18 lutego 2006

Kłopoty kryminalnych cz.7

Marek i Adam podjechali pod dom Basi. Musieli chwile poczekac zanim podkomisarz zjawiła sie w samochodzie. Pojechali na miejsce zbrodni.

- o której wróciłas?- Adam

- o 5 rano- Basia

- znowu kolega podwiózł cie tirem?- Marek

- jakbys zgadł- Basia

- a jak brat? Wraca na stałe?- Adam

- nie, przyjechał zeby przedstawic swoja narzeczoną- Basia- jutro wracaja

- apropo narzeczonej. Marek kiedy ty zamierzasz oswiadczyc sie Kasi?- Adam

- jutro- Marek- pokaze wam pierscionek

- a jednak zdecydowałes sie na ten- Adam- no jak jedziesz noo!!

- Adam cholera!! Znowu bym go zgubil przez Ciebie!! – Marek

- jak przeze mnie! Widzisz jak jedzie!- Adam- masz go?

- mam. Jeszcze musze znalezc jakas fajna restauracje- Marek

- moze ” Imperium”?- Adam

- Kasia to nie Patrycja!- Marek

- Marek no ale musisz jakis fajny nastrój stworzyc- Basia- np. Paweł zabrał mnie… ee niewazne

- co niewazne! Mow!- Adam

- niee, nic pilnego- Basia - chłopaki nie wydaje sie wam ze juz to raz przerabialismy?

- mhm dokładnie rok temu- Marek- Adam!!

- co znowu?- Adam

- jak tym razem z czyms wyskoczysz to cie osobiscie zamorduje- Marek

- he he ! Nie wiem czy mam sie bac czy smiac?- Adam- jestesmy na miejscu.

Weszli do budynku

- czesc chłopaki co tam mamy?- Adam

- no panie komisarzu jeden ćpun zastrzelił drugiego ćpuna- Żałoda

- Szczepan, Adam gratuluje ci wnikliwej dedukcji- Marek

- dokładnie- Adam- Basia znalazłas jakies zdjecia?

- niee, jakas fata morgana czy co? Znalazłam! – Basia

- no czyje? Nie mow że Cygonia- Marek

- nie. Stefan Kawczyk- Basia- ale sie nie zakocham w nim

- szkoda. Mniej przystojny niz Cygoń?- Adam

- wole Pawła- Basia- juz daje cynk do centrali.

- zuch dziewczynka- Marek

Zawada odebrał telefon i rozmawiał z Iza.

- Baska wiesz ze Adam kupił pierscionek dla Izy?- szepnał Marek

- no co ty? Serio?- odszepneła Basia

- noo- Marek

- Marek odwieziesz mnie do centrum?- Adam

- a jak myslisz?- Marek

- dzieki. Szczepan odpowadzisz moj samochód? Cholera! Chyba wszyscy powariowalismy- Adam

- to zaczyna byc zabawne- Basia

- noo- Szczepan- czy mi sie zdaje czy rok temu…

- nie zdaje ci sie!- Adam- jutro mija rok!

- dobra. Jedziemy do centrum? Gdzie sie umowiłes z Izą?- Basia

- pod redakcją- Adam

Zatrzymali sie pod redakcją, Zawada chwile poczekał na Ize i poszli sobie.

- cieszyłabym sie gdyby im sie udało- Basia- no wam równiez!

- wzajemnie- Marek

Basia odróciła glowe do okna i usmiechneła sie tajemniczo.

Tymczasem Adam i Iza zawedrowali do sródmiescia.

- ale ładna wiosna- Iza

- mhm- Adam- Iza…

- słucham cie komisarzu- Iza

- co bys powiedziała na to zebysmy… poszli do kina?- Adam

- chetnie, a potem?- Iza

- do mnie?- Adam

- a moze zrezygnujemy z kina tylko cos wyporzyczymy?- Iza- cos nie tak? Co tak patrzysz?

