15 lutego 2006

2/6

W biurze panował wesoły nastrój gdy nagle zadzwonił telefon, który oznaczał prace

- no i koniec tego dobrego- skwitował Adam- Zawada słucham, co? ok , zaraz tam jedziemy.

- nie mogliby sobie jeden dzien darowac?- Basia

- widocznie nie mogą – Marek-co sie zdarzyło

- chodzcie dzieci-śmieci- Adam- prawdopodobnie jakas egzekucja

Na miejscu

- czesc chlopaki co tam?- Adam

- czesc Adam. Seria z pistoletu maszynowego. Wykosili wszystko. Lokal był jeszcze zamkniety wiec zgineli tylko ci dwaj- Romek

- wiemy kim byli?- Marek

- niestety brak dokumentów- Romek

- dobra, zrób mi ich fotki. Basia zajmiesz sie ich identyfikacją- Adam

- ok- Basia- sa jacys swiadkowie?

- Szczepan własnie z nimi rozmawia- Romek

Żałoda z dziwną miną podszedł do komisarza

- no co jest Szczepan? Co sie dzieje?- Adam

- tamten facet widział jak dwie osoby wchodza do lokalu i potem słyszał strzały- zaczał Szczepan

- moze je rozpoznac?- Marek

- twierdzi ze tak ale …- Szczepan

- ale??- Adam- no mow!

- bo kurka on mowi kurka , że to kurka…- Szczepan

- Szczepan! – Basia

- wydusisz to wreszcie?- Adam

- bo on widział ksiedza i zakonnice!- wypalił Żałoda

Zawada, Brodecki i Storosz wpatrywali sie w niego osłupiali

- kogo widzieli?- Basia

- no kurka wiedziałem ze nie uwierzycie- Szczepan

- Marek pogadaj ty z tym facetem- Adam

- panie komisarzu no niech sie pan nie gniewa, kurka, ja tylko powtarzam co on powiedział- Szczepan

- Szczepan ja se nie gniewam, tylko chce to wyjasnic- Adam- dobra robota.Szczepan bierz go na komende i róbcie portret pamieciowy tych dwóch świętych

Basia parskneła smiechem. Cała trójka wróciła na komende.

- o niee ,a co tym razem?- jękneła Basia na dzwiek komórki- czesc Mamo. ZArtujesz? Kiedy? Na jak długo? Jejkuuu

- cos duzo tych znaków zapytania- Marek

- Basia co sie dzieje?- Adam

-mamus poczekaj. Wyobraz sobie ze z Angli przyjechał mój brat – Basia

- no to pakuj manatki, bierz urlop i jedz do domu- Adam

- moge?? Adam jestes kochany!! Mamus ja dzis bede! Tak! Ja tez sie nie moge doczekac.No to pa!!- Basia rozłaczyła sie. – Adam jestes najswpanialszy na swiecie!!

Basia ucałowala komisarza w policzek, mocno go wysciskała i wybiegła z komendy.

- rany boskie co to było?- Marek- tornado czy huragan?

- huragan ” Basia”- Adam- no Marek bierzemy sie do roboty.

PO chwili zadzwoniła komórka Adam

-ZAwada. BAsia no co sie stało? Ty kiedys zapomnisz własnej głowy. Załatwie to. Z kim? No to bawcie sie dobrze. Pa pa- Adam sie rozłaczył

- co sie stało?- Marek

- zapomniała wypisac urlopu- Adam

- dobra jest. Z kim ona tam jedzie?- Marek

- z Pawłem- Zawada

- no to grubsza sprawa- Marek

- a ty kiedy zamierzasz sie oswiadczyc Kasi?- Adam

- za tydzien?- Marek

- za tydzien mowisz? No to wypada dokładnie rok jak miałes sie oswiadczyc Patrcyji- Adam

- No i Basia znowu wyjechała do Przemysla- Marek- co planujesz na dzien moich oswiadczyn?

- randke z Izą- Adam- a czemu pytasz?

- a tak tylko- Marek

- Marek ty mnie nie zagaduj tylko do roboty!!- Adam

- tak jest!- Marek
Marek ustalał tozsamosc dwóch denatów a Zawada pojechał do patologa.

- Marek sa juz portety pamieciowe tych przebieranców- Szczepan

- dzieki. Wygladaja znajomo- Marek

- no oni tacy swieci jak ze mnie ministrant- Żałoda

- dzieki Szczepan- Marek

- a gdzie Baska i komisarz?- Szczepan

- Basia pojechala do Przemysla a Adam do patologa. A czemu pytasz?- Marek

- a nie nic kurka- Szczepan- To ja juz bede leciał- Szczepan

- a jemu co sie stało?- Adam

- przyniósł portrety tych co strzelali- Marek- a ja mam juz jednego denata

- dopiero? Basia by juz wszystko znalazła- Adam

- jak jestes taki madry to sam ustal tego drugiego- Marek

- hehe. A od czego ja ciebie mam? – Zawada

- panowie o co ta kłotnia?- Grodzki

- my tylko ustalamy kto tu rzadzi- Adam

- no jak na razie to ja- Ryszard- co jest?

- Baska pojechala do Przemysla i Adam marudzi ze sie nie staram- Marek

- a co znowu sie stalo?- Grodzki

- z Anglii przyjechal jej brat- Adam-a ty sie nie starasz!

- dobra poprawie sie!- Marek- moge dzis wczesniej wyjsc? Rozumiesz, Patrycja

- zmiataj- Adam- ja tez juz ide bo stoimy w miejscu

- co planujesz?- Marek

- ide do ojca- Adam

- powiedz mu ze nasze spotkanie jest aktualne- Grodzki

- jakie spotkanie?- Adam

- nie interesuj sie- Grodzki

- jakies tajemnice co?- Zawada- a moze podryw?

