19 stycznia 2006

2/2

Następnego dnia na komendzie do pomocy dołączył Paweł.

- czesc Adam, Basia bedzie troche pozniej, musiała wpasc do banku- Paweł- jak tam Marek?

- w poniedziałek wraca- Adam- słuchaj pomozesz nam troche w sledztwie?

- no jasne!! To co mam zrobic?- Paweł

- czekaj zadzwonie do Baski. Zawada wybrał numer Basi i chwile poczekał na połaczenie. – No czesc Basiu. Paweł powiedział ze jestes w banku wiec pomyslałem… co? Aha dobra. No to na razie.

- to co?- Paweł

- masz samochód?- Adam

- mam

- to pojedziesz do operatora i zabierzesz bilingi. Facet juz bedzie to miał przygotowane bo dzwonił. Basia załatwia sprawy w banku a ja pojade do firmy- Adam

- szefie tu sa raporty z daktyloskopii z domu notariuszki i z domu Baski- Szczepan- a tu zeznania swiadków

- dobra dzieki Szczepan- Adam- do roboty Pawełku

- o rany nie lubie tego zdrobnienia- Paweł

- ja tez- zasmiał sie Zawada i wyszli na parking przed komenda i odjechali kazdy w swoim kierunku.

3 godziny pozniej spotkali sie wszyscy w komplecie na komendzie.

- czesc Adam, zrobic ci kawy?- Basia

- chetnie – Adam- a jak sie czujesz?

- w porzadku- Basia- Paweł ty herbate?

- jasne- Pawel- mam cos na drugie sniadanie. Chłopak wyciagnał z tobry drożdzówki i poczestował pozostałych.

- pyszne ale dosc tego dobrego. Zabieramy sie ostro do pracy- Adam

- tak jest panie komisarzu- powiedzieli chórem Basia, Paweł i Szczepan. Adam pokrecil głowa ,usiadł za swoim biurkiem i zabrał sie za czytanie raportów a Basia szperała w sieci szukajac informacji a Paweł sprawdzal billingi.

-słuchajcie, w ciagu ostanich 3 dni na jej numer dzwoniono kilkakrotnie z tego samego numeru- Paweł- a 2 miesiace wczesniej równiez z tego samego numeru. Jade to sprawdzic.

- na razie- Adam

- Adam z jej konta pobrano w róznych bankomatow 30 tysiecy – Basia

- no to nic mi tu nie pasuje. W twoim mieszkaniu i w domu notariuszki znaleziono te same odciski palców. Naleza do dorbnego włamywacza Stefana Kozickiego.Szczepan nie spij!!

- co jest panie komisarzu? – Szczepan

- sprawdzisz adres tego pana i sprowadzisz go na do nas-Adam

- sie robi kurka!- Szczepan

- moze to tylko przypadek?- Basia

- co masz na mysli?- Adam

- moze kradziez to jedna sprawa a porwanie to druga sprawa- Basia

- myslisz ze to nie ma nic wspolnego?- Adam

- moze ukradł sprzet bo widział ze mieszkanie jest puste, tak jak u mnie- Basia – a porwał ja ktos inny?- Adam- mozliwe. Basiu co ty sie tak wczoraj rozkleiłas? – aa bo przypomiało mi sie jak kiedys nas okradziono. Miałam wtedy 7 czy 9 lat- Basia

- mhm- Adam- a nie narobili bałaganu? – nie, nawet pomogli mi posprzatac- Basia – dzieki ze zadzwoniles po Ize i Pawła

- jak sie udały plotki?- Adam

- no Paweł poszedł po 3 godzinach a z Iza gadałysmy do 5 rano- Basia

- no ładnie- Adam- ktora to godzina?? O cholera jak pozno. Basia zmykaj do domu ja tez juz lece.

- poczekam na Pawła. moze cos mu sie uda załatwic- Basia- o własnie dzwoni:halo, no? wiesz my juz konczymy, co? jutro? dobra to mu przekaze. No czesc.

- co jest?- Adam

- sprawdza te numery ale cokolwiek bedzie wiedzial jutro- Basia- spotykasz sie z Iza?

- a owszem- Basia

- a ty gdzies z Pawlem?- Adam

- nic nie mowil- Basia

- no to wycianij go z domu i idzcie do kina- Adam

- a wiesz to dobry pomysl- Basia- dzieki

- polecam sie na przyszłosc- Adam- chodz zawioze cie do domu.

Basia weszła do mieszkania, wykapała sie i zaczeła przymierzac ubrania. Po godzinie była gotowa do wyjscia. Podjechała pod dom gdzie mieszkał Paweł, weszła na pietro i zadzwoniła do drzwi. Drzwi sie otwarły lecz nie był to Paweł.

cdn

4 komentarze:

  1. napisane przez OnetAstra14id
    około 6 lata temu
    Myślałam że już się zbuntujez i nie dodasz notki. Ale jak widać jest I bardzo się cieszę że się zdecydowałaś. Kurde, kogo Baśka zobaczyła u Pawła. Bo na pewno nie Kubusia Puchatka ;p czekam na kolejną część. Buziaki. :* Papa.

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    oła przestarszyłam sie! moim zadaniem Pawła porwal ten facet co okradł Basie! ja dzis bede pisała dalsza czesc noti:) pa

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Krimis
    około 6 lata temu
    Piszesz rewelacyjnie. Ja obstawiam, że Baśka zobaczyła jakąś babkę owiniętą tylko w ręcznik lub prześcieradło. Czekam na cd.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Basiula =]
    około 6 lata temu
    Za dużo nie napisze, wiesz dlaczego. Super noteczka oby tak dalej…;)

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))