5 kwietnia 2006

4/12

- Adam słyszałam ze chca wyjsc tylnym wyjsciem- Basia zwróciła sie do Zawady

- ja tez słyszałem. NIe mart sie. Jest juz obstawione- Zawada

- wypuszczaja ludzi- Basia- a co ze snajperem?

W banku przy wyjsciu

- powoli, po kolei- szef

W tym momencie jeden z zamaskowanych został postrzelony przez snajpera. Wszyscy zakładnicy oprócz Marka i Kasi juz wyszli.

- do cholery! Spowrotem!! Wy zostajecie!- ryknał szef

- co teraz?- facet

- tylne wyjscie. Bierzemy ich- szef

- wypusc ją- Marek – zamknij sie i rób co ci każe!!- szef

POszli na tyly.Pierwszy wyszedł mężczyzna w masce jednak zaraz został zatrzymany.Adam szedł juz za nimi. Basia otwierała magazyn i szykowała sie do wyjscia na sale banku.

- ku***- szef

- mowiłem ze nie masz szans- Marek

- a ja ci mowiłem ze jak bedziesz sie wymadrzał to porzałujesz!!- wrzasnał szef i chciał strzelic do Kasi lecz Marek kopnął go w rekę. Mężczyzna upuscił broń równoczesnie wyciagajac mały pistolet i wystrzelił w strone Brodeckiego. Marek stracił przytomnoc, szef trzymajac osłupiała Kasie pod reke ruszył z powrotem do głównej sali. W połowie drogi natknał sie na Adama.

- zostaw ją i odłóz bron- warknał nadkomisarz

- to ty odłóz bo tak mała zginie jak jej ukochany obronca- szef

W tym momencie Basia która stała za nim strzeliła mu w rekę. Kasia zemdlała, szef klnąc został wyprowadzony.

- Adam!!!!!!!- krzykneła Basia równoczesnie dzowniac po pogotowie

- co jest?? Marek!!- Adam

Kilkanascie minut pozniej karetka z nieprzytomnym Markiem oraz Kasia jechała do szpitala. Za nia podazał Adam z Basią. Musieli poczekac 1,5 godziny na jakies wiadomosci.Przez ten czas do szpitala dotarła Iza i mama Marka oraz inspektor Grodzki.

-panie doktorze i co z nim?- Basia

- w porzadku. Jego zyciu nic nie zagraza. Stracił sporo krwi ale jest dobrze- lekarz

- a Kasia?- Adam

- pani Kasia równiez doszła juz do siebie. Jest w pokoju zabiegowym- lekarz

Nastepnego dnia w szpitalu byli juz Kasia, Basia i Grodzki

- czesc Marek- przywitali sie Iza i Adam- jak sie czujesz?

- całkiem niezle- Marek

- dzieciaki wczoraj sie dopytywały gdzie jest tata- Kasia- Krzys powiedział ze nie pojdzie spac dopóki tata nie wróci

- i co?- Iza

- zasnał 15 minut pozniej- Kasia

- mam cos dla ciebie- Adam – Iza w lewej kieszeni kurtki jest książka.Wyciagniesz?

- ok- Iza. Dziennikarka wyciagneła książke ale z kieszeni wypadło małe pudełeczko. Iza podniosła to i zanim Zawada zrobił cokolwiek otworzyła je.

- Adam … co to.. ja… no co ty…- Iza

- no i masz babo placek- Adam

- Adam czy ty…- Iza- ale ja…, Adaś

- Iza przestan sie juz jąkac i powiedz mu ” tak”- Basia

- słuszna rada pani komisarz- Adam- czy pani redaktor chce wyjsc za mnie za mąż ?

- tak- powiedziała Iza i sie rozpłakała ze szczescia

- no to szykuja sie trzy śluby – podsumował Grodzki



KONIEC cz.12.

No cóz powiem szczerze ze nie napracowałam sie zbytnio ale wydaje mi sie ze notka jest dosc dobra. A wy co sadzicie na ten temat?

Pozdrawiam!!

10 komentarzy:

  1. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    cud niue notka !!!!!!!! opłacało się czekać Krzyś jest przefajny ale teksciki sadzi trzy śluby naraz ! ale weselicho

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Super!Mi się ta nocia podobała.Fajne zaręczyny:) Takie trochę przypadkowe.Fajnie to wymyśliłaś!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Trzy śluby? Łoho ho! Bo się zapiją na nich na śmierć hahaha ! Notka super! Fajnie że znalazłaś chwilkę czasu w napiętym tygodniu i ją nam przepisałaś:) U mnie będzie w piątek ale za to długaśnaaa…Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~mella
    około 6 lata temu
    fajna nocia… Chociaz komp szwankowal nasz Alice poradzila sobie ze wszystkim i wyszla bez szwankui!!!!heheh

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Różyczka:)
    około 6 lata temu
    nie no! super opłacało sie czekac!!!!!!!!!!!!!!!!! a te przypadkowe zarexzyny były po prostu THE BEST!

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez marcia136@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    Narescie nowa nocie ale warto bylo czekac. Super SUper i jeszcze raz super piszesz swietnie. U mnie nowa nocia mam nadzieje ze bede mogla przeczytac komcia od ciebie:D Pozdrawiam i Caluje pa;*

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Aldona
    około 6 lata temu
    Notka super Zapraszam Cię na mojego bloga z opowiadaniami. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że pierwsze z nich choć trochę Ci się spodoba. http://www.kryminalni2207.blog.onet.pl Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    No Alice nocia poprostu świetna, szykują nam się trzy śluby, wiec zapowiada się fajna impreza :D I Krzyś ma supcio teksty, nie ma co Tak więc czekam z niecierpliwoscią na cd:* Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Aśka13
    około 6 lata temu
    Super, extra, cool!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Aśka13
    około 6 lata temu
    Super, extra, cool!!!! Najlepszy koniec i wszystko!

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))