18 listopada 2006

Coś osobistego !

Jestem smutna. Złośc mi już przeszła ale pozostała smutek. Dlaczego? Parę osób juz wie więc chciałam poinformować resztę czytelników. Otóż przez pomyłkę ( kliknełam nie w ten link ) weszłam na bloga Komisarz Ani ( www.kza.blog.onet.pl ). I cóż zobaczyłam? Kopię naszego bloga! Nie chodzi o sam szablon ale o ustawienia

- albumu z bohaterami

- kolor, wielkość czcionki w różnych opisach

- ustawienia linków i tytuły niektórych ramek

- autorzy

- podpisy przy komentarzach są bardzo podobne.

Moze powinnam sie cieszyć ze opowiadań albo charakterystyk nie skopiowała chociaż marne to pocieszenie.

Nie wiem, moze mnie sie tylko wydaje ale istnieją pewne granice przyzwoitości których nie należy przekraczać!!

Staram sie zeby blog wyglądał ładnie i jakoś oryginalnie a ktoś kopiuje moją prace!! Nie moglabym i nie umiałabym zrobić czegoś takiego! To jest obrzydliwe!



Nie lubimy plagiatorów !!!!!!!!!!!!

Zgłosiłam sprawę do admisnistratora onetu. Plagiatorkę równiez poinformowałam o tym! Wiecie jaka była jej odpowiedz gdy napisałam do niej maila ? Że nie zamierza sie tym przejmować bo kazdy ma prawo do wyboru tego szablonu.

Owszem każdy ma prawo wybrać sobie ten szablon ale urządzić wg własnego gustu a nie bezczelnie kopiować !



Dzisiejszy odcinek był po prostu boski! Marta zaczyna mi sie podobać ale mimo wszystko wolałabym na jej miejscu Izę. Remoncik i wybór zaproszeń rozśmieszyły mnie. Zasmuciła mnie Basieńka, bo jest samotna. To był jej odcinek. Zdecydowanie.

Grodzki potrafi żartować i uśmiechać sie? Niecodzienne zjawisko! Szczepanowa burza mózgów- hahahaha!!! Czyzby pomiedzy Zuzią i Szczepciem coś sie szykowało? Basieńka sie wydała ze ” trochę lubi” Marka- hahaha! Zaczyna być ciekawie.

POzdrawiam!



P.s! Notka nie wiem kiedy bedzie- sorry. Zapowiada sie ciekawy tydzień dla mnie.

Bużka!

15 komentarzy:

  1. napisane przez ~kryminalna-aska
    około 6 lata temu
    zgadzam się !!!!! plagiatom wielkie S T O P !!! Gdyby mi się coś takiego zdażyło to … raczej bym się nie mogła opanować więć ukłony

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    alice masz racje :*Nie martw się :]Widzisz przekonujesz pomału ale przekonujesz się do Marty – miło mi to słyszeć znaczy przeczytać Pozdrawiam buziam papa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~kryminalna-aska
    około 6 lata temu
    A Rysiu był the best w dzisiejszym odcinku ale żeby powiedzieć , że dobrali złe kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~magda vanilka
    około 6 lata temu
    Alice sama nie wiem co mam wam napisać. Kazdy by sie zdenerwował jak by sie mu bloga kopiowało. Wydaje mi sie że Ania ma w tym swój cel nie wiem jaki, może chce na siebie zwróic uwage….? niewiem i jakoś mnie to nie odchodzi. NIe smutaj się 3maj się. i nie bądz smutna bo to nic nie da. ta dzisiejsza akcja na forum hihihi dobrze dziewczynki!! Ale po******m trzeba być żeby juz takie coś zrobić…zalamka

