20 lutego 2006

2/7

Podczas gdy komisarz kierował sie do parku Basia z Markiem odjechali kawałek, zaparkowali samochód i czekali.

- jak myslisz uda sie?- Basia

- musi- Marek-czemu jeszcze nie dzwoni?

- poczekaj jeszcze chwile. Iza ma dac sygnał- Basia- Marek a Kasia i twoje zareczyny?

- spokojnie. Rozmawiałem z nia i dołacza do naszej gry. Oswiadczyny przenieslismy na jutro.

Zawada wszedł na teren parku gdy zadzwoniła komórka: ” Iza dzwoni” pojawiło sie na wyswietlaczu. Cicho zaklał pod nosem i odebrał telefon

- no czesc! Steskniłas sie? – Adam

- bardzo kotku- odezwała sie Iza- jestem w altance

- juz ide- odpowiedział komisarz i rozłaczył sie. Nagle gdy był juz w poblizu altanki dostrzegł jakis ruch. Próbował połaczyc sie z Iza lecz zgłaszała sie poczta głosowa. Postanowił zadzwonic do Marka.

- Marek? Wracaj szybko- Adam

- a co? duchy cie strasza?- Marek

- daj spokój! Iza nie odbiera telefonu a po parku kreca sie jakies typki- Adam

- juz jedziemy- Marek

W tym samym momencie zabrzeczała komórka Basi. Był to znak od Izy. Marek z Basia wysiedli z auta i pobiegli w strone altanki. Zauwazyli że Adam juz jest prawie na miejscu.

- Iza? Gdzie ty jestes?- zawołał Adam

- no tutaj przeciez!- Iza- chodz tutaj!

Marek z Basia nadbiegli akurat w momencie gdy Zawada zobaczył Ize w towarzystwie swojego Ojca, Grodzkiego, Pawła, Kasi i Szczepana.

- NIESPODZIANKA!!

Zawada stanał jak wryty i gdy po chwili dotarła do niego cała sytuacja wybuchnał serdecznym smiechem.

- kto to wymyslił?- Adam

- Baska!- powiedział Marek

- no i co?- Zawada senior

- fajne zarty! Marek przeciez miałes sie oswiadczyc Kasi- Adam

- nic straconego- Kasia- to co robimy?

- jakos trzeba ten dzien zakonczyc. Basia za kare stawiasz piwo!- Adam- tylko gdzie?

- niee, ja juz nigdzie nie ide. Jestem padnieta!- Basia usiadła pod drzewem

- Basia wstawaj! To jest moje miejsce! – Adam

- a masz ! Leż sobie pod tym drzewem!- Basia- nie wiem jak ci sie tu moze podobac? Zimno , niewygodnie, brrr!! Dobra Paweł stawiany im to piwo czy nie?

- o nie! To ja stawiam!- Zawada senior

- wiecie co? Chodzcie i stawiamy sobie wszyscy – Adam

- tak a do pracy kto jutro przyjdzie?- Marek

- wypisałem wszystkim 2 dni wolnego- Grodzki

- ja kurka nie bardzo moge- Szczepan

- ja tez nie- Paweł

- ja musze byc jutro w redakcji i napisac artykuł- Iza

- no to ok. Trzezwi opiekuja sie pijanymi- Adam- Rysiu oddaj Izie okulary!

- co?- Basia

- nie wiesz ze szefowi wyostrza sie wzrok jak wypije a potem rzuca okularami?- Adam

- z kim ja pracuje- Basia

- Baska wstawaj juz zpod tego drzewa! Mowiłem ze to moje miejsce!- Adam

- oj no masz!! – Basia

- to co? Idziemy do Tereski czy gdzies indziej?- Marek

- do Tereski!!- Iza- ładujcie sie do samochodów i jedziemy! Panie ispektorze prosze o pana okulary!

Cała grupa rykneła smiechem. Zapakowali sie do samochodów i pojechali do Tereski. Szczepan, Paweł i Iza zamowili lampke wina a cała reszta po troche wiecej wina.

- Adas a mowiłem ci zebys miał ochrone- Grodzki- to by wszystkim zaoszczedziło prrroblemu. Nie było by bólu i straachuu

- noo mowwoiłees- Adam- ale to by nic nie dało

- no co ty Adam !- Iza

-a jak było z Markiem?- Basia- tez miał ochrone i co?