- nie kpij ze mnie- Grodzki- nie dowiesz sie i tak. Czesc

- czesc- Adam

Marek z Kasia czekali juz w kawiarni gdy weszła Patrycja z mężczyzną.

- czesc Marek- Patrycja- to jest Artur

- spózniliscie sie- Marek

- za to ty jestes wyjatkowo punktualnie- Patrycja- szybko sie pocieszyłes

- ty chyba jeszcze szybciej co? – odezwała sie Kasia

- a ty sie nie wtracaj bo to nie twoja sprawa- Patrycja

- i tu sie mylisz złotko- Kasia

- nie mow do mnie złotko ty szmato- Patrycja

- Patrycja przesadziłas!- Artur- kochanie nie powinnas sie denerwowac

- ty sie tez nie wtracaj!- Patrycja

- ej uspokoj sie!- Marek- chyba mamy cos do omowienia nie?

- chce zabrac Krzysia ze sobą- Patrycja

- Krzysiek zostaje z nami i nigdy go nie dostaniesz- Kasia- zamierzam wystapic o adopcje

- no co ty nie powiesz. Najpierw to ja musze wyrazic zgode na to!- Patrycja

- ja mam prawną opieke, ty nawet nie masz do niego praw rodzicielskich- Marek

- jestem jego matką!- Patrycja

- tylko biologiczną a Krzysiek zostaje z nami rozumiesz? Koniec rozmowy!- Marek

- spotkamy sie w sadzie!- Patrycja

- prosze bardzo. Dowiedza sie ze troskliwa mamusia pare tygdodni po porodzie zwiała do Stanów i nie dawała znaku zycia przez ponad rok!- Marek- mam na to swiadków! Nie wygrasz ani tu ani w Stanach!

- pozalujesz tego!- Patrycja

- juz żałuje ze sie z toba spotkałem a tobie kolego współczuje. Ta kobieta zostawi cie gdy tylko zrobisz nie tak jak ona bedzie chciała- Marek

- Marek daj spokoj. NIe warto- Kasia- idziemy do dzieci

- masz racje kochanie- Marek.

Wyszli z kawiarni.

- kocham cie wiesz?- Marek

- wiem- Kasia

- idziemy z dzieciakami na spacer?- Marek

- no jasne- Kasia- jak ty mogłes z taką jedzą wytrzymac?

- sam sie nad tym zastanawiam- Marek

cdn !

12 komentarzy:

  1. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Bardzo fajnie czekam na ciag dalszy Pozdrawiam i Caluje Pa:*

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Kassik
    około 6 lata temu
    Jak zwykle super nocia:P u mnie na razie nie bedzie notek ale jak tylko wóce z ferii to napewno coś się pojawi więc zapraszam http://www.adam-marek-basia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~vanilka
    około 6 lata temu
    mam nadzije że w nastepnej notce bedzie to co mi powiedziałaś!! A notka jak zwykle supeer

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~kryminalna-aska
    około 6 lata temu
    chwilke , prtzysieglabym ze dalam komenta . cos mi sie z kompem porobilow kazdym razie super muachy dla ciebnie i innych czytelnikow

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~kryminalna-aska
    około 6 lata temu
    ozesz robi się gorąco hehe , tylko mam wrazenie ze patusia zrobi cos glupiego

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~kryminalna-aska
    około 6 lata temu
    kiedy nowa nocia ?????

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Mi się podobało,i z chęcią komentuję.Już masz 3 komentarze, ale myślę,że doczekasz się i 6-ciu a nawet wiecej:) Fajne te Twoje opowiadanka i dobrze,że nie myślisz o skończeniu działalności.Mam nadzieję,że pomysły na pisanie Ci się nie skończą przynajmniej do marca.Ja nawet i po rozpoczęciu IV serii „kryminalnych” w TVN, będę tu czasami do Ciebie zaglądać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Justii
    około 6 lata temu
    Fajnie piszesz Przeczytałam wszystkie twoje nocie (ech, trochę to trwało ) i będe tu częściej zaglądać. Dodam cie do linków. Czekam na cd. Całuski….Ps. Zapraszam do siebie:http://zycie3kryminalnych.blog.onet.pl/http://kryminalne-story.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Siemkaaa : Alice pewnie że to zorbiły dla ciebie zawsze !!!!!!!!Na mnie mo.zesz zawsze liczyc choc ostatnich notek sorki nie komentowałam nawet kompa nie widziałam czasami … ale praca przyniosła owoce dwie czwóreczki zodbyłam 1!! )Ja oststanio ejstem zakręcona musisz wybaczyć …. jutro piątek i u mnie bedzie nwoa notka )A co do notki tu supeeeer eymiata jak wsyztkie twoje wspaniale notkiiii fajnie ze kasi i markowi sie uklada ) Dobra ide sie kapac a jak wroce ciąg dlaszy moich komentów ) papa :*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    No i znów ejstem zaraz idę spaaaać jeees ale ranbo musze zorbić zadanie już mi sie dziś nie chce więc nawet nie zasiadam jeszcze nocne turne z jamalem i penwie w którymś momencie zasnę a rano jakw stane znow bedzie leciał … ) to ejst dobreee Pozdrawiam
    I jeszcze razzz S.U.P.E.E.E.E.E.E.E.R. !!!!!!!!! pOZDRAWIAM :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~Kryminalna90
    około 6 lata temu
    super…. ciekawe co ta s*** znoau wymysli!!!!!!!! czekam na cd.

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~ehh...:( ..szkoda
    około 6 lata temu
    yyy..fajny dosyc blog ale nie jest za faaaajny bo Basia i Marek nie sa razem .. =/=//=/==/

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))