11 grudnia 2006

3/44

Heeeeeloooooo!!!!!



Dziś dostałam najpiękniejszy prezent świąteczno- noworoczny! Odebrałam telefon z wiadomośćią ze od nowego roku zaczynam pracę !!!! Ale do tego czasu zdąze napisac dużo notek a potem sie zobaczy- moze bedą żadziej, jak bede miała czas.



Komentarz do odcinka:PRZEŻYŁAM!!!!

- odcinek trzymał w napięciu od początku do ostatnich sekund. Tych tragicznych sekund- niestety. odcinek sobie nagrałam i dokładnie sie przyjrzałam. Gdyby Marta sie nie odwróciła to Adam by zginął. Nowacki celował dokładnie i Marta została postrzelona w plecy z lewej strony czyli nie miał żadnych szans na przeżycie. Te plamy krwi na sukni zrobił Adam podtrzymując umierającą żonę. Odczytałam z ruchu warg jej ostatnie słowa ” zaopiekuj sie Pawłem” . Popłakałam sie razem z Adamem.

Podobały mi sie sceny jak Basia i Marek tańczyli na korytarzu i jak Basia w samochodzie wystraszyła Marka ze nie ma prezentu. Scena ze Szczepanem też mnie rozbroiła. Czy mnie sie wydaje czy Szczepan podoba sie Zuzi ??

Kojak- a raczej jego marna imitacja. Jak można zrobić krzywdę kotu albo innemu zwierzakowi?? Gdybym była na miejscu Basi to zachowałabym sie dokładnie tak samo!



Teraz czeka nas dłuuugie oczekiwanie na nową serię! Mam nadzieję ze Adamsie otrząsnie i dorwie Nowackiego i rozniesie go na strzępy !!!! Chociaz lubie Artura Dziurmana bo rola pasuje mu doskonale! Moze Iza wróci ?????



Następnego dnia na komendzie Marek czekał na Adama , który sie spóźniał.

- no nareszcie- Brodecki- korki ??

- nie, ogórki kiszone i nutella- odpowiedział Adam

- coo??- Marek

- musiałem skoczyć do sklepu- wyjaśnił Zawada puszczając przyjacielowi oczko.

- o jeezuu- jęknął Marek- chcesz kawy?

- chętnie- Zawada- mamy już coś nowego?

- Zuzia z Oliwką przesłuchują tego faceta bo sie znalazł a Szczepan pojechał do szkoły pogadać z kolegami denata- Marek- a przed chwilą dzwonił Patolog ze są wyniki z sekcji

- a Ty co robisz?- zainteresował sie Adam

- a ja szukam newsów o naszym denacie- Marek- i chyba coś mam ale opowiem Ci jak wrócisz z Prosektorium.

- widzę ze nie jestem za bardzo potrzebny co?- zakpił Adam- dzwoniła Baska wczoraj

- tak wiem, do Kasi też dzwoniła- Marek- zmiataj już do tego Patologa!

- dzisiaj Ty dowodzisz ? – Adam- no dobra, to cześć!

- ktoś musi- odgryzł sie Brodecki

U Patologa

- oo witam przyszłego Tatusia- Patolog

- cześć- Adam- to co masz dla mnie?

- duzo różnych ciekawostek- Patolog- wykryłem ślady narkotyków i alkoholu

- imprezka sie udała- skwitował Adam

- dla niego raczej nie- Patolog- nadpalone ubranie i powierzchownie skóra ukrywały ślady pobicia. Nieźle oberwał.

- a co było przyczyną zgonu?- Adam

- pęknieta czaszka i wylew – Patolog- alkohol, narkotyki i ogień dopełniły reszty. Chyba nawet sie nie bronił bo nie miał na to siły.

- no dobra dzieki- Adam- trzymaj sie! Ale masz tu zimno!

- Oni nie narzekają- zaśmiał sie Patolog- cześć!



Komenda

- no i jak ? Macie już coś?- wszedł Zawada

- nooo chyba tak- Szczepan- pogadałem z dzieciakami tzn z młodzieżą

- i co Ci młodzież powiedziała?- Adam

- jedna dziewczyna wyszła wcześniej z imprezy bo chłopaki przynieśli narkotyki a i tak już byli mocno wstawieni- Marek

- noo i zaczęły sie jakieś nieporozumienia- Oliwka

- a wy znowu mówicie za Szczepana- zauważył Adam a Oliwia znowu wyszła z obrażoną miną

- a ją co ugryzło?- Adam

- próbuje sztuczek żeby sie stąd urwać przed powrotem Pawła- Marek- Szczepan , mów co masz

- no,kurka, ta dziewczyna spotykała sie z naszym denatem, chciała wyjść razem z nim ale pokłócili sie i On został- Żałoda

- no i zabawa sie rozkręciła na dobre- Marek- reszta młodzieży milczy jak zaklęta.

