6 kwietnia 2006

Kłopoty kryminalnych cz.13

Nie lubie liczby 13!!

I małe wyjasnienie. Owszem zapowiadaja sie 3 sluby ale nie jednoczesnie. Druga sprawa to jest pytanie czy do nich dojdzie?



Mineło kilka dni.

- Adam mam prosbe. Mógłbys podjechac po nas? Jestesmy na rehabilitacji i samochód sie nam zepsuł- Basia zadzwoniła do Adama

- dobra , bede za 20 minut- Adam

- nie mów mi ze masz sprawe- Iza

- nie mowie. Basce i Pawłowi zepsuł sie samochód.Jade po nich- Adam

- wracaj szybko- Iza

Iza weszła do kuchni zrobic kawe.

- panu tez zrobic?- zapytała Zawade seniora

- owszem ale herbate- Stanisław- i moze skoncz z tym panem co?

- no to jak mam sie zwracac?- Iza

- moze „tato”?- nagle odezwał sie Adam- zapomniałem kluczyków.Czesc!

- Adam ma racje- Stanisław



Zawada podjechał pod budynek i zastał tam juz czekajacych Basie i Pawła.

- co tak długo??- Basia

- zapomniałem kluczyków i korek – Adam

- to sie teraz korek nazywa?- Paweł

- wskakujcie- Adam- widze ze juz całkiem niezle

- ten facet potrafi robic cuda- Paweł

- wiem cos o tym- Adam



Nastepnego dnia na komendzie.

- szefie- szepnał Szczepan do Adama- ja nie chce kurka nic mowic ale nasz pan inspektor jest jakis zdenerwowany

- tak? Nie zauwazyłem- Adam

- no bo kurka co chwile jakies dziwne telefony odbiera – Szczepan

- jakie dziwne?- Basia

- nie wiem. Ktos kurka dzwoni i zaraz sie rozłacza- Szczepan- kiedy wraca Marek?

- za tydzien- Adam- ide do niego.

Adam wszedł do gabinetu Grodzkiego.

- cos sie stało Adasiu?- Grodzki

- moze ty mi powiesz? Szczepan juz mi powiedział o tych dziwnych telefonach

- a to pewnie jakis małolat robi sobie dowcipy- Grodzki

- jestes pewny? Moze lepiej sprawdzic?- Adam

- juz sprawdzałem.To numer na karte- Grodzki

- Rysiu podaj mi ten numer.Zobaczymy co sie dzieje- Adam

- przesadzasz- Grodzki

- moze i tak – Adam- lepiej sprawdzic co sie dzieje.



- Basia , Szczepan, sprawdzcie dokładnie ten numer- Adam

- tak jest szefuniu- Basia- Szczepan jedziemy do operatora. Czesc Zuzia!!

- czesc Adas!- Zuzia- słuchaj chyba mamy sprawe

- no to mow- Adam

- na Klonowej mamy trupa.Sasiedzi twierdza ze kilka dni wczesniej miał dziwne telefony- Zuzia- spawdzilismy jego komórke i czekam na wykaz od operatora. O to ten numer! Skad go masz?

- od Grodzkiego. Do niego tez ktos wydzwawania- Adam



ciag dalszy nastapi. Powiało grozą co?? KOMENTUJCIE !!!

11 komentarzy:

  1. napisane przez ~Kruszynka
    około 6 lata temu
    Ha! Jestem pierwsza Nom powiało grozą….Czaekam na cd… U mnie na blogu http://www.kryminalni-paulinka.blog.onet.pl pierwsza częśc mojego pierwszego opowiadanka….Zapraszam do przeczytania, skomentowania i ocenienia czy mam dalej pisać…..

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Fajne! czekam na ciąg dalszy.Trochę króciutko dzisiaj, ale rozumiem Cię Alice.To napewno dlatego,że teraz okres przedświąteczny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Różyczka:)
    około 6 lata temu
    oooooooooooo co za groza!!!!!!!!!!!!!!! czekam na cd!

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~mella
    około 6 lata temu
    yyyy… fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    ale mi sie fajnie zrobilo po przeczytaniu tego odcinka tak cieplo na sercu ze wszystko im się w miarę układa czekam na cd

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Basiula =]
    około 6 lata temu
    Tak, tak,,,super super…

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Masz rację Alice powiało grozą i to nieźle, ale nocia jak zwykle super, bardzo mi się podobała i już nie mogę sie doczekac cd:) a jeśli masz ochotę u mnie pojawiła się new nocia:) Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    ja cie kręce ale jaja z tymi telefonami !!! ERROR RYSIU W NIEBIEZPIECZEŃSTWIE !!! ) Super notka !!! następna zapowiada sie obiecującoo !!! Czekam z niecieprliwością !!! Oczywsita papa :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Karola
    około 6 lata temu
    ŚWIETNIEE !

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Wow nocia jedna z lepszych jak dla mnie. Naprawde super heh i ta akcja. u mnie nowa nocie Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~Aśka13
    około 6 lata temu
    Nie no EXTRA!!!! Rzeczywiście powiało grozą. Super!

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))