31 marca 2007

Kłopoty kryminalnych cz.48

Komenda- popołudnie

- słuchajcie, co planujecie na Walentynki?- zapytał Paweł

- raczej nic, dopóki Kasia nie bedzie w lepszej kondycji- stwierdził ponuro Marek

- Iza ma wyznaczony termin porodu na 15 lutego- dodał Zawada

- ee , pierwsze dziecko zawsze rodzi sie po terminie- Marek

- ale entuzjazm- skrzywił sie Paweł- pani Storosz, a pani co planuje?

- nie wiem jakie plany ma mój szalony małżonek- odpowiedziała Basia a Paweł parsknął smiechem

- co wy tacy dziwni jestescie?- Adam

- zgodnie z radą szanownego nadkomisarza Zawady oddzielamy pracę od życia prywatnego- Basia- wiec nic nie powiem ze od tygodnia proszę meża zeby naprawił i posprzątał szafę w przedpokoju

- oo ranyy! Mówiłem ze musze kupić zawiasy i …- Paweł

- i sie na nich zawiesić- dokonczył Adam- do walentynek jeszcze 2 tygodnie wiec mamy czas

- skocz do nowych sąsiadów, moze ci pozyczą zawiasy- Basia

- oo, macie nowych sąsiadów?- Marek

- taa,jeszcze sie nie wprowadzili ale od tygodnia słychać jakies dzikie hałasy i warkoty- Paweł- zwariować mozna

- myslałam, ze juz dawno zwariowałeś- pojawiła sie nagle Oliwia

- czesc! Co tu robisz? Powinnaś wypoczywac w domu!- Basia

- przyszłam po swoje rzeczy- Oliwia

- co, dlaczego?- Marek

- po pierwsze konczy mi sie staż, a po drugie dostałam propozycję pracy w Komendzie Głównej jak rzecznik prasowy- wyjasniła podkomisarz

- a po szescdziesiąte szóste jestem Wiewióra – zaśmiał sie Paweł

- jeszcze raz nazwiesz mnie Wiewióra to ci nogi z tyłka powyrywam- zagroziła Oliwia

- aha, zaczyna sie- Marek

- i na czym bede chodził?- Paweł- chyba Ci trzeba zmienic przezwisko bo Ci sie ząbkki wyprostowały!

- a tobie sie mózg wyprostował- odparowała Ola

- On nie ma mózgu, wypadł mu w Przemyslu i sama go rozdeptałam- włączyła sie Basia a reszta z trudem panowała nad smiechem na co Oliwia zagryzła wargi ze złosci.

- zrobiłem sobie przeszczep mózgu- Paweł

- chyba od kury- nie wytrzymał Marek i parsknął smiechem

- nie, od komara- Basia

- a własnie że nie bo od mrówki- stwierdził Paweł.

Zawada siedział przy biurku i zasmiewał sie do łez.

- jak skonczyliscie to konczymy na dziś to posiedzenie. Oliwia, co jest, na żartach sie nie znasz?- Adam

- znam, ale na mądrych- obraziła sie dziewczyna

- Olka, przecież nie smiejemy sie z Ciebie- Marek

- własnie. O już mam dla niej nowe przezwisko!Obrażalska!- dołozył Paweł

- głąb! Zamknij sie i daj mi wreszcie swięty spokój!!- wrzasnęła Borowik

- złosc pięknosci szkodzi. Uważaj bo Ci zmarszczki zrobia- Nowacki zgrabnie odbił piłeczkę Podkomisarz z furią zaczęła wyciągać swoje rzeczy osobiste gdy nagle blada usiadła na fotelu trzymając sie za postrzelpny bark

- Ola, co sie dzieje?- Marek

- Basia otwórz okno- polecił Zawada

- Olka, kreći Ci sie w głowie albo jest ci słabo? Hej, oddychaj głęboko i uspokój sie- Paweł

- nie dotykaj mnie!!- rozpłakała sie dziewczyna- zostaw mnie !!

- nie , no teraz to przeginasz – poddał sie Nowacki i usiadł za swoim biurkiem- zrobiłem Ci coś?Uspokój sie i moze wreszcie powiedz o co Ci chodzi-

- nie udawaj ze nie wiesz!!- Oliwia

- no własnie w tym sęk ze nie nie wiem !- Paweł

- próbowałes mnie zgwałcić!- wykrzyczała Oliwia wprawiając towarzystwo w osłupienie

- no teraz to bajki opowiadasz- Paweł- moze mnie oswiecisz kiedy to było bo jakoś nie pamietam tego faktu

- 8 lat temu w Sylwestra- wypaliła Oliwia

- coo?- Basia- Paweł… czy …

- no to musiałem być baardzo pijany – stwierdził Paweł

- no własnie byłeś! – Oliwia

- oo, no to wszystko wyjasnia- Paweł

- i to jest Twoje wytłumaczenie? Byłem pijany!?? – nie wytrzymała Borowik

- zaraz chwila moment. Spokojnie! Oliwia, jedno pytanie! Zgwałcił Cie czy tylko próbował?- Adam

- uciekłam z pokoju ale próbował- Ola

- a co robliscie w tym samym pokoju?- zapytała poważnie Basia

- o ile umiem liczyć to byłaś wtedy niepełnoletnia i spotykałas sie z moim bratem- Paweł- a ja z zasady nie gwałce nieletnich

- a pełnoletnich?- wyrwało sie Adamowi

- też nie- mechanicznie dpowiedział Paweł – 8 lat temu? Aa no to już wiem o co ci chodzi!

