- Adam

- i ty mu na to pozwalasz?- Marek

- to jest ostatni raz- Adam- Leszek co mamy?

- a jak myslisz? W jego przypadku zawsze to samo czyli uduszenie – Leszek- slady walki ale nie znalazłem niczego pod paznokciami

- cholera- Adam- dorwe go tym razem. Nie wiem jak ale go dorwe!Wracamy!

NA KOMENDZIE

- kiedy ostatnio sie to zdarzyło? – Basia

- chyba 14 lat temu- Grodzki

- na pewno 14 lat temu. Pamietam ze mniej wiecej w tym samym czasie zgineły matka i Krysia- Adam

- no to spory odstep czasowy- Marek

- mhm- mruknał komisarz- czekaj zadzwonie do Izy moze ma cos na niego. Czesc Tato!!

- czesc! Rysiu idziemy na strzelnice?- Stanisław

- malo ci jeszcze huku w domu?- Adam

- idziemy. Adasiu jak by co… Grodzki

- tak wiem ! Miłej zabawy- Adam-no czesc Iza! Posłuchaj mam prosbe do Ciebie.

Zawada rozmawiał z Iza a Basia robiła kawe. Usmiechneła sie smutno do swoich mysli ale Marek aby ja zabawic pokazal jej zdjecia Krzysia i Ani.

- no dobra. Jutro zabieramy sie ostro do pracy. A na dzis koniec co?- Adam

- nie tak szybko! Mamy jeszcze do przesłuchania kilku ludzi z wysypiska smieci- Basia

- cholera. Umowiłem sie z Iza ze dzis wybieramy meble do kuchni- Adam

- umowił sie ze beda wybierali meble do kuchni. A to peszek!- Marek

- panie komisarzu przesłuchamy ich ale musi nam pan obiecac ze jutro wypełni wszystkie akta- Basia

- niech wam bedzie.CZesc!!- Adam



ciag dalszy nastapi. Co wyniknie z dowodów i przesłuchania Kownackiego dowiecie sie w nastepnej czesc opowiadania.

Pozdrawiam!!

9 komentarzy:

  1. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Bardzo fajna notka bardzo mi sie podoba naprawde super! czekam na nastepna Pozdrawiam i Caluje Pa:*

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~k - a
    około 6 lata temu
    ania i krzyś są po prostu swietni. po prostu super )))):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedroneczka14 stycznia, 2013

    napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Super!!! Notka krótka, ale śmieszna.Te ich teksty w szpitalu były takie fajne no i małej Ani:”Padł ci ptak” hehePozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    A to się nazywa szantaż! hehe fajniutka notka a te tekściki Mareczka !! bosko!! już czekam na kolejną. pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    ulubieniec adama kontr atakuje! PPzapowiada się boskooo … czekam z niecierpliwoscią na dalszą częsc

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Imka
    około 6 lata temu
    Świetna opko uwlelbiam kriminalnuch .. a tak wogóle to mam konkurs an swoim blogu zgłoś sie http://blogismeny.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    No notka świetna !! No właśnie co wynikcie z tego przesłuchania ale jestem ciekawa !!! )) Pisz następną notkę Pozdrawiam papa

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~www.Kryminalna90.blog.interia.pl
    około 6 lata temu
    super opowiadanie! mam nadzieje ze mnie powiadomisz o nastepnym!

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    Super Alice extra nocia!!! Zapraszam serdecznie do mnie, a ja już nie mogę sie doczekać na cd:) Całuski***

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))