16 listopada 2006

5/42 Wesele

Świeżo upieczeni małżonkowie w towarzystwie świadków weszli do sali gdzie czekali już na nich goście weselni z szampanem. Odśpiewano ” Sto lat” oraz jeszcze kilka innych piosenek na tą okazję i w końcu nadszedł moment pierwszego tańca. Z głośników popłyneły dzwięki piosenki ” Women in love” Barbary Streisand a Basia i Paweł otoczeni goścmi tańczyli.

- Witam Młodą parę oraz szanownych gości na przyjeciu weselnym- rozpoczął Radek- bede miał dziś zaszczyt zabawić was. Udało mi sie zgromadzić około 2 tysięcy utworów a jakby co to zawsze można włączyć radio… Maryja

- nawet mnie nie denerwuj!- pogroził mu Paweł

-coś nerwowy ten pan dzisiaj- Radek- no dobrze to moze na początek Państwo Młodzi przedstawią swoje rodziny oraz przyjaciół. Basiu, zaczniesz?

- to moi rodzice Marta i Jerzy Storosz , moje rodzeństwo: Małgosia, Agata, Michał. Brat ojca z żoną: Jacek i Monika Storosz, kuzyn Kamil Storosz z narzeczoną Agnieszką. Ciocia Ewa Krawczuk to moja chrzestna , a to jej syn Adrian. Wujek Stefan z ciocią Janiną i babcia Pola, dziadek Ryszard to ojciec mojej Mamy, a te pojedyncze sztuki to moje kuzynki i kuzyni: Asia, Dominika, Romek i Marek- przedstawiła rodzinkę Basia

- w roli duchów są z nami moi rodzice Piotr i Gabrysia oraz brat Darek Nowaccy- zaczął Paweł- brat bliźniak mojej Mamy czyli wujek Wiesiek z ciocią Weroniką Walczakowie nazywani w rodzinie WWW. Ich syn Michał z żoną Asią, drugi wujek Janusz Walczak jest chwilowo nieobecny. Brat Ojca Krzysztof Nowacki z kuzynką Julią. Dziadek Józef i kuzyni Tomek i Grzesiek i jego zona Anita.

- a to nasz szef pan ins. Ryszard Grodzki i pani prokurator Dorota Wiśniewska- Basia- przyjaciele: Zuzia, Szczepan, Marek i Kasia Brodeccy z dziećmi Anią i Krzysiem

- ciocia Kasi, pani Beata Czyżewska, Stanisław Zawada oraz nasi świadkowie Iza Liszewska i w podwójnej roli świadka i DJ  moj przyjaciel od zawsze Radek Michalski!

- dzieki kochani i zapraszam do zabawy- Radek

Zaczął sie obiad , muzyka grała więc po jakimś czasie pierwsze pary ruszyły do tańca.

Budka Suflera, Kombi, Bon Jowi, Kayah zachęciły młodsze pokolenie do wyjscia na parkiet , Iza z Adamem tańczyli przytuleni do siebie obok Basi i Pawła.

- Marek, ty widzisz to samo co ja?- zapytała Kasia wskazując na tańczących przyjaciół

- nareszcie- Marek- wyglądają na szczęśliwych. Chodź tańczyć. Ja nie mogę, nasza Ania tańczy z inspektorem.

-a Krzyś z Beatą- roześmiała sie Brodecka i również wyszli na parkiet.

Po pewnym czasie nastąpiła zmian klimatu i na parkiecie było gorąco. Seniorzy pokali jak sie tańczy do przebojów z lat 70′ ” Czarny alibaba” byl powtarzany parę razy, następnie ” Parostatek” oraz utwory „Trubadurów” i zespołu ” Vox” królowały na parkiecie .

- brawooo!!! uuuu! – wołała Basia bijąc brawo Zawadzie seniorowi, Grodziemu i wujkom

- a teraz panie proszą panów- zakomenderował Radek- ewentualnie odbijany!

Kasia poprosiła Adama , Iza Marka, Basia zaprosiła Grodzkiego a Paweł porwał Dorotę zmieniając co chwilę partnerki. Dołączyły równiez inne pary i tańczyli do spokojnych rytmów De Mono, Kasi Kowalskiej. Gdy zabrzmiały dźwięki” Hej Sokoły” do zabawy dołączyli prawie wszyscy tworząc weżyk śpiewając słowa piosenki kto jak umiał. Przy piosence Ich Troje

” A wszystko to, bo Ciebie kocham i nie wiem jak bez Ciebie mógłbym zyć! Chodź pokaże Ci czym moja miłość jest, dla Ciebie zabiję sie!”

Paweł ” powiesił się” na krawiacie i padł przed żoną udając martwego.