- a bo jakas głupia sytuacja sie porobiła- Adam- Marek jutro sie oswiadcza Kasi , Basia wróciła z Przemyśla a my wyporzyczamy film.

Iza zaczeła sie smiac.

- co w tym smiesznego?- Adam

- Adas nie wiedziałam ze jestes przesadny- Iza

- bo nie jestem- Adam

- jestes!- Iza

- nie jestem!

- a własnie ze jestes i przestan sie kłócic bo ja mam racje!

- dobrze pani redaktor- Adam pocałował Ize i poszli do mieszkania komisarza.

Następnego dnia rano Marek z Basia podjechali srebrna Toyotą pod blok Adama.

- to juz tez było- mrukneła Basia- jestem ciekawa co sie wydarzy dzisiaj

- dzisiaj kochana to ja sie zareczam z Kasia chocby nie wiem co- Marek- no nareszcie są!

Zawada i Iza wyszli z domu.

- oo juz sa moje zuchy- powiedział Adam i sie rozesmiał

- czesc Adam. Czekaj co to bylo rok temu? – Marek

- chyba sie przedstawialismy sie sobie- Iza

- Adam nie morduj mnie wzrokiem. Ja sie dzis oswiadczam!- Marek

- No to do wieczora. I uwazaj na siebie- Iza- o cholera to jest zarazliwe. W dodatku czeka na mnie taksówka.

- no co ty nie powiesz- Adam- to do wieczora! Basia wskakuj do srodka ! Paa i pilnuj telefonu!!

Pojechali na komende.

- czołem panie komisarzu. Namierzylismy Kawczyka- Szczepan- siedzi na dołku – dobra Szczepan zaraz sie nim zajme- Adam- Basia a moze ty go przesłuchasz?

- czemu ja? Ja mam inna robote- Basia

- Marek?- Zawada

- ja tez mam co innego do roboty- Marek

Zawada poszedl do pokoju przesłuchan. Basia ( znowu ) poszla do archiwum gdy wrociła zaczela sie z tego smiac

- Marek ja nie moge. My chyba sami stwarzamy taka sytuacje. Ej co masz taka mine?- Basia

- Kasia dzwoniła. Krzysiek ma gorączke- Marek- a co do sytuacji to masz racje. – moze zrobimy ekshumacje zwłok Pawełka?- Basia

- po co? Chcesz sprawdzic czy naprawde nie zyje?- Marek

- zartowałam- Basia

- ide podenerwowac Adama- Marek

- Marek poczekaj a gdyby tak stworzyc mu atmosfere z zeszłego roku? Wiesz wciagnac w to Ize i Grodzkiego? – Basia

- no i moze jeszcze Pawła?- Marek

- a wiesz ze to nieglupie? Pawełka tez mamy- Basia- pogadam z nimi

- ide podenerwowac Adama- Marek – szatanski pomysł. Mam nadzieje ze nie wywołamy wilka z lasu?

- no Marek co ty? W duchy wierzysz?- Basia- idz go wyciagnac z przesłuchania. Tymczasem w pokoju przesłuchan

- ale ja go nie zabiłem!- Kawczyk

- no jasne ze nie ty tylko twoj brat bliźniak. Nawet odciski palców ma takie same- Zawada

- no ale to nie ja!- Kawczyk

- posłuchaj zostawiłes wyrazne slady na broni a na skórze znalezlismy slady prochu – Zawada- przyznaj sie bedziesz miec mniejsza odsiadke!

- no ale..- Kawczyk

- Adam wyjdziesz na chwile?- przerwał Marek

Zawada spojrzał sie dziwnie na Marka.

- juz wychodze. Kawczyk, zapal sobie, pomysl a potem ładnie mi tu wszystko namaluj- Zawada wyszedł.

- no co jest?- Adam

- nic, jak idzie?- Marek

- chyba juz po sprawie a co sie stało?- Adam

- duch Pawełka straszy – Marek

Adam popatrzył na Marka i po chwili obydwaj wybuchneli smiechem.