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Krimis
    około 6 lata temu
    Nie dziwię Ci się, bo ten blog to w większości wasza twórczość i pomysł. Alice nie przejmuj się, bo wszyscy, którzy tu zaglądają cenią tą pacę i poświęcenie. I w sumie tyle…Mam nadzieje, że wszystko się wyjaśni. Co do notek to sorry, że nie komentuje ale nie mam za bardzo czasu ostatnio, ale wszystkie zawsze czytam, choć z opóźnieniem:( A odcinek był super, mam podobne odczucia jak Ty co do Basi, choć w sumie może już niedługo nie będzie samotna:d Kto wie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Hej Alice!Byłam na blogu Anki i widzę to samo co ty.Może Kryminalnej brak czytelników i chce w taki sposób zareklamować swojego bloga.Myśli,że upodobniając wygląd bloga do naszego zyska sobie czytelników.Nie wiem, to kompletna bzdura. Nie przejmuj się, szkoda nerwów na taką.Co do ciekawego tygodnia to wiem o co chodzi i będę o Tobie myśleć.Pozdrawiam i czekam na notkę sylwestrową.

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    Ja też byłam na tym blogu i całkowicie się zgadzam!! Nie znoszę plagiatów!! To jest obrzydliwe….Nie wiem co mam powiedzieć, mam nadzieję, że sprawa się szybko wyjaśni. A co do odcinka mam podobne zdanie -bardzo mi się podobał, i super, że było tak dużo Basi:) Pozdrawiam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Olcia=]
    około 6 lata temu
    Też bym była zła gdyby ktoś skopiował mój szablon. moim zdaniem nie powinnaś tak od razu na nią naskakiwać, poniewaz ten szablon jest „ściągnięty” z onetu. Nie jestem jednak po niczyjej stronie. Układ strony moze być czystym przyadkiem. Gdyby tak porównać ze sobą kilkanaście blogów to na każdym jest to samo… Te same zdjęcia… Więc myślę, że dobrze by było gdybyście sie jakoś dogadały, a nie skakały na siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz ale nie wierzę w przypadki jeżeli chodzi o tą osobę. I tu nie chodzi o sam szablon ani o zdjęcia tylko o układ i dodatki! I szacunek !

      Usuń
    2. napisane przez ~Komisarz Ania
      około 6 lata temu
      A ja nie wierze w to, że się posunełaś by wysłać e-mail do administraccji onet blog. Sama chybba nie wiesz co to znaczy szacunek ! Naucz sie tegoo puki nie tracisz „znajomych”

      Usuń
  9. napisane przez ~dropsik
    około 6 lata temu
    odcinek mi się tez podobał super był

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Paulina
    około 6 lata temu
    Głupio z jej strony, że się tak zachowuje. Może kiedyś się opamięta i odczepi się od ciebie. Życzę ci tego…… :* Jeśli chodzi o odcinek, to bardzo fajny jak dla mnie. Marek wymiatał z tymi swoimi tekstami.

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Jeśli dobrze pamiętam to wcześniej też ktoś miał taki sam wygląd bloga jak ty. Czy to nie przypadkiem była ta sama osoba co i tym razem? Natomiast co do opowiadanek to nadrobiłam zaległości przy dwóch ostatnich i jestem pod wrażeniem. Bardzo mi się podoba opisany przez ciebie ślub oraz wesele Basi i Pawła. Oczywiście czekam już na kolejną notkę. Zapraszam również do mnie na nowe opowiadanko:) pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~melka:*
    około 6 lata temu
    czesc Alice:) Dobilam sie jakos do komputera u mojej kochanej Magdzi:* Co do sprawy Twojej i Anki to w 100% jestem za toba. Cuz dziewczyna juz chyba troszke przesadzila:/ Plagiat to najgorsza rzecz jaka moze byc. A jezeli ona zrobila to z premedytacja to naprawde nie wiem o co ma pretensje. Dziewczyna ma na punkcie Kryminalnych naprawde fiola. A to co napisala u siebie na blogu jest po prostu obrzydliwe. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. napisane przez ~kojak
    około 6 lata temu
    Oj, oj, oj… co tu się dzieje…;/ Będzie chyba wojna…;P Ja się nie zgadzam! Z alic

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))