21 stycznia 2006

Księga życzeń i zażaleń

Moi drodzy!

Jak widac wróciłam do pisania i juz pojawiło sie małe”ale” a raczej jakby sie wyraził nasz ulubiony komisarz Adam Zawada ” cos mi tu nie pasuje”.

Bardzo prosiliscie zebym pisała dalej co czynie jednak pozostaje kwestia waszych komentarzy a raczej ich braku. Pokazaliscie ze wam zalezy i mogłoby byc tak dalej. Bardzo was prosze o wpisywanie sie. Moga to byc krótkie wpisy typu” super” czy ” fajnie”czy nawet ” nie podoba mi sie” ale licze równiez na szczere wypowiedzi bo własnie to one podpowiedza mi jak pokierowac losami bohaterów. Moje zyczenie jest takie aby pod kazdą kolejna czecia opowiadania było najmniej 6 komentarzy. Czy to duzo dla was? Dla mnie jest to połowa tego co obserwuje na blogach Ewci 760 czy Ciężkiej czy Noemi. A czy one pisze lepiej niz ja? Dziewczyny nie obrazcie sie na mnie.

Aha moze to was zmartwi ale od tej pory nie bedzie 3 notek dziennie lecz tylko jedna za to dłuższa, która spokojnie napisze sobie w ciagu dnia. To tak zeby nie zwariowac.

Kolejna sprawa mysle ze zmartwi was jeszcze bardziej. Otóz Basia i Marek nie bedą razem. Dlaczego? Poniewaz na wszystkich blogach sa razem albo sa małżeństwem i dziecko jest w drodze. Mnie to juz dawno znudziło. Dlatego mimo ze nie podoba sie wam moj wymyslony bohater Paweł, to jednak Basia bedzie z nim a nie z Markiem. Pare tygodni temu przeczytałam komentarz w któryn zarzucono mi ze wprowadzam za duzo wątków osobistych z serialu a gdy chce cos zmienic wy podnosicie lament bo nie znacie bohatera. Spokojnie juz wkrótce go poznacie.

No wiec to tyle. Pamietajcie o komentarzach pod notkami. Bardzo was o to prosze. Wasze wypowiedzi motywuja mnie do dalszej pracy.

Pozdrawiam wszystkich!!

4 komentarze:

  1. napisane przez ~Lola
    około 6 lata temu
    Cześć, Alice. Cieszę się, że w Twoich opowiadaniach pojawia się nowy bohater. To jasne, że na początku czuje się do niego dystans, bo „ktoś nowy” rozwala nam pewne, że tak powiem, wyobrażenie o naszych komisarzach, ich życiu itd.. A jak było, gdy w serialu pojawiła się Zuzka? Też pojawiały się głosy, że „nowa” przyczepi się do Marka albo Adama i będzie dym, a teraz? Zuza w wielu opowiadaniach jest ich partnerką (w pracy, oczywiście) i przyjaciółką. Boże, ale naględziłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~vanilla
    około 6 lata temu
    Superr Alice!! Ciesze się że chociaż na twoim blogu Basia i Marek nie będą razem!! U mnie też nie będą razem!! Na szczęście dalej piszesz i bardzo dobrze! U mnie też new notka

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    Mam nadzieje, że Paweł bedzie kims odpowiednim dla nasze Basieńki. A co do tego, że Basia i Marek nie bedą razem to sie musze w 100% zgodzic, bo u mnie też nie bedą razem, podobnie też jest u Vanili. Jesli ogladałas Dzień dobry tvn to super a jesli nie to opowiem Ci co było takie super na gg!

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~ggjjj
    około 6 lata temu
    wez basia z jakims pawlem to beznadzieja ona pasuje do marka dlatego juz mi sie nie podoba to

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))