- dowcipnis sie znalazł- Adam- a tak naprawde co sie stalo?

- Krzysiek ma lekką gorączke- Marek- na razie!

30 minut pózniej Zawada i Szczepan odprowadzili Kawczyka do celi i juz mieli wchodzic do biura, Adama zawołał Grodzki, który rozmawiał z Wiśniewską na korytarzu

- Adam poczekaj chwile- Grodzki

- no to ja juz skonczyłam na dzis. Czesc!- Dorota

- Czesc. Przyznał sie?- Grodzki

- tak- Adam - no teraz powinienes jeszcze powiedziec ze Pawełek jest na wolnosci

- no w sumie to jestem- odezwał sie Paweł

Adam dopiero teraz zauwazył ze zza sciany wygladaja Basia , Marek , Paweł i Szczepan.

- wariaci- Zawada wyciagnał telefon i zadzwonił do Izy. Niestety połaczenie zostało przerwane a po chwili przyszedł sms

” Nie dzwon bo mam teraz wywiad. Zadzwonie pozniej. Moze spotkamy sie o 17:00 kolo ciebie?”

- Adam co cie tak wmurowało w ten fotel?- Basia- chcesz kawy?

- chetnie. Marek na która jestes umowiony z Kasią?- Adam

- na 18:00 w fajnej knajpce ” La Strada”- Marek

Zapikała komorka komisarza: mms” To naprawde ja i naprawde mam wywiad. 17:00 pasuje?” i zdjecie Izy z koleżanką z pracy.

- wyrobimy sie do 17:00 ?- Adam

- no jasne! Iza?- Marek- podrzuce sie do domu

- Iza ma wywiad- powiedział Adam

- no co ty nie powiesz! Iza ma wywiad?- Basia

- DO ROBOTY! Głupot sie wam zachciewa!- Adam

Godzine pozniej

- my juz skonczylismy- Marek- jedziemy?

- juz ide- Adam

Przed 17:00 Marek zaparkował przed blokiem komisarza. Zawada wysiadł ale po chwili sie wrócił

- Marek jak ta knajpka sie nazywała?- Adam

- ” La strada” niedroga ale bardzo fajna- Marek

- Paweł ja wyszukał- Basia

- a ty co robisz dzisiaj?- Adam

- odsypiasz podróz tirem z kotem?- Marek

- nie! Idziemy z Pawłem do kina- Basia

- no bawcie sie dobrze. Marek powodzenia- Adam- czesc!!

Marek z Basia odjechali a Zawada( znów) udał sie w strone parku.



Ciag dalszy nastapi. Chyba zakonczyłam ta czesc w decydujacym momencie co? Macie jakies pomysly co moze sie dalej wydarzyc? Ja mam ale jestem ciekawa co wy wymyslicie. piszcie!!

czekam na wasze propozycje!! A to wierszyk Karoli ktory napisała!!

Kłopoty Kryminalnych taki jest tytuł bloga Alice

Której to notki czytam w zachwycie

Jej styl pisania wszytkim pasuje

Bo kazdy tu wchodzi i komentuje

Kiedy Alice nową notkę doda

Myk , pyk i każdy czyta już bloga

Tutaj życie komisarzy nie jest kolorowe

Ale zadziwiające i przebojowe

Notki Alice też cię rozśmieszą

I w smuty dzien na pewno pocieszą

Ma Talent Dziewczyna , który dobrze używa

Romanse , smutek , miłość i żal

To tylko u niej przezyć się da !

Więc śmiało wpadajcie wszyscy Fanowie ,

którzy Kochacie Kryminalnych „rozboje”



Karola dzieki !!

