30 stycznia 2006

Małe wyjaśnienie

Gdy zaczynałam pisac tego bloga to sciagalam moje opowiadania z forum kryminalnych na onecie. Bład polegał na tym ze nie zwracałam uwagi na pory roku. Mam nadzieje ze mi to wybaczycie.

Pamietacie moje opowiadanie „Zasadzka” czyli przerobione „Polowanie”? akcja rozgrywa sie na przełomie wiosny i lata. Jak zuwazyliscie( a moze nie?) w moich opowiadaniach nadchodzi wiosna czyli zblizamy sie do rocznicy. Od długiego czasu chodzi mi po głowie pewne opowiadanie, taka mała fantazja. Nie bójcie sie nie bedzie to nic strasznego a wrecz przeciwnie bardzo humorystyczne. Bohaterowie wróca do tego wydarzenia sprzed roku z kilku powodów. Jakich? Dowiecie sie niedługo. To bedzie takie” co by bylo gdyby…”

Ale na razie zblizaja sie kolejne klopoty. To juz 4 czesc z serii Kłopoty kryminalnych. No ale nie wiem jak w tym tygodniu bedze z notkami z powodu przeprowadzki siostry w której musze pomóc. Ale w miare mozliwosci bede pisac.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!

4 komentarze:

  1. napisane przez ~kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    hmm.. co do przyszłości robi sie Ciekawie! czekam na dalsza czesc kłopocików! aha. ciesze sie ze jestem pierwsza osoba która to czyta!

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~vanilla
    około 6 lata temu
    superr!!! choleraa a ja wciąż nie mam veny. i dzięki za pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Fajnie kombinujesz, juz mi sie zaczyna coraz bardziej podobac.Czekam z niecierpliwoscia, na te Twoje nowe opowiadanka

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~@$!@
    około 6 lata temu
    moze byc baaaaaaaaaardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))