29 kwietnia 2006

Kłopoty kryminalnych cz.15

Jak widac popracowałam nad nowa tapetką. Jest skromna ale chyba ładna. POdoba sie wam? CZekam na wasze opinie!!!



Poniedziałek na komendzie zaczał sie troche nerwowo.

- przydałoby sie dodatkowe biurko- Grodzki- ciasno wam tu bedzie

- na te dwa tygodnie nie opłaca sie nic zmieniac- Marek- jest połowa czerwca, w lipcu jedziemy na urlop a potem ja sie przenosze

- spokojnie, ja z Pawłem zmiescimy sie przy jednym- Basia

- w to nie wątpie ale mam pomysl- Adam- Marek mozesz sie dostawic do mnie

- dostawic sie? Nie dzieki ale wole dostawiac sie do Kasi- Marek

Wszyscy parskneli smiechem.

- Paweł rozkładaj sie na tym i nie ma gadania- Zawada- Marek zbieraj graty i zrob miejsce obok mnie. Zaraz jakis fotel skombinujemy.

Godzine później wsród smiechów i żartów załoga wydziału kryminalnego przemeblowała niewielkie pomieszczenie i dostosowała do czterech osób.

- czekajcie a nie lepiej to biurko troche przesunąc?- Basia

- możesz ale murowane ze ktos sie uderzy w róg blatu- Paweł

- tak jest dobrze- Marek- Basia zrobisz kawy?

- przydałaby sie kelnerka- Basia- rączki odpadły?

- no dobra zrobie- Marek

- czekaj z tą kawą bo chyba bedziemy miec robote- powiedział Paweł wskazując na rozmawiającego przez telefon nadkomisarza( przypominam ze awansowali).

- aa nie , z taką miną to rozmawia z Izą- Basia

- słuchajcie nie ma nic do roboty wiec macie wolne. Jakby co to bede dzwonił- Grodzki

- Basia to idziemy na ten film?- Paweł

- jeszcze sie pytasz!- Basia

- Adam nie masz mi za złe ze sie przenosze?- Marek

- daj spokój, chyba na twoim miejscu zrobiłbym to samo- Adam- ale zawsze miejsce na ciebie czeka

- to w porzadku- Marek- ja lece. Jakies plany z Izą?

- Iza pojechała na jakis wywiad i wraca późno- Adam- Marek a kiedy planujecie ślub?

- w październiku zapomniałes? Mam nadzieje ze przyjedziecie wszyscy?- Marek

- myslałam ze to bedzie w Warszawie?-Basia

- raczej pod Warszawą.Adam a ty z Izą kiedy?- Marek

- chyba w grudniu w drugi dzień świąt albo w Sylwestra- Adam

- a my w marcu- Basia- a w Sylwestra chyba lepiej.

- no to do jutra !- Basia – Paweł juz na mnie czeka.

- ja tez. Czesc- Adam

Poznym wieczorem

- Adam wiesz co?- Iza

- nie wiem ale zaraz sie dowiem-Adam

- w piątek mam spotkanie absolwentów z liceum- Iza

- no i?- Adam

- juz sie nie moge doczekac- Iza

- czego?

- a raczej kogo- Iza- po 10 latach zobacze Aske i Magde i Julke i Roberta

- a kto to jest Robert?- Adam

- mój były chłopak z liceum. Chodzilismy razem prawie dwa lata- Iza

- ahaa- Zawada- i juz sie nie mozesz doczekac zeby go zobaczyc?

- Adam! Jestes zazdrosny- Iza

- nie, wcale.Dobranoc- Adam



ciag dalszy nastapi.

Czy Adam jest zazdrosny i czy licealna miłosc przetrwała dowiecie sie w dalszej czesci opowiadania.

Mam nadzieje ze bedzie troche wiecej komentarzy niz poprzednio??

10 komentarzy:

  1. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    No Alice nocia jak zawsze super:P To się nam śluby szykują:D Mam nadzieję że Marek szybko wróci no i że Adam nie będzie taski zazdrosny o Izę:P Jednym słowem czekam na cd:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    A zapomniałabym tapeta jest superowa:D

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Cześć!Tapeta fajna.Jest nasza para zakochanych Iza i Adam.Tapeta jest ok, a tera przechodzę do komentowania noci.Fajna. Najlepszy był wstęp z przystawianiem się hahah, myślałam,że padnę ze śmiechu.No i co mu tu mamy?szkolny zjazd po latach hm , napewno będzię działo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Fajniutka ta tapetka Notka tez genialna! Piszesz Basieńce świetne teksty, poprostu powalają z nóg! I ta zazdrość Adama na koniec. Poprostu dla mnie bomba! Zapraszam też do mnie na notkę nową. Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    tapetka świetna a najlepsza to jest ta fotka Adama i Izy . Adaś jest zazdrosny =D czekam na cd ! pisz szybciutko !ps. basi znów w krymciach nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Krimis
    około 6 lata temu
    Tapeta pierwsza klasa:) Co do notki to jak zwykle super. Najlepszy moment z tym dostawianiem. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~...idiotka
    około 6 lata temu
    …jak by takie odc. w telewizji emitowali dawali to chyba by TVN zawiesili…..….zawies jak najszybciej tego bloga bo kompromitujesz onet.blog….fanka backsteet boys….. śmieszna jesteś….i…zacofana…skasuje tego bloga i nie rób hały prawdziwym fanom kryminalnych….kończe tego komenta bo jak dłużej tu bede to sie zrzygam…..skasujesz tego komenta pewnie…ale ja to wale….O tapecie to ja sie wole nie wypowiaać…bez komentarza poprostu…. gorszej popeliny nie widziałam. Wiec nie siej popeliny tytlko sie zmywaj…

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Różyczka14
    około 6 lata temu
    najpierw skomentuje Twoje arcydzieło! super! To tło jest idealnie dobrane tylko szkoda ze nie ma całej reperezentacjii wydziału Kryminalnego! czeklam na nocie! pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Stokrotka
    około 6 lata temu
    Supcio. Wpadnij do mnie i skomentuj jak możesz http://www.kryminalni-stokrotka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))