22 kwietnia 2006

2/14

Następnego dnia na komendzie.

- gadałam wczoraj z Markiem- Basia

- no i co?- Adam

- Kasia dostała propozycje pracy w Gdańsku- Basia- Marek mysli zeby z nią pojechać

- chce odejsc z policji?- Adam

- nie, prawdopodobnie przeniesie sie na komende w Gdańsku- Basia- zalezy im zeby byc razem

- nie dziwie mu sie- Adam- na jego miejscu zrobiłbym to samo- Adam- przeprowadzaja sie na stałe?

- nie wiem. Kasia ma tam zorganizowac filie domu aukcyjnego i pierwszą wystawe wiec to potrwa kilka miesiecy a potem niewiadomo- Basia- a jak twój tata?

- w porzadku. Dzis mu robią jakies specjalne badania- Adam- dzwonił zeby mu przyniesc cos do czytania

- to moze podjedziemy?- Basia

- Iza w drodze do redakcji mu podrzuciła- Adam- ale skoro Marek nas opuszcza to trzeba bedzie pomyslec nad nową osobą. Jak tam Paweł?

- jutro wraca do pracy- Basia- rehabilitacja zakonczona, złamania nie były takie skomplikowane i wszystko sie dobrze skonczyło

- o wilku mowa- Adam- czesc Paweł

- drugi wilk równiez sie zjawił- Basia- czesc Marek

- słuchajcie mam sprawe- Paweł- dzwoniłem do mojego kuzyna do Wisły i powiedział ze cały wrzesien ma juz zajety.Jak chcemy to mozemy jechac koniec czerwca lub poczatek lipca

- czekaj, poczatek lipca tez nie jest zły- Adam- mysle ze damy rade załatwic urlop na 10 dni

- no to swietnie bo ja z Kasią 20 lipca mamy juz byc w Gdańsku- Marek- gadałem juz z Grodzkim i załatwi mi przeniesienie

- z jednej strony dobrze robisz ale ta druga strona podoba mi sie mniej- Adam

- mam nadzieje ze znajdziecie kogos na moje miejsce do tego czasu- Marek- to ja spadam do domu. W poniedziałek wracam. Czesc

- czesc- Basia- Paweł a jak ty z pracą?

- wiesz byłem u Zbyszka ale stwierdził ze daje sobie rade sam wiec nie wiem- Paweł- moze poszukam czegos w firmie komputerowych?

- a moze zostaniez u nas?- Adam- to by było dobre rozwiazanie

- pracowalismy juz razem- Basia

- Adam jestes wielki!!- Paweł- dzieki. To co? Od jutra?

- od jutra- Adam- idz sie zgłos Grodzkiemu.

Kilka minut pozniej dzwoni komorka nadkomisarza

- Zawada, co? Gdzie, dzieki zaraz tam jedziemy- Adam- Baśka mamy robote.

- a co sie dzieje?- Basia

- pod szkołą znalezli trupa- Adam

Na miejscu

- czesc Leszek, i co tam masz dla nas?- Adam

- męzczyzna lat około 40, wyrażne ślady pobicia, rany kłute ale zmarł w wyniku uduszenia. Ktos mu załozył foliową torbe na głowe- Leszek- nie miał szans bez szybkiej pomocy lekarza

- kto go znalazał?- Basia

- dzieciaki wyszły na boisko – Szczepan- grały kurka w piłke i znalazły go

- ma jakies dokumenty?- Adam

- nie, ale wiemy kto to jest- Szczepan- wsród tych dzieciakiów był jego syn

- o cholera- Basia- gdzie on jest teraz?

- u dyrektora razem z narzeczoną denata- Szczepan

- Basia zrobimy tak. Ty pogadasz z tym chłopcem a ja z narzeczoną. Szczepan ustal mi czy facet miał zone i gdzie ona jest- Adam

Na komendzie

- no i czego sie dowiedzieliscie?- Grodzki powitał wchodzacych policjantów

- zaraz, tylko moze najpierw zrobie kawy co?- Adam

- chetnie- Basia

- no i macie cos?- Dorota

- kawe. Chcesz?- Adam

- kawy sie chetnie napije ale pytałam o sprawe- Dorota- a jak sie czuje twój ojciec?

- swietnie, Iza mowiła ze chciał sie wypisac ze szpitala- Adam- ale wytłumaczyła mu ze ma zostac. A dowiedzielismy sie róznych ciekawych rzeczy

- ja mam zaczac czy ty?- Basia

- moze Szczepan- Adam

- o kurka. Denat to Stefan Karcz,wdowiec. Pierwsza żona odeszła do innego a druga zmarła kilka lat temu- Żałoda- z tą drugą mieli syna. Facet jakies 1,5 roku temu poznał jedną babke i chyba zaczeli cos kombinowac bo remontowali mieszkanie

- wiemy kim jest ta nowa narzeczona?- Dorota

- tak, to Jolanta Olewska. Lat 39 ma córke z pierwszego małżenstwa- Basia- mąz siedział w wiezieniu za znecanie sie i pobicie zony i córki. Rozwiedli sie 5 lat temu

- macie jakies podejrzenia?- Grodzki

- na razie jeszcze nie- Adam- rozmawiałem z Olewską. Mowi ze chcieli stworzyc rodzine. Było jej trudno zaufac Stefanowi ale udało sie. Mieli sie dzis spotkac ale nie zjawił sie a komorka była wyłaczona

