6 lutego 2006

Kłopoty kryminalnych cz. 5

Kilka minut przed 18-stą pod blok komisarza podjechała Basia z Izą. Adam juz czekał wiec szybko wsiadł i pojechali. W tym samym czasie Marek i Kasia wsiadali do samochodu Pawła a srebrna toyota jechali Olga i Szczepan. Jechali niecała godzine i dotarli do niewielkiego pubu tuz za Warszawą.

- co to za miejsce?- Iza

- to lokal mojego kumpla- Paweł- otwarty dzisiaj tylko dla nas

- no niezle- Marek- dobrze ze dzieci zostawilismy u mamy

- a kto o tym pomyslał?- Kasia

- no jak zwykle ty- powiedział Marek i pocałował Kasie w usta.

Adam i Iza spojrzeli na siebie porozumiewawczo, Zawada puscił oczko Basi i weszli do srodka.

W lokalu czekała na nich ciepła kolacja, stoły ustawione w rogu sali nakryte dla 8 osób zapraszały smakowitymi zapachami. Z głosników płyneła muzyka a parkiet wołał do tanca. Wszyscy usiedli i zaczeły sie rozmowy.

- Olga musisz kiedys przyjechac na dłuzej- Basia

- postaram sie. Moze w lato wezme urlop i przyjade do Ciebie- Olga

- byłoby kurka super- Szczepan- panie komisarzu podałby pan sałatke?

- Szczepan skoncz z tym komisarzem i mow mi po imieniu- Adam

- ale to tak głupio-Szczepan

- wcale nie- Adam

- no niee, nie umiałbym tak- Szczepan

- to jest rozkaz!- Zawada

- tak jest!- Szczepan- to poda mi pan komi, ee znaczy sie podasz mi ta sałatke?

- brawo dla Szczepana!- Basia

- Basia idziemy tanczyc!- Paweł- idziecie tez?

- jasne!- powiedział Adam i porwał Ize na parkiet

Tanczyli i spiewali, wrócili na chwile do stołu odpoczac.

- słuchajcie apropo lata to mam pomysł- Paweł

- no??- Marek

- moj kuzyn ma domek agroturystyczny w Wisle Malince i pomyslałem ze moglibysmy pojechac tam wszyscy na jakis tydzien- Paweł

- niezły pomysł- Iza- co ty myslisz komisarzu?

- ja mysle ze wracamy na parkiet pani redaktor!!

Zawada porwał Ize z powrotem do tanca. Akurat z głosników saczyła sie wolna piosenka zespołu Roxette ” Listen to your heart” wiec para w czasie tanca kilkakrotnie zamiast tanczyc wykorzystała utwór do innych celów. Basia z Pawłem po chwili równiez podazyli na parkiet. Utwór zmienił sie na „Głebie duszy” Andrzeja Piasecznego.

Bawili sie jeszcze 2 godziny gdy nagle zadzwoniła komórka Marka. Na sali zaległa cisza.

- dzieki mamo. Słuchajcie nie uwierzycie co sie stało- Marek

- co jest?- Adam

- Patrycja znowu przyjechała- Marek
- jak to Patrycja przyjechała? Gdzie ona jest?- Adam

- u mojej mamy i awanturuje sie bo nie ma Krzysia- Marek

- chwila,mowiliscie ze dzieci sa u mamy- Basia

- no sa,ale u mojej mamy- Kasia

- olewamy Patrycje i bawimy sie dalej czy jedziemy?- Iza

- pozno juz troche, zanim dojedziemy do domów minie godzina- Paweł- a jutro niestety do pracy

-musimy to kiedys powtórzyc- Kasia

- no ja mysle- Basia

- co zrobisz z Patrycja?- Olga

- dzis nic, idziemy do mnie spac- Kasia- jutro odbierzemy dzieci i pogadamy z Patrycja

- słusznie- Adam- no dzieciaki zbieramy sie! Niezła gromadka.

Nastepnego dnia Marek przyjechał na komende bardzo wesoły.

- a tobie co tak wesoło?- Basia

- a bo Kasia nagadała PAtrycji przez telefon- Marek

- no niezle- Adam

- Patrycja jak zwykle zaczeła ze jestem nieodpowiedzialny i tak dalej, na to Kasia sie właczyła i powiedziała pare ciepłych słow- Marek

- a o co chodzi Patrycji?- Basia

- jak to o co? O Krzysia- Adam

- no jak zawsze ma pan racje panie komisarzu Zawada- Marek- odgrazała sie sadem, ze dostanie prawa rodzicielskie bo wychodzi za mąz w Stanach

- i co?- Basia

- rozmawiałem juz z Dorota o tym i powiedziała ze Patrycja w jej przypadku nie ma szans- Marek- ta ucieczka po urodzeniu Krzysia jej szkodzi a poza tym ja mam nad nim prawna opieke.

