8 grudnia 2006

Kłopoty kryminalnych cz.44

Witam was kochani !!



Jak ja sie za wami stęskniłam!!!!!!!!!!!!!



Stwierdzam ze pisanie opowiadań wciąga i uzależnia!! Odpoczęłam trochę od pisania i mam parę nowych pomysłów!

Koniec gadania i daję notkę!! !!



Nowy Jork- późny wieczór

Nowożeńcy spacerowali ulicami miasta przytulając sie do siebie , oglądali wystawy sklepów i byli szczęsliwi. Jedyną chmurą nad tym wszystkim były badania Pawła, które miały sie rozpocząc następnego dnia. Basia spojrzała na męża i nagle zaczęła dmuchać w powietrze.

- co ty robisz?- zapytał zdziwiony Paweł

- odganiam tą chmurę, którą masz nad głową. Wszystko bedzie dobrze!- Basia

- Basia, spójrz, czy to nie Andrzej Ziemiec, kolega Adama?- zaciekawił sie Paweł pokazując postać

- no jasne, ciekawe co tu robi?- Basia- chodź, przywitamy sie.

Małżonkowie podeszli do znajomego i przywitali sie.

- dzień dobry panie Andrzeju, Adam kazał nas śledzić? – zażartowała Basia widząc ze zakończył rozmowe przez telefon.

- a witam- przywitał sie Ziemiec- mam interesy tutaj. A wy co tutaj robicie?

- podróż poslubna i inne sprawy- Paweł

- no to gratulacje. Nie gniewajcie sie ale na mnie już czas. POzdrówcie Adama!- Ziemiec szybko zniknął z pola widzenia a Nowaccy wrócili do mieszkania Beaty.

Warszawa- następnego dnia

Adam już od dłuższego czasu nie spał lecz przyglądał sie śpiącej Izie. Z zamyślenia wyrwał go dzwięk telefonu

- Zawada, gdzie? Dzieki Marek, zajmij sie tym a ja za 30 minut dojadę- Zawada rozłączył sie i uśmiechnął sie do Izy, która otworzyła oczy.

- musisz jechać?- odezwała sie sennie

- musze- Adam- ale postaram sie szybko wrócić

- mhmm, wczoraj słyszałam to samo a wróciłeś przed północą- Iza- Adaasiuu, a kiedy porozmawiamy o naszym ślubie?

- Izuś, kotku, kiedy tylko chcesz. Ja mogę sie z Tobą ożenić nawet jutro- Zawada pocałował narzeczoną

- chyba pójdę poszukać mojego Adama bo gdzieś sie zgubił- westchneła Iza

- co?- zdziwił sie Adam

- bo od dłuższego czasu robisz to co ja chcę. Zgubił sie gdzies Adam, z którym można podyskutowac przy wyborze np. kanapy a nie: dobrze kochanie, bedzie jak zechcesz-Iza zaczęła przedrzeżniać Adama

- aa to trzeba było dawno to powiedzieć- roześmiał sie Zawada

- oj! Co ty byś beze mnie zrobił- obraziła sie dziennikarka- chodż mała, idziemy coś zjeść- stwierdziła i dotkneła brzucha.

Na miejscu – cześć chlopaki co mamy?- zapytał Adam

- chłopak, lat około 18-stu. Ciało częsciowo spalone- Leszek- nie żyje od około 7 godzin – kto go znalazł?- Adam

- dozorca- Marek- godzinę temu poszedł do piwnicy wkręcic żarówkę i go znalazł. Podobno w nocy była impreza. Nazywał sie Grzesiek Walczak. W kieszeni miał dokumenty, na szczęscie nie spłoneły

- dobra, Zuzia i Oliwia niech przesłuchają mieszkanców- wydał polecenie Adam- a ty ze Szczepanem zawiadomcie rodziców.

- ok!- Marek i Żałoda udali sie do rodziców denata a Adam pojechał na komendę.



Nowy Jork

- no nareszcie- zniecierpliwiła sie Beata

- w laboratorium jest dużo ludzi i musieliśmy czekać na pobranie krwi- wyjaśnił Paweł- co teraz?

- zaraz robimy tomografie a jutro rezonans- Beata- wchodź i przygotuj sie. No już, nie marudź!

Paweł ułozył sie na miejscu i po chwili aparat zaczął działać. Badanie trwało około godziny . Gdy wszedł do pomieszczenia obok od razu spojrzał pytająco na lekarkę.

- na pierwszy rzut oka w porządku. Po opisaniu tego powiem wiecej- powiedział technik a Nowacki głęboko odetchnął z ulgą.



ciąg dalszy nastąpi !! Wybaczcie ze takie krótkie i nudne ale wypadłam z rytmu pisania! Obiecuję ze następna notka bedzie dłuższa i wiecej wyjaśni.

Pozdrawiam!!

7 komentarzy:

  1. napisane przez ~AS
    około 6 lata temu
    Sprawa się całkiem zapowiada. Ciesze sie, że wróciłaś do pisania. Czekam na cedeka!

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    No nareszcie mogę nadrobić zaległości, bo net mi wrócił:D Jak zawsze świetne notki, sprawa bardzo wciągająca. Czekam na kolejną nocię. I zgadzam się do pisania to naprawdę wciąga, wiem to po sobie:D Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~biedroneczka
    około 6 lata temu
    Hej! Fajna notka. Widzę,że komisarze mają nową sprawę.No to udało ci się coś wymyśleć Świetnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Schnappi
    około 6 lata temu
    Ej sorry, ale ja tej notki wcale nie uważam za nudną!!! Podoba mi się i czekam na cedeka, który ma więcej wyjaśnić Basia – odganiaczka chmur? Dobre

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Paulina
    około 6 lata temu
    Dzięki za odwiedzinki. Super, że wróciłaś. Pewnie cię nie zdziwie jak powiem, że ntka jak zawsze świetna, mimo tego, że krótka. Może w końcu Paweł i Basia nie będą mieli powodów do zmartwień…. czakam na kolejną notkę/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~kasienka
    około 6 lata temu
    Super opwiadanko. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na notkę

    OdpowiedzUsuń
  7. apisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Hehe Iza stawia Adama do normalności Kolejna sprawa zapowiada się ciekawie dlatego idę dalej czytać. Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))