- no włassniee- Marek

- mogłoby byc jeszcze gorzej. Ochroniarz by zginął, Pawełek by czekał dalej na Adama. Marek by odjechal a Adam wiedzac ze jest ochrona nie dzwoniłby po nas- Basia

- no włassniee- Adam- ale za to Marek by sie zareczył z Patrycją

- taa a nastepnego dnia to bym sobie w łeb strzelił gdybys ty umarł- Marek

- tyy? Ty to bys wrzaskiem umarłego obudził- Adam

Grodzki , Zawada senior , Iza, Kasia, Szczepan i Paweł przysłuchiwali sie rozmowie i z trudem powstrzymywali sie od smiechu.

- noo ciebie jakos nie obudził- Basia

- a skad wiesz? Słyszałem ja Marek sie darł – Adam- nieładnie tak krzyczec na kolezanke Storosz aa i Pawełek sie bardzoo pomylił

- a czemu sie pomylił- Iza

- bo powiedział ze juz cie nigdy nie zobacze a widze Cie codziennie- Adam

- ty to słyszałes? – Kasia

- ttak. Tylko film mi sie urwał i nie umiałem sie właczyc- Adam

- wizja ci sie wyłaczyła?- Basia- no tak musieli cie naprawiac

- no tylko potem zapomnieli właczyc odtwarzania bo byłes wyłaczony prawie 3 dni- Marek

- no ale sie właczyłem- Adam- i chyba to wszystko wyszło na dobre

- no teraz to przesadziłes- ojciec

- a moze nie? My sie pogodzilismy, Marek nie ozenił sie z Patrycja co wyszło mu na dobre bo poznał Kasie- Adam- Basia poznała Pawła,ktory przyszedł do nas jak Marek zrobił sobie wolne

- a my?- Iza

- Iza musisz sie do mnnie przeprowadzic!- Adam

- Adas porozmawiamy o tym jak wytrzezwiejesz- Iza

- ale ja nie jestem pijany- Adam- zamieszkamy razem?

- u mnie czy u ciebie? – Iza

- u nas!- Adam

- aha- Grodzki

- Iza nie uwazasz ze oni juz maja dosc?- Kasia

- chyba tak. BAsia prawie spi, Marek i Adam tez maja dosc. Chłopaki zabieramy ich stad- Iza- Adama i ojca wieziemy do niego. Paweł zajmiesz sie Basią? Ja zabieram Marka

- a ja mam lepszy pomysł- Zawada senior

- o rany jaki?- Paweł

- jedziemy wszyscy do mnie- Stanisław- duzy dom i sie wszycy pomiescimy

- ja kurka znam adres to ja bede pilotował- Szczepan

W koncu po długim czasie dotarli do domu, wszyscy zostali ulokowani i w domu zapadła cisza.



KONIEC cz.7

Co sie wydarzy w czesci 8? Na poczatek ciezkie przebudzienie wstawionej czesci załogi kryminalnych a potem znow kłopoty!

Zapowiedz 4 serii Kryminalnych- wyjatkowo artykuły z prasy
NA TROPIE GRABARZA

Dla wszystkich zmeczonych powtórkami juz od 4 marca pojawia sie nowe odcinki seriali ” Kryminalni”

To juz czwarta seria tego niezwykle popularnego serialu. Do ekipy komisarza Zawady dołaczy para nowych policjantów. Komisarz Agnieszke Kamińska zagra Dominika Kluźniak a w roli jej partnera komisarza Jerzego Nowaka, wystapi Łukasz Konopka.

BRYLANTY I MORDERSTWA

Jak zawsze akcja bedzie trzymała widzów w napieciu-będą brylanty warte miliny dolarów i groźny gang , ktore policja planuje rozbic w ciagu jednej nocy.

Filmowi policjanci trafia równiez na Śląsk i to bedą az trzy odcinki,które bedą inspirowane historią Wampira z Zagłebia.

PAMIĘTNIK ZABÓJCY

Chcieliśmy nawiazac w serialu do tego śledztwa, bo to jedna z najwiekszych i najwazniejszych spraw kryminalnych polskiej policji.

Przed napisaniem kolejnych odcinków scenarzysta Andrzej Gołga przeprowadził gruntowną dokumentacje. Dotarł m.in. do tekstu pamietnika, w którym Wampir opisał swoja zbrodnie.