- trzeba ich tu sciągnąc i przycisnąć- zadecydował Zawada- zajmiecie sie tym. Marek a ty coś znalazłeś?

- tak, chłopak raz czy dwa przyłapany na drobnych kradzieżach- zaczął Marek- gadałem z Rockim i ma go na liscie podejrzanych o dilerkę.

- no to nieźle- Adam- sprawdzałeś połączenia z jego telefonu?

- jeszcze nie- Marek

- no to mamy co robić- Adam- jedziemy do operatora.



Nowy Jork

Basia powoli sie pakowała do powrotu.

- Basiu, weźmiesz część też moich rzeczy? Tyle sie tego nazbierało ze potem nie dam rady z tym sie zabrać- Paweł

- hmm, zastanowie sie- Basia- a co za to dostanę?

Paweł uśmiechnął sie rozbrajająco i po chwili wylądowali w łóżku.

- to zabiore też Twoje rzeczy- powiedziała jakiś czas później Basia- oo chyba Beata wróciła. Cześć!

- cześć cześć- Beata- słyszeliście? Ale afera!

- co sie stało?- Paweł

- zamordowali księgowego jednej z największych firm komputerowych- Beata- dostał przesyłkę z bombą

- ciekawe komu podpadł- Basia – a gdzie to było?

- w budynku giełdy. POjechał tam zeby sprawidzić jakieś informacje- Beata- teraz to tam jest niezłe pobojowisko

- wczoraj tam byliśmy- zbladła Basia

- ktoś musiał byc dobrze przygotowany do tego- podsumował Paweł i zamyślił sie nad sprawą.

- coś sugerujesz?- Beata

- raczej kogoś- Paweł- Basia, nie tylko my tam byliśmy.

- co?- Basia- nie podejrzewasz chyba Andrzeja Ziemca?

- a co o Nim wiesz?- Paweł- niewiele.

- przecież to kolega Adam- oburzyła sie Basia- zbieg okoliczności!

- masz rację kochanie- Paweł- tak mi sie tylko coś wydawało.



Ciąg dalszy nastąpi !!!!

Pozdrawiam!!!!!

7 komentarzy:

  1. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Cześć! Napoczątku wielkie gratulacje i buziaki. To Twój szczęśliwy dzień.Życzę by od stycznia dobrze Ci się pracowało.Hm, może jateż od stycznia będę kobetą pracującą. Och ile bym za to dała, hm dosyć tych marzeń!!! Notka super.Na początku zaczęła się zabawnie. Ach ta nuttela i kiszone heheh.Bardzo intrygujące zakończenia.Może się mylę, ale myślę,że w sparwę tego sięgowego wplątan jest „stary znajomy” Adama nijaki Górski.Czy to prawda, to się okaże. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~AS
    około 6 lata temu
    Zbieg okoliczności co do komentarza do odcina:) Co do tego, że wróci Iza mam bardzo podobne wrażnie, ok ale nie o tym będe się rozpisywała. Tu chodzi o to, że notka jest the best. Super są te ogórki kiszone, u Ziemiec podejrzanym? Very interesing:) No ciekawa jak szybko na świecie pojawi się potomek Basi i Pawła. Zobaczymy:) prawa ciekawa. Czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam!Ps: Gratuluje zdobycia pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Po pierwsze gratuluję sukcesu:) Brawo brawo, tylko z drugiej strony nocie będą rzadziej:( No, ale mam nadzieję, że uda Ci się to jakoś pogodzić:) A co do notki jak zawsze rewelacyjna, sprawa bardzo ciekawa. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~dropsik
    około 6 lata temu
    przyłączam się do gratulacji :* notka super pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Gratuluje zdobycia pracy!! A co do notki to jak zawsze świetna! Ide czytać dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Paulina
    około 6 lata temu
    Nadrabiam, nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widać że Pawełek zdrowieje skoro myśli kim jest zabójca

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))