19 kwietnia 2006

Kłopoty kryminalnych cz.14

Basia, Adam i Grodzki wyszli z komendy.

- ja prowadze!- krzykneła Basia-Adam ty nie powinienes.

- Basia ma racje. Jestes zdenerwowany- Grodzki

- no dobra- Adam podał Basi kluczyki od samochodu i chwile pozniej ruszyli do szpitala. 20 minut pozniej zatrzymali sie przed budynkiem.

Adam prawie ze wbiegł do środka.Na korytarzu zobaczył Izę.

- co sie stało?- Adam

- robią mu badania. Jak juz przyjechalismy wszystkie objawy ustąpily- Iza- a w domu wygladało ze to cos powaznego

- dzieki- Adam

Kilkanascie minut pozniej do towarzystwa dołaczył nadal przebywajacy w szpitalu Marek.

- ładna piżamka- Basia

- czesc. I co?- Marek

- na razie czekamy- Grodzki- robią badania

- a ciebie kiedy wypisują?- Iza

- pojutrze- Marek- Adam mozesz usiasc?

- nie moge- Zawada

Chwile pózniej na korytarzu pojawił sie lekarz

- pan Zawada? Mozemy porozmawiac?- lekarz

- co z ojcem?- Adam

- badania niczego nie wykazały. Musimy go zatrzymac na kilka dni zeby zrobic dokładniejsze- lekarz- ale tu sie pojawia problem

- jaki problem?- Adam

- pana ojciec twierdzi ze nic mu nie jest i chce isc do domu- lekarz

- to juz ja załatwie- Adam

- no i co?- Basia

- musi zostac w szpitalu na kilka dni zeby mu zrobili dokładniejsze badania bo te nic nie wykazały- Adam

- no to chyba dobrze?- Iza

- mhm tylko ze on nie chce- Adam- nie dziwie mu sie

- ja tez- Marek

- ide z nim pogadac- Adam

- ja tez- Iza- moze przyda ci sie wsparcie

Weszli do małego pokoju gdzie siedział ojciec.

- no nareszcie- Stanisław

- a ty gdzie sie wybierasz ? – Adam

- do domu- ojciec

- moze jednak powinienes zostac na te badania? – Iza

- ale po co kochanie?- ojciec

- tato nie dyskutuj tylko wskakuj do łózka i masz zrobic te badania- Adam

- ja nie dyskutuje tylko oswiadczam ze nic mi nie jest i chce isc do domu- Zawada

- rany boskie- jękneła Iza- ale jestescie uparci

- martwie sie o ciebie- Adam

- nie ma powodu- ojciec-idziemy !!

- mam cie przykuc do łózka czy zostaniesz dobrowolnie?- Adam wyciągnął juz kajdanki

Iza i cała reszta podsłuchujaca przez szpare w dzwiach parskneła smiechem. Zawada senior w koncu skapitulował

- no dobrze, niech wam będzie- Stanisław

- no to na sale marsz !!- Grodzki

- ok. Przypilnujcie go tu a ja pojade do domu po pare rzeczy- Adam

- jade z toba- Iza

- no dobra to my idziemy pogadac do