- reanimacja!!- zawołał Adam przytulając Izę

Basia śmiejąc sie uklękła przy mężu i w tej chwili goście zaczeli wołać ” GORZKO!” i w ramach renimacji Basia pocałowała go i po chwili Paweł ożył.

Koło godziny 19:20 Radek poprosił o uwagę.

- proponuję mały konkursik. Obowiązkowo biorą udział Nowożeńcy oraz ich świadkowie- Radek- podzielcie sie na 2 grupy. Basia i Adam jedna grupa , Paweł i Iza druga grupa. Zapraszam was do zabaw!

Zgłosiły sie jeszcze Kasia z Agatą

Paweł z Izą zaspiewali ” Pszczółkę Maję” a Basia z Adamem strasznie fałszując ” Domowe przedszkole” . Kasia z Agatą wymyśliły dowcip

‘Dlaczego blondynka jak idzie spać na półce przy łóżku ma jedną szklankę z wodą, a drugą pustą? – Ponieważ raz chce jej się pic a raz nie. „

- wszystko to było piękne ale zwyciężyć mogą tylko dzisiejsze gwiazdy czyli Basia i Paweł!!- ogłosił werdykt Radek- nagrodę pocieszenie zdobywają ich świadkowie! Brawaaa! A w nagrodę mozecie zaśpiewać piosenkę!

- to ja mam taką propozycję!!- zawołała Kasia- piosenka z dedykacją dla drugiej osoby! czyli zaśpiewają Paweł dla Basi a Adam dla Izy

- Kaska teraz to przesadziłaś- Adam- chcesz zeby goście uciekli?

- to ja zaśpiewam- Iza- Paweł , Ty pierwszy.

Paweł wybrał piosenkę K.Krawczyka” Bo jesteś Ty”

(…)Bo jesteś Ty

Zaczynasz ze mną dzien

Bo jesteś wciąż

Gdy zaczyna się noc

Już wszystko mam

Cóż więcej mógłbym chcieć?

Bo jesteś tu I zawsze tu bądź

Bo jesteś Ty

Znów przy mnie budzisz się

Bo jesteś Ty I wciąż czuję, że…

Bo jesteś Ty Cóż więcej mógłbym chcieć?

Bo jesteś tu I proszę zostan już (…)

a Iza piosenkę Urszuli ” Dziś już wiem”

Gdy Ci zabiera kogoś czas,rozpaczą sięgasz gwiazd a gdzieś tam… obcy świat,pusty dom….

Dziś już wiem będziesz zawsze blisko mnie i wierze w dobry czas,kiedy ból odejdzie w snach.

Jak Ciebie teraz kochać mam,jak Ciebie kochać mam? taki sam… pusty,lecz inny tak….

Dziś już wiem,jesteś zawsze blisko mnie a w sercu oddech gwiazd i anioły w moich snach.Kocham!!

Dziś już wiem,będziesz zawsze blisko mnie i wierze w dobry czas,ból odejdzie sam,odejdzie na dobre

Dziś już wiem jesteś zawsze blisko mnie a w sercu oddech gwiazd i anioły w moich snach!!

Kilka minut przed północą nadszedł czas oczepin. Basia z Pawłem chcieli jeszcze powiedzieć parę słów więc muzyka ucichła i oczy gości skierowały sie na nich.

- chciałam podziękować moim rodzicom, za to, że pozwolili mi pójśc własną sciezką, za to , że zawsze byli i bedą moimi przyjaciółmi. – Basia- Dziekuje Wam! Moim przyjaciołom z pracy i wszystkim zebranym dziekuję za przybycie!

- a ja chciałem podziekować moim rodzicom chrzestnym za dzisiejszy dzień i nie tylko dzisiejszy- Paweł- moim nieobecnych rodzicom również dziekuję bo dzieki Nim mogę być dzisiaj tutaj i patrzeć na moją śliczną żonę. Specjalne podziekowanie dla Beaty i Kasi za tą szansę którą od was dostałem, Adam, tobie również wielkie dzięki za wszystko.

Basia usiadła na krześle , świadkowie ustawili sie po bokach. Radek wręczył im drewniane łyżki

- zasady są takie: pan młody zdejmuje żonie welon a świadkowie przeszkadzają mu bijąc go tymi łyżkami- wyjasnił Radek- to do dzieła!

Paweł zaczął wyciągać wsuwki ukryte we włosach a Adam i Iza poklepywali go po dłoniach.

- auuł- jęknął nagle Paweł bo Iza widząc ze welon już jest prawie odpięty wymierzyła mocniejsze uderzenie. Jednak po chwili welon znalazł sie w rękach Pawła.