- no a na przerwie dzieciaki znalazły go- Basia- trzeba porozmawiac z córka Olewskiej i przesłuchac byłego meża

- dobra to tym zajmiemy sie my z Basią a ty idz dotrzymac towarzystwa Stasiowi- Grodzki- to rozkaz

- tego nie musiales mowic- Adam- to ja spadam. Wpadne do szpitala a potem z Izą idziemy do kina

- jaki film?- Dorota

- ” Różowa pantera” w najnowszej wersji- Adam

- oo super, ale te stare były najlepsze- Basia- zwłaszcza jak Drejfus był w wariatkowie przez Clouse albo jak wszyscy mysleli ze on nie zyje a Drejfus myslał ze mu sie duch pokazuje. Albo jak Kato miał go atakowac i demolowali całe mieszkanie

- nie wiedziałem ze ogladałas te filmy- Adam

- jak byłam mała to przebierałam sie za Clousee- Basia- miłego ogladania. Moze ja tez z Pawłem sie wybierzemy

- to ja lece. Czesc- Adam



ciag dalszy nastapi. Co byscie powiedzieli na nową tapetę??

Musze sie wam przyznac ze przekazałam Basi moje upodobanie do inspektora Clouse. Uwielbiam stare odcinki Rózowej pantery. Ile razy ogladam zawsze jestem spłakana ze smiechu.

Przepraszam ze notka taka krótka ale dzis Kryminalni i juz sie nie moge doczekac a poza tym taka piekna pogoda…

gratuluje Biedroneczce zdobycia pracy ( mnie czekaja podobne wrazenia w poniedziałek) a Kryminalnej Asi napisania 800-setnego komentarza na blogu!!!!

A tymczasem 41 opowiadanie jest w toku.Ciekawe czy dociagne do 100 opowiadan??

16 komentarzy:

  1. napisane przez ~Basiula =]
    około 6 lata temu
    Dobre dobre….jak zawsze mi się dłużej pisać nie chce:D (No może kiedyś to odrobie:P)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Super!!! Podobało mi się naprawdę.Marek przenosi się na komendę do Gdańska.Hm ciekawe czemu akurat do Gdańśka.Może by było jak najdalej od Warszawy by żadko wpadał z Kasią do Warszawy.No i wkońcu jest nowa sprawa dla naszych kryminalnych.Ciekawie się zapowiada.Pozdrawaiam i przepraszam, za ewentualne błędy.Dziś jakoś nie myśle bo myśli moje sa gdzieindziej. Jutro mam wazny dzien, wiec dzis na niczym sie skupic nie moge i pewnie pisze tez jakies dziwactwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Aśka13
    około 6 lata temu
    Spox, tylko szkoda, że Marek odchodzi…

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Różyczka:)
    około 6 lata temu
    fajnie:) czekam na cd:)

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Nocia swietna(jak zawsze) ale czemu Marek musi odejsc??:(

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    poczelas kroki chyba z usuwania Marka z opowiadania czekam na nową

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Notka bardzo mi się podobała, tylko dlaczego Marek musi się przenieść do Gdańska? Kryminalni bez niego to już nie ci sami kryminalni Czekam na cd i mam nadzieję że Marek jednak zostanie U mnie też new nocia:P Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Basiula =]
    około 6 lata temu
    No widzę że znów jestem pierwsza Notka super a co do zmiany tapety to ta mi nie przeszkadza ale miło było by popatrzec na inną papcia..:D

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Alice nocia jak zawsze super:P Czekam na cd, a co do tapety to to już pozostawiam w twoich rękach:)) Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Różyczka:)
    około 6 lata temu
    hmmm zmiana tapetki by się przydała:) a nocia extra jest jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Novcia swietna bardzo mis ie podoba heh i ta Rozowa Pantera:D

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    dziekuje za gratulacje :p dla mnie jest to zaszczyt a do 100 odcinka na pewno dociągnikesz

    OdpowiedzUsuń
  13. napisane przez ~Angelika :)
    około 6 lata temu
    No hej super opowiadanko. I tapetka rowniez. Jak bedziesz miala chwilke czasu to wpadnij na mojego bloga http://www.kryminalni-everything.blog.onet.pl Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. napisane przez ~Biedroneczka
    około 6 lata temu
    Hej!!!Po pierwsze dzieki!!! Miło było przeczytac o mnie na Twoim blogu.Mam nadzieje,że Ci się tez uda.Bedę o Tobie w poniedziałek myślała i tzrymała kciuki.Notka fajna, widac ze akcja sie rozwija, czekam na ciąg dalszy.A co do „kryminalnych to podabał mi sie dzisiejszy odcinek.Ale akcja była jak sie ganiali po sniegu na tych slizgaczach, jakos w zyciu swoim nie widziałam takich pojazdów.Sprawa z tym szantazem była naprawde zagmatwana, choc na poczatku wydwała sie łatwa,Naprawde uwierzyłam ze to ktos inny szantazuje tych ludzi a sie okazało, ze to ten przyjaciel był w tym umoczony.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. napisane przez ~Krimis
    około 6 lata temu
    Cześć. Notka jak zwykle super:). Ja tam mam nadzieje, że dociągniesz przynajmniej do 1000 opowiadanek:) A w poniedziałek będe trzymać kciuki. Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. napisane przez ~Sandra
    około 6 lata temu
    Jestem pod wrażeniem Twojego opowiadania ) Fajnie piszesz Pozdrawiam i czekam na dalszą część :*http://sandra-kryminalni.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))