19 komentarzy:

  1. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    znowu pie5rwsza !!!! hehecpun zabil cpuna – pogratulowac szczepanowi

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Siemka no notka rewelka Pierścionki kupione oj Marek by zgubił hihi Adam nie wyrabia na zakretach żartuje ) Notka supeeer podobaR.E.W.E.L.K.A. !!!!!!!! mi się jak piszesz wątki z Iza i Adamem extra !!! R.E.W.E.L.K.A. !!!!!!!!Twoje notki są boskie ! Serio to nie żadna sciema ziom No raczej każdy kocha twoje opowiadanka ! U ciebie Basia i Marek nie są razem dlatego fajnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez madziaj3472@buziaczek.pl
    około 6 lata temu
    Szczepan jak zwykle błyszczy inteligencją. Jest tak bystry jak woda w klozecie…

    OdpowiedzUsuń
  4. apisane przez ~Kryminalna90
    około 6 lata temu
    REWELACJA! Ciekawe jak bedzie sie sytuacja dalej rozwijac! A komisarz Zawada w 100% jest przesądny! Pisz szybko dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~madzia-v
    około 6 lata temu
    Pijawki a nie kijanki robaczku! zapamiętaj to! oto 1 z 7 komencikow! 3maj sie roboczątko

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~madzia
    około 6 lata temu
    sprostowanie tamten komencik to nie był 1 z 7 tylko 1 z 10. robaczku.Dziś sie okaże kto tak naprawde miał racje! Aha i jeszcze jedno jak będziesz miała czas wejdz z łaski swojej na gg!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Basiaul =]
    około 6 lata temu
    Super opowiadanko, ale nie chce mi sie jak wtedy tego komentowac (jeszcze mnie palce bolą ). Papapa..

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~dropsik
    około 6 lata temu
    opowiadanie super! wierszyk też;)

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    No to sie dzieje:) Kochana notka jak zwykle boska:) Wierszyk Karoli też, potwierdzam masz talent, podiobnie jak Karola:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    brawa dla Karoli wierszyk swietnynotka tak samo

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~madzia
    około 6 lata temu
    teraz ja jetsem 1. kolejny koment x/10 Nocia fajna czekam na nastepną dawke kłopocików mam nadzieje że jak bedą wracać z kina to(no wiesz)

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    No opowiadanko jak zwykle świetne! I fajniutki tytuł mu nadałaś. Czekam już na kolejną. A u mnie tez jest nowa notka, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. napisane przez ~kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    Jezus! Fajne! Karola napisała sliczny wierszyk! Pisz szybko dfalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Siemanko notka fantastyczna Ciekawa jestem co może się wtdarzyć bo ty mas ztakie pomysły że mnie zawsze zaskakujesz ! Ja tu czytam Baska do Kina Marek z Kasia do klubu a tu koniec … kurka no ! Pisz jak najszybciej !!! )) Pozdrawiam papa =*=*=*

    OdpowiedzUsuń
  15. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Super te Twoje opowiadania !!! Ach ten Pawełek mocno wyrył się w pamięci Adama:) Czekam na kolejną notkę.Wierszyk Karoli też jest fajny.Jakoś ostatnio nie wpadałam, nie miałam czasu, a Ty Alice jak widzę, nie próżnujesz tylko tworzysz dla nas kolejne notki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. napisane przez ~Justii
    około 6 lata temu
    Fajne opowiadanie, wierszyk rownież. Czekam na cd. Całuski…

    OdpowiedzUsuń
  17. napisane przez martyna__25@op.pl
    około 6 lata temu
    Super opowiadanie!!!! a ten wierszyk ? cuuudddooo ! http://www.kryminalni-serial.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. napisane przez ~eliza
    około 6 lata temu
    zapraszam na mojego bloga o kryminalnych … … http://krym-thebest.blog.onet.pl ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA , dodam cie do linku i prosze o to samo

    OdpowiedzUsuń
  19. napisane przez ~Skrzelo :)
    około 6 lata temu
    No myślałam że się posikam!! Niezły ubaw Z niecierpliwością czekam na następne opowiadanko A co do propozycji: NIE MAM POJĘCIA!

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))