- Patrycja juz o tym wie?- Adam

- jeszcze nie. Powiemy jej o tym dzisiaj- Marek

- wy, to znaczy Ty i Kasia?- upewniła sie Basia

- tak Basiu, my czyli ja i Kasia- Marek

Dzwoni komórka Adama

- Zawada słucham, a czesc Alicja! Co sie stało? Rozumiem, dobra zaraz przyjedziemy i zbadamy sytuacje. No czesc.

- co jest?- Basia

- do szpitala trafił pobity gosc, nie ma dokumentów przy sobie, jest nieprzytomny. Zdarzyło sie juz raz ze taki ktos jest albo bardzo wazny albo bardzo niebezpieczny- Adam

- zaraz, jak ktos nieprzytomny moze byc niebezpieczny?- Basia

- no on nie moze, ale ktos moze go odwiedzac- Adam

- aa, jakis swiadek albo cos w tym stylu?- Basia

- brawo dla pani, pani Storosz a moze powinienem powiedziec pani Nowacka?- Marek

- nie rozmawiam z toba- Basia

- Basiuu!!- Marek- zrobisz mi kawy?

- Adam powiedz mu zeby sam sobie zrobił- Basia

- Marek słyszałes? – Adam- jedziemy sprawdzic tego goscia?

- jedziemy- Marek



ciag dalszy nastepi!!

Do Pauli i innych osób które twierdza ze Basia i Marek MUSZĄ byc razem. Oswiadczam ze u mnie nie beda razem NIGDY!! Jest tyle blogów na których sa małżenstwem,albo maja romans – wystarczy poszukac. Jak sie nie podobaja moje opowiadania to ich nie czytajcie!!

A do moich kochanych czytelników- miłego czytania i mam nadzieje ze napiszecie jakis komencik? Z góry dzieki!!


15 komentarzy:

  1. napisane przez ~@$!@
    około 6 lata temu
    orzesz ty !!!!!!! a skąd ona tutaj ??? no nie teraz to juz jestem zaniepokojona znowu jestem pierwsza )))))

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    upss! czyli znowu będą kłopoty z Patrycją, on to wie kiedy wrócić notka super i czekam już na dalszą część

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Siemka mas rację notka udała ci się baaadzo !!! Wyśmienicie !! :D ( ale hasło ) Czekam na kolejną !!! I pewnie też mnie nie zawiedziesz ) papa

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Jak zwykle fajnie.Ciekawe, co ty wymysliłaś z Tą Patrycją, czyżby chciała znowu odebrać Markowi Krzysia???No zobaczymy.Pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~kryminalna90@vp.pl
    około 6 lata temu
    super! notka Ci się udała! czekam na cd! podrowki!

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~paula =]
    około 6 lata temu
    Ej !!!!!!!!!!!!! Marek musi byc z Basia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A nie jeszcze znowu Patrycja =/

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~@$!@
    około 6 lata temu
    zgodze się z tobą . to twoje opowiadanie. jak sie nie podoba to nie musicie czytac jesli chodzi om notke to znowu super

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~vanilla i malla
    około 6 lata temu
    nocia superr. jak zawsze zresztą. Czekamy na następną.

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Ja osobiście uważam że Basia i Marek nie muszą być razem za wszelką cenę. Każdy autor bloga o kryminalnych ma prawo na pisanie własnych historii i nie powinniśmy wywierać na nim presji. A jak się wam nie podobają opowiadania Alice_b to i nie czytajcie. Moim zdaniem są one genialne i chętnie zawsze tu wracam.

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Super! Następna fajna notka.Coraz bardziej podoba mi się ta Kasia.Marek jest chyba w niej naprawdę zakochany.Mam nadzieję,że Kasia nie okaże sie taką samą jak Patrycja i, że bedzie wkrótce dobrą mamą dla Krzysia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    Masz rację !!! Jesteś oryginalna i fajnie się czyta twojego bloga wąłsnie ze względu na to że nie sa razewm bo jak się czyta cały zcas pod rząd takie blogi gdzie są razem to robi się za słodko i się (sorki) żygac chce !!! Mi twój blog podoba się baaaardzo taki jaki jest nic nie zmienaj !!!!!!!!! A notka jak zawsze Supeeeeer ) Pozdrawiam u mnie też nowa notka http://www.kryminalni-karoli.blgo.onet.pl 3m tak dalej papa :*:

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~Paula-13
    około 6 lata temu
    Ten blog sie bardzo rozni od wszystkich (Basia i Marek), ale własnie za to go lubie. Wpadnij do mnie http://www.kryminalni-pauli.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. napisane przez ~yhoophy
    około 6 lata temu
    JeJu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Basia + Marek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plisssssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))