- moze zaczniecie od początku?- Basia- Ty byłas z Darkiem?

- owszem byłam! Darek wyszedł wczesniej a On był kompletnie pijany wiec zaprowadziłam go do pokoju- Oliwia

- fakt, byłem wtedy z dziewczyną i własciwie to sie wtedy rozstalismy. Faktycznie upiłem sie i film mi sie urwał! Obudziłem sie u kumpla w domu. A mozecie mi wierzyć lub nie, byłem pijany jak 3 stodoły a w takiej sytuacji to jestem łagodny jak baranek i idę zawsze grzecznie spać- Paweł]

- to dlaczego zacząłes mnie całować i wlokłeś mnie do łóżka?- nie wytrzymała Oliwia

- widocznie pomyliłem Cie z moją byłą , która znała jeden sposób na pogodzenie się. Olka, sorry, jeżeli przez ten cały czas myslałaś co innego. Rozejm? – Nowacki wyciągnął rekę na zgodę

- a te wszystkie żarty na mój temat ?- Oliwia

- a to dlatego że Cie lubie- Paweł- rozejm ?

- rozejm- stwierdziła z ociąganiem Borowik i uścisneli sobie dłonie na zgodę- Basia, sorry

- spoko- Basia-Paweł, co to była za dziewczyna na tym Sylwestrze ?

- kiedyś ci opowiem- pocałował ją Paweł

- wszystko slicznie, tylko ja jeszcze musze wpasc do Kasi- Marek- boję sie o nią.. Wszystko przez Ciebie

- tak wiem, ale takie rozwiąznie wydawało mi sie najlepsze- przepraszająco usmiechnął sie Paweł- jutro jak bede wracał z dyzuru nocnego to wpadne kupić te zawiasy i do Kaski pogadać. – Oliwka, moze jednak zostaniesz u nas co?- Adam

- nie mogę- Oliwia- ale obiecuję ze bedę was czesto odwiedzać

- koniecznie. Bedzie mi brakowało utarczek słownych w waszym wykonaniu- Adam

- mozemy ich nagrać i bedziesz sobie słuchał kiedy bedziez chciał- Marek- czesc wam!

- albo kup słoik oliwek. Chociąz, nie. Nie ma rudych oliwek- Paweł

- mozecie kupic gazete ” Oliwie” – z kwaśną miną powiedziała Borowik- czesc!

- czeeeść- Basia- jak nie kupisz jutro tych zawiasów to ci łeb ukrece!

- dziewczyny, jak On bedzie wyglądał bez nóg i głowy?- poważnie zapytał Zawada wywołując salwe smiechu na odchodnym.

Na komendzie w koncu zapadła cisza. Paweł zrobił kawę zasiadł przy komputerze . Na ekranie monitora szybko przesuwały sie infomacje i zdjęcia.

- mam cie draniu- wymruczał Nowacki

- kogo?- zaciekawła sie Oliwia

- cholera, co Ty tu robisz??- Paweł

- zapomniałam zabrać telefonu.- Borowik- nad czym pracujesz?

- powiem Ci ale jak sie wygadasz to masz przechlapane- zagroził Nowacki i pokazał koleżance gruby stos papierów- kojarzysz goscia? – trochę- Oliwia- Adam wie, ze nad tym pracujesz?

- nikt o tym nie wie- Paweł- jak sie upewnie to im powiem. Tylko obawiam sie ze sam nie dam rady dokonczyć tego a On przyjechał do Polski. Trzeba go bedzie posledzić

- mogę ci pomóc- zaproponowała Oliwia- jeżeli masz rację to jesteś spalony. Zna Cię a mnie nie widział.

- mhm. Tylko absolutna tajemnica , jasne? – Paweł

Spiskowcy podali sobie dłonie i zagłebili sie w pracy.



ciąg dalszy nastąpi ! Tajemniczo sie zrobiło no nie? Ale myślę ze niedługo sie wyjasni wszystko!

6 komentarzy:

  1. napisane przez ~biedroneczka
    około 5 lata temu
    Cześć! Notka świetna, śmiałam się do łez. Wreszcie rozejm między Pawłem i Oliwką. A no i nie tylko rozejm ale i tez współpraca. Ach ci spiskowcy, ciekawe co im wyjdzie z tego spiskowania.Pozdrawiam i czekam na c.d

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Stokrotka07
    około 5 lata temu
    Super notka, ehe dobrze że Paweł i Oliwia się pogodzili czekam na cd:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~dropsik
    około 5 lata temu
    wreszcie się pogodzili super notka pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~kasienka
    około 5 lata temu
    Ciekawa notka. Czekam na kolejną. Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~mdzia
    około 5 lata temu
    ja jestem m tu 1raz a przeczytałam prawie wszystkie notki wejdz na moj http://opowiadania5-o-kryminalnych-wg-madzi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~łoś super ktoś
    około 5 lata temu
    AJ biedroneczka pisała szybciej ;/ alice daj jej popisać ona ma więcej czasu, twoje notnki tylko raz na tydzień są

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))