Nawiązanie do historii bedzie polegac na tym , ze policjanci beda tropic Grabarza-seryjnego morderce, który porywa młode kobiety po to, by je pozniej żywcem pochowac. Gdy policjanci odkryja,że zabójca wzoruje sie na słynnym Wampirze,śledztwo nabierze tempa. Komisarz Adam Zawada będzie polował na Grabarza, a jego ojciec Jan Zawada, spróbuje poznac prawde o Wampirze.

BASIA SIE ZAKOCHA

Pojawia sie tez nowi bohaterowie. Zawadzie bedzie pomagac szefowa komendu w Katowicach Ewa Kubicz dawna znajoma jego ojca. W roli pani komisarz zobaczymy Haline Łabonarską.

Zdradzimy tez, że policjantke Basie Storosz zauroczy przystojny policjant Łukasz Strzelecki.

Dziennik Zachodni



A terez troche newsów ze Świata seriali

Basia w rękach Grabarza

Na Śląsku grasuje groźny przestepca. Śledztwo prowadzi komisarz Zawada razem z Basią Storosz. Sprawa komplikuje sie, gdy w rece szalenca wpada Basia. Grabarz wiezi swoja ofiare w domu na odludziu. Czy Adam uratuje swoją partnerke?



A teraz 4 marca godzina 20:40 odcinek 40

Grupa Zawady bierze udział w niebezpiecznej akcji. Policjanci chca rozbic gang Cichego. Jeden z bandytów, Profesor, ucieka z policyjnej obławy. Kontakuje sie ze swa dawna ukochaną, Blondi, którą wysyła do banku po brylanty. To cały majatek gangu Cichego. Tymczasem aresztowany Cichy za pomocą grypsów kontaktuje sie z żoną. Zleca jej opróznienie bankowej skrytki. Ta informuje go,że cenne kamienie znikneły…



No no zapowiada sie ostry start 4 serii naszego ukochanego serialu. Ciekawe jak potocza sie watki osobiste naszych bohaterów. Wiadomo juz ze Basia nie jest w ciązy ale nadal wielka niewiadoma jest przed nami? Co sie stało z Krzysiem i Patrycją? Jak rozwinie sie zwiazek Izy i Adama? Czy dowiemy sie ile lat nie rozmawiali ze sobą ojciec i syn? Chciałabym to wiedziec!



A notka z opowiadaniem ukaze sie jutro. Pozdrawiam Słonko, Złotko, Koteczka i Kwiatuszka.

9 komentarzy:

  1. napisane przez kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    O Boze! swietne takiego czegoś jeszcze nigdy nie czytałam!!! Najlepsze było jak Zawada twierdził, ze słyszał Marka jak sie drzee na Basie! Potem naprawiany i wyłaczony przez 3 dni! Jeny ratunku! I ciesze sie ze jestem pierwsza osoba która to komentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    Alice notka jak zawsze super! Miło sie czytało:) A ja zapraszam do siebie jeste juz nowe opowiasdanie:) Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. apisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Bardzo fajnie niezla notka ale sie usmialam bardzo ciekawie niom i w czesci 8 przebudzecie LEKKO wstawionych kryminalnych nie moge sie doczekac Pozdrawiam i Caluje pa:*

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    haha:)) notka rewelacja !! ale impreska !! No to popili równo ihih . ! Humorki dopisywały A rysio najlpeszy włączał się fest w rozmowy HHAHAH 1!!!! Ale mi humor poprawiłaś !!! LOL. Ja tu ledwo zyje szkole skonczyłam o 13a póżniej miałam trening 4 godziny a tu taka miła suprise LOL Dzięki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Ja cie kręce nromalnie życie w emnie wstąpiło po tej notce !! nasz układ „u cia cia u u ” pomysl sobie haha wyciągnął ze mnie wszytkie siły Nastepna notka to dopiero bedzie !! Już widzę mały kacyk …. Pozdrawiam papa :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    No no no imprezka była na całego! Hehe fajnie musiało być! Już nie mogę się doczekać co bedzie jak wszyscy wytrzeźwieją. A u mnie zostawiłaś komentarz w którym pytasz się po zawiadamiali Pati? Otóż będzie miał Marek przez nią wiele zmartwień ale też coś zmnieni się w jego życiu na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Niezła ta notka, chociaż za bardzo mnie nie wciągneła.Czekam co wymyślisz dla nas w następnej częsci.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Justii
    około 6 lata temu
    Super. Bardzo mi się podobało. Czekam na cd. Caluski..

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~vanilla
    około 6 lata temu
    Robaczku superr jak zawsze!!

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))