22 grudnia 2006

Kłopoty kryminalnych cz.45

Witam was kochani !

Miałam krótką przerwę bo moj kochany kompek był w szpitalu! Powymieniali mu to i owo i teraz działa jak marzenie!! KOCHAM Go !!



Jak zauważyliście jest nowa tapeta, która jest dziełem Kryminalnej Asi - Biedroneczka i ja serdecznie dziekujemy i całujemy mocno!!!



Na komendzie był ruch jak co dzień. Basia po urlopie wróciła już do pracy i czekała na powrót męża. Oliwia zrobiła sie opryskiliwa dla wszystkich. Marek jak zwykle czytał gazetę z nogami na biurku, Basia robiła porządki w aktach a Adam co chwilę dzwonił do Izy.

- dalej żle sie czuje?- Basia

- nie, wszystko ok- uśmiechnął sie Adam- tylko dyskutujemy nad pewną sprawą

- aa, znam te wasze dyskusje- stwierdził Brodecki- Oliwka, zrób kawy

- sam se zrób- burkneła podkomisarz

- co sie z Tobą dzieje?- Basia- od kiedy spotkałas Pawła to jestes nie do wytrzymania!

- zapytaj go to moze Ci powie- Oliwia- ale jak go znam to nie piśnie słowa

- O co Ci chodzi?? To jest mój mąż! Niedługo tu wróci i bedziemy wszyscy razem pracować- wybuchneła Basia

- to sie jeszcze okaże!- krzyknęła Oliwia i opusciła komendę

- Dziewczny spokój!- wkroczył Zawada - Oliwia wracaj!

- zostaw ją- Marek- coś czuję ze bedzie wojna

- mhmm- Adam- a własnie, kiedy Paweł wraca?

- pojutrze. zacząl w Stanach juz naswietlania zeby szybciej wrócic do pracy- Basia

- Adam, wyobrażasz sobie małżenstwo w jednym wydziale? Horror!- zasmiał sie Marek

- ej! pilnuj swojegp nosa- Basia

- dzieciaki spokój- Adam- co jest Szczepan?

- mamy trupa szefie, na dworcu centralnym – oznajmił Żałoda

- Szczepan, a co innego mozemy mieć , co? – zaśmiała sie Basia- słuchaj, pogadaj z Oliwką. Moze tobie powie co jest grane.

- kurka, Basia, ja też nie wiem- Żałoda- chodzi ciągle wsciekła i nie chce powiedzieć o co chodzi.

- Basia! Długo jeszcze mamy na Ciebie czekać?- zniecierpliwił sie Marek

- no już, tylko sie ubiore- zawołała Basia i po chwili cała trójka pojechała na miejsce.

Na miejscu

- cześć Leszek. I co?- zadał rutynowe pytanie Zawada

- 2 strzały w klatkę piersiową, zmarł z wykrawienia jakieś 2 godziny temu- wyjasnił Lekarz

- kto go znalazł?- Basia

- patrol policji- Zuzia- denat to kurier. Przywoził przesyłki pocztowe do wagonu pocztowego

- wiemy coś o nim?- Marek

- Marcin Głogowski , lat 32 , kawaler, adres- wymieniła Zuzia- na razie tyle

- a gdzie jest jego samochód?- zapytał sie Zawada

- no własnie, nie znaleźliśmy jeszcze- powiedział jeden z techników- ale ma kartę rejestracyjną wozu

- no to podajcie do wszystkich patroli komunikat ze szukamy wozu z taką rejestracją- Marek

- tak jest!

- Zuzia, zawiadomcie pracodawcę o sytuacji, Basia! Ty i Marek pojedziecie do jego rodziny- Adam- to na dziś wszystko. Ja sie tu jeszcze rozejrzę .



ciąg dalszy nastąpi !!!

13 komentarzy:

  1. napisane przez ~biedroneczka
    około 6 lata temu
    Notka ciekawa.Czekam na c.d.Co to będzie jak wróci Paweł???

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    coś mi to z Oliwką śmierdzi :-/ Małżeństwo na wydziale ;D No … kiepsko mi to na pierwszy rzut oka wyglada , ale teraz ? Teraz po tym co widziałam już nic mnie nie zdziwi Nie ma za co dziękować, dla mnie to przyjemność Służę pomocą na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Ale tutaj teraz ślicznie:) A co do notki bardzo mi się podobała, jestem ciekawa co będzie kiedy Paweł z powrotem się zjawi. A co do Oliwki jakoś nie mam zdania…:D Czekam na cd. Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~dropsik
    około 6 lata temu
    super ja również życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~AS
    około 6 lata temu
    Po za tym, że krótkie to super! Ja również zycze wesołych świąt:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~vaniluś
    około 6 lata temu
    krótko ale bradzo fajnie calego serduchaaa życze wam pogodnych Świąt narodzenia Pańskiego, a naszym kryminalnym rowiązywania kolejnych kłopotow

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Jakie nastroje panują u kryminalnych…ooo aż powiało grozą Świetna notka i nowa sprawa zapowiada się jak zawsze ciekawie. Pozdróffka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Paulina
    około 6 lata temu
    Hej Super Nagłówek Napewno już nikt nie będzie w stanie go ściągnąć hehe. Naprawdę twój blog jest teraz super. Ciekawe jak potoczą się dalej losy na komendzie. Co z Oliwią hmmmm….. pożyjemy zobaczymy. POZDRAWIAM GORACO. ps. zapraszam do mnie http://skad-sie-znamy.blog.onet.pl/ nowa notka w końcu

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~kasienka
    około 6 lata temu
    Hej:) Nocia jest bardzo ciekawa a nagłówek rzeczywiście śliczny. Pozdrawiam U mnie nowa notka. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~AS
    około 6 lata temu
    Hey alice_b & biedroneczka. Przez przypadek wypatrzyłam bląd ortograficzny w obsadzie. jest napisane „Podkom. Oliwia Borowik – Agnieszk Wielgosz”! A powinno być „Podkom. Oliwia Borowik – Agnieszka Wielgosz”! Dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~Olcia=]
    około 6 lata temu
    Nota zajefajna:) Czekam na następną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~Aldona
    około 6 lata temu
    Zapraszam do mnie, nowa notka. Pozdrawiam, buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. napisane przez ~ basieńka
    około 6 lata temu

    bardzo fajna notka

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))