3 marca 2006

2/9

Nastepnego dnia cała trójka zabrała sie do pracy.

- odcisków palców jest od groma a nawet wiecej,wiekszosc nalezy prawdopodobnie do klientów- Basia

- no to dupa blada- Marek

- ja jeszcze nie skonczyłam!- Basia

- słuchamy cie Basienko- Adam

- odciski za ladą naleza do naszego denata. Nazywa sie Sebastian Mazur. Mowi wam to cos?- Basia

- rozboje,kradzieze,włamania. Kilka lat temu ucichło o nim- Adam

- a wiecie dlaczego? Nie wiecie- Basia

- a ty wiesz i nam powiesz- Marek

- kilka lat temu wraz z zona załozyli ten kantor wiec jakos musiał sie uciszyc. Jednak nadal miał kontakty ze starymi przyjaciółmi i dorabiał jako paser- Basia

- a żona?- Marek

- wyjechała tydzien wczesniej- Adam- ludzie z pobliskich sklepów nic nie słyszeli. Prawdopodobnie sprawca uzył tłumika.

- czyli zawodowiec- Marek- trzeba dorwac jego dobrych znajomych

- wez Szczepana i zajmij sie tym- Zawada- a ja z Basia pojedziemy rozejrzec sie jeszcze raz po tym kantorze.

- poczekaj chwile. Zadzwonie do szpitala- Basia

- dobra, czekam w samochodzie- Adam

Kiedy Basia wsiadła do auta, Zawada rozmawiał przez telefon z Izą.Po chwili skonczył i ruszył w droge

- bez zmian?- Adam

- mhm. Zaczynam tracic nadzieje ze on sie obudzi- Basia

- Basiu musisz wierzyc w to- Adam

- najchetniej cały czas bym siedziała przy nim- Basia

- Basiu umówmy sie tak ze w ciagu tygodnia bedziesz tam dzwonic i pytac sie o niego a w weekendy mozesz przy nim siedziec ile chcesz- Adam

- to chyba dobre rozwiazanie- Basia- co u Izy?

- jej ojciec odzyskał przytomnosc ale jego stan nadal jest krytyczny- Adam

- pojedziesz do niej?- Basia

- chyba tak- Adam

Weszli do kantoru i rozejrzeli sie dookoła

- Adam zobacz!- Basia

- łuska po kuli!- komisarz- nie zauwazyli jej?

- nadepnełam na nią- Basia

Tymczasem Marek i Szczepan ” rozmawiali” z kumplami denata.

- o popatrz co znalałem- Marek wyciagnał broń z tłumikiem z szuflady

- to nie moje! Ktos mi to podrzucił!- darł sie facet

- moze ja?- Szczepan- jedziemy kurka na dołek!

- a ten drugi na wszelki wypadek tez – Marek

- ale za co?

- za jajco!- Szczepan- no juz!!

Wrócil wszyscy w tym samym czasie na komende. Basia zaniosła dowód do analizy.

- Wisniewska ich przesłucha a my idziemy do Lucynki cos zjesc- zarzadził Adam

W barze

- Adam jak chcesz jechac do Izy to jedz, my sprawe dokonczymy z Basią- Marek

- no jasne- Basia

- dobra, jutro pojade- Adam i w tym momencie zadzwoniła Iza. Po chwili sie rozłaczył.

- umarł?- zapytał Marek widzac mine komisarza

- tak, pojutrze jest pogrzeb- Adam -dzieciaki…

- jedz, dokonczymy – Basia

- dzieki. Czesc!- Adam

- no to zostalismy sami- Marek- chodz wracamy!

wrócili na komende i zabrali sie za czytanie raportów gdy wpadł Szczepan z badaniami daktyloskopii znalezionej łuski

- Marek nie uwierzysz! Na tej łusce znalezli odcisk palca!- Basia

- i co?- Marek

- należa do żony denata- Basia- w sejfie równiez były ale uznalismy ze to oczywiste

- czekaj pogonie ich z ta bronia- Marek zadzwonił i po chwili zwrócił sie do Basi- własnie zidentyfikowali odciski. Równiez należa do niej.

- cholera ze tez nie wpadlismy zeby sprawdzic gdzie była kupiona- Basia

- no to jazda!!- Marek



ciag dalszy nastapi!! Akcja sie rozwineła i mam nadzieje ze sie wam podoba! Piszcie!!

POzdrawiam!!

7 komentarzy:

  1. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    SUPER!!!!!!! ,,a ty wiesz i nam powiesz ” kiedy nowa nocia ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryminalna9014 stycznia, 2013

    napisane przez ~Kryminalna90
    około 6 lata temu
    ładne…. „ale Ty nam powiesz” kiedy noastepnanita? czekam na cd. i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Alice mistrzu świetna nocia! Ale mnie wciągnęła…superowa:) Już nie mogę sie doczekać dalszej części. Pozdrawiam sedrcznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Super Alice! To mi się naprawdę podobało.Czekam na ciąg dalszy, przecież jeszcze Paweł musi się w końcu wybudzić.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Nie no poprostu Rewelacja !!!!!!!!!!!!! Extra

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Notka super po prostu swietna Jak zawsze Zapraszam do mnie nowa notka Pozdrawwiam i Caluje Pa;*

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Biedna Iza. Adam będzie musiał się teraz nią bardzo delikatnie zajmować. Notka przepiękna. Czekam na kolejną. Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))