11 stycznia 2006

Kłopocików ciąg dalszy

- dobra to gdzie on jest?- Adam

- kto?- Marek

- no ten twoj kumpel- Adam

- w pokoju przesłuchan- Marek- ale nie bedzie z toba gadał

- dlaczego?

- bo stwierdził ze ufa tylko mnie- Marek- byłes juz u Izy?

- niby kiedy miałem u niej byc? A co do twojego kolegi to wyciagnij od niego wszystko co sie da i to czego sie nie da- Adam

- kłopociki?- Basia

- znalazłas informacje?- Adam

- szukam- Basia

- Adam a co ty taki nerwowy? – Grodzki- słyszałem ze Iza wróciła

- ciii- sykneła Basia

- temat tabu- Marek

- o wilku mowa a wilk tu- Basia- IZAAAAA !! Jak ty slicznie wygladasz!! Jaka fajna bluzka!

- czesc!! Dla ciebie tez mam!- Iza- witam panie inspektorze, czesc Marek a gdzie Adam

- uu Adam chodzi jak chmura gradowa- Basia- o jest

- Czesc piesku! Podobno tęskniłeś? Przynajmniej taka kartke dostałam na walentynki- Iza

- no ale wyglada na to ze ty raczej nie tęskniłas. Dzieciaki koniec na dzis. Ja lece do ojca. Czesc- Adam

- Adas ale …- Iza

- ładnie wygladasz i zycze miłych wieczorów z nowym ukochanym- Adam- czesc

Zawada wyszedł a pozostali patrzyli w osłupieniu na komisarza

- a jego co ugryzło ?- Grodzki

- stęskniony piesek pokazuje kły- Marek

- palantunio?- Basia

- Basia o co chodzi z tym nowym ukochanym?- Iza

- a bo widzielismy jak przed redakcja zegnałas sie z jakim facetem- Basia

- aa to juz wszystko rozumiem- Iza- dzieki. Musze leciec pa! Basia wpadnij wieczorem na ploty!- Iza

- jasne!- Basia

- Marek ja juz chyba jestem na to za stary i nic nie rozumiem- Grodzki

- to nie ma nic wspolnego z wiekiem bo ja tez nic nie rozumiem- Marek

- no to mnie uspokoiłes- Grodzki



ciag dalszy nastapi wkrótce!!

3 komentarze:

  1. napisane przez ~kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    po tej notce skazuje cie na 3 lata pozbawienia wolnosci w zawieszeniu na 11 lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~*-*-*-*-
    około 6 lata temu
    ahh te kłopociki heh super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Astra14
    około 6 lata temu
    hehe palantunio Mam nadzieję że Iza wytłumaczy się Adasiowi i wszystko będzie jaśniutkie jak słoneczko ;D czekam na ciąg dalszy….Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))