- to teraz zamiana.Ale gdzie z tą łyżką na kobietę!- upomniał Adama, Radek- kwiatkiem bedziecie przeszkadzać. – wręczył im plastikowe tulipany i zabawa znów sie zaczęła. Basia śmiejąc sie bo kwiatki ją łaskotały szybko uporała sie z muszką.

-Zapraszam wszystkie panny na środek- Radek

- Zuzia no chodź! Iza , Agata, Agnieszka i Asia – wyliczyła szybko Basia i po chwili welon pofrunął w kierunku panien i wylądował pod nogami Izy.

- ja wiedziałam ze tak bedzie!- zawołała Iza podnosząc welon

- kawalerow teraz zapraszam- Radek

- moze najpierw zabarykadujemy drzwi zeby nikt nie uciekł co?- zawołał Marek przypominając ucieczkę Izy z wesela Brodeckich. Hej! Adam, gdzie sie ukrywasz?

- ja sie nie ukrywam, i tak mi ją Krzyś poda w razie czego- zażartował Zawada ustawiając sie obok Szczepana i Romka.

- uwagaaa rzuuucam!- Paweł rzucił muszką celując specjalnie w Adama.

- no to mamy drugą Młodą Parę- Iza i Adam- oznajmił Radek właczając muzykę – zapraszam do tańca i z głośnika popłyneła piosenka Roxette „Listen to your heart” a później zabawa trwała jeszcze do 3:50 w nocy. Większość gości wróciła do swoich domów a reszta udała sie na wypoczynek do pokojów w Pensjonacie.



ciąg dalszy nastąpi czyli Sylwester!! Buziaki dla wszystkich! Mam nadzieję ze sie wam podobała notka weselna??

14 komentarzy:

  1. napisane przez ~Paulina
    około 6 lata temu
    Piękna notka :):) Po prostu bardzo dobrze się czytało to jak bawili się bohaterowie. Szkoda, że mnie nikt nie zaprosił na impreze hehehe. Już nie mogę doczekać się jakiego sylwestra wymyśliłamś. pa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Cześć! Notka rewelacyjna.Jestem pod wrażeniem!!! Super wkomponowałaś piosenki.Już nie mogę się doczekać jaką to notkę sylwestrową wymyśliłaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~magda
    około 6 lata temu
    Jak zwykle dyskryminacja blondynek … foch… nastepnym razem napsize Ci jakiś o szatynkach ;D Ta notka to takie wiejskie wesele niegdy nie szłyszałam o takich tradycjach…

    OdpowiedzUsuń
  4. możliwe ze nie słyszałas bo wszedzie jest inaczej. U nas jest właśnie tak jak opisałam

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    Rewelacyjna nocia, śliczne wesele:) Bardzo mi się poodbało, i tak fajnie, że wszyscy są szczęśliwi:) Czekam na cd. Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Komisarz Ania
    około 6 lata temu
    Jak czytałam tą notke diw rzeczy z góry były do przwidznia: że Iza złapie kwiaty że Adam muszkę ( z resztą „W razie czeg Krzyś mi ją poda” hehe. Bardzo dobrze, ze nasi bohaterowie mogli się w końcu porządnie zabawic. No cóż juz się nie mogę doczekać Sylwestra. A kiedy być może ostatni slub na tym blogu? Czekam na nowa nocie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Ula555
    około 6 lata temu
    hej:) notka świetna! piękny ślub:) pisz cd. buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~agisia
    około 6 lata temu
    no no no… wesele było super.. czekam na sylwester;) u mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~kasienka
    około 6 lata temu
    Super notka. Wszystko tak wspaniale opisane że czuję się jakbym tam była. Pisz cd. PozdrawiamPS: U mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~kojak
    około 6 lata temu
    Świetna notka:) Najbardziej podobał mi się konkurs w którym Adam i Basia ; Paweł i Iza śpiewali;p Czekam na c.d.

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~olcia(kryminalni.blog.pl)
    około 6 lata temu
    Nie no tylko miesiac mnie nie bylo (problemy z kompem) i takie zmiany! Basienka nasza i slub! Niesamowite! bardzo mi sie podobal opis wesela pozdrawaiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  12. apisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    ech … ;D z lekkim opóźnieniem , ale przeczytalam ;D no to teraz pozostaje mi czekac na Adaśka i Izę ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. napisane przez ~NaCia i NinA
    około 6 lata temu
    Super notki pisz kolejne….bo są naprawdę ekstra!Zapraszamy na naszą stronke i oczywiście prosimy o komentarzyk http://www.prawda-o-storosz.blog.onet.plBuźka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Troszkę zaległy ale zawsze jest:D Świetna notka! Uważam że piękne było to wesele, a świadkowie którzy złapali welon i muszkę wreszcie wezmą ślub. Super! Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))