16 lutego 2006

3/6

Następnego dnia

- czesc Adam, co ty tak wczesnie?- Marek

- czesc, a czemu ty tak pozno?- Adam

- eeeee no wiesz- Marek

- eeee no nie wiem- Adam- dobra zabieramy sie do roboty. O czesc Dorota!

- czesc Adam. Macie juz cos w tej nowej sprawie?- Wisniewska

- no pare informacji. Basia pojechała do Przemysla wiec zostalismy sami- Adam

-osłabiony zespół zawsze wolniej pracuje- Dorota- gdybyscie czegos potrzebowali to jestem u siebie. Marek a jak z Patrycją?

- grozi sadem- Marek- obawiam sie ze moze cos wymyslec

- nie martw sie. Jak przyjdzie co do czego to ja wszystko załatwie- Dorota

- dzieki- Marek

Wisniewska wyszła z biura, Zawada zaparzył kawe i zabrali sie do pracy. Koło 12:00 na korytarzu zobaczyli Pawła.

- juz wróciliscie?- Marek

- nie, Basia została. Ja musiałem wrócic bo Mama narobiła problemów w szpitalu- Paweł

- a co sie stało?- Adam

- zostawiła właczony grzejnik, zrobiło sie zwarcie i mały pożar. Musiałem zapłacic za szkody- Paweł

- współczuje- Marek

- Basia kiedy wraca?- Adam

- za 4 dni- Paweł

-ok. Paweł uszy do góry, wszystko sie ułoży- Marek

- dobra Marek co my własciwie mamy?- Adam

- portrety tych dwóch świętych- Marek

- cooo??- Paweł

- hehe. Była strzelanina i swiadek widział ksiedza i zakonnica. Okazało sie ze to przebierancy w dodatku z policyjna kartoteką- Adam

- dobre! Myslałem ze juz mnie nic nie zaskoczy- Paweł

- Paweł ja juz pracuje troche w tym zawodzie a co chwile jestem czyms zaskoczony. Uwierz mi- Adam

- dobra, nie przeszkadzam wam, ide do siebie. Czesc- Paweł

- czesc czesc. To wiemy kim sa ci świeci?- Adam

- tak. Mariusz Kowalik i Rafał Kaczmarczyk- Marek- płotki. Zwykle rozporowadzaja narkotyki a na co dzien to pracuja jako ochrona tirówek.

- a nasi denaci?- Adam

- Stefan Grzmot i Radosław Michalik to szefowie agencji towarzyskiej- Marek

- czyzby konkurencja sie usuwała?- Adam

- całkiem mozliwe- Marek- a ty co masz ciekawego?

- raport z balistyki. Broń automatyczna, niestety nie mamy jej w rejestrach, amunicja standardowa, brak odcisków palców- Adam

- no to dupa blada- Marek

- no nie całkiem- Zawada zrobił tajemnicza mine

- noo mow!!- Marek

- jeden ze swietych skaleczyl sie, mamy jego krew na odłamku szkła. Znaleziono porzucony samochod niedaleko miejsca zdarzenia zarejestrowany na Kaczmarczyka. – komisarz

- a krew nalezy do Kowalika?- Marek

- dokładnie i znalazła sie równiez w tym samochodzie- Adam

- o czekaj znalałem jeszcze cos ciekawego o Grzmocie. Pamietasz sekte EDEN ?- Marek

- no pamietam- Zawada- znowu cos kombinują?

- nie, Grzmot byl jednym z apostołów tego ich Mistrza- Marek

- jednego swira mniej- skwitował komisarz

- to co teraz?- Marek

- trzeba ich jakos znalezc nie? Podaj wszstkim patrolom namiary a my tez troche pojezdzimy- Adam

- głodny jestem. Moze wpadniemy do Tereski?- Marek

- w sumie to ja tez. W koncu nalezy sie nam nie?- Adam

- no jasne. Zglosze to tylko patrolom i jedziemy- Marek

Kiedy 1,5 godziny pozniej wychodzili z baru Żałoda przekazał informacje ze podejrzani zostali złapani i sa przesłuchiwani przez pania Prokurator.

- Adam to skoro mamy wolne to moze pomógłbys mi wybrac pierscionek dla Kasi co?- Marek

- no niezle. Jasne , juz jedziemy- Adam

- moze ty bys tez cos wybral dla Izy?- Marek

- stary pierscionek dla Izy to ja juz dawno kupiłem- wypalił Adam

- coo?- Marek

- to co słyszysz- Adam

- to dlaczego ja nic o tym nie wiem? I kiedy zamierzasz sie oswiadczyc?- Marek

- czekam na ten własciwy moment- Adam- zreszta nie musisz wszystkiego wiedziec

- własciwy moment taa? – Marek- ciekawe jaki?

- jakis- Adam- no wchodzisz czy nie do tego sklepu?

Panowie przez dobre 30 minut ogladali i wybrzydzali. Marek w koncu powiedzial ze sie jeszcze zastanowi i wyszli.

Nastepne dni mineły spokojnie.



ciag dalszy nastapi. Własnie mija rocznica smierci Pawełka. Czy tym razem Marek zareczy sie z Kasią czy znow sie cos wydarzy? Kiedy Zawada oswiadczy sie Izie?

Buziali dla Karoli , Asi i Madzi! Pozdrawiam wszystkich czytelników i licze na wasze komentarze! Mam nadziej ze bedzie ich duuuuzoo!!

7 komentarzy:

  1. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    grozi SADEM ! jednego swira mniej – to bylo boskie :*}buziaczki dla ciebie . nie moge sie doczekacx nowej czesci

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Kryminalna90
    około 6 lata temu
    ciekawe co tym razem…. jak Pawełek nie żyje co wykombinuje komisarz! pisz szybko dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~dropsik
    około 6 lata temu
    bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Astra14
    około 6 lata temu
    No jak widać rozkręciłaś życie osobiste komisarzy;D Tak więc zobaczymy co będzie dalej. Będę czekać na kolejną notkę. Papa Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Skrzelo :)
    około 6 lata temu
    No ty równiez masz super blogaska, super opowiadanka…i wogóle… Oczywiście będę zaglądac i czytać. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Prztyznam że notki jeszcze nie czytałamz araz poczytam ale dzięki wielkie za busiople tez przesyłam !!!!!!!! :*:** ale stwierzdam ze notka jak zawsze w twoim wykonaniu rewelka

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    No to panowie będą się oświadczac )) Adam nic nie powiedział , sam wybrał Marek przynajmniej powiedział koledze hihi Notka świetna 1!!!
    S.U.P.E.R. !.!.!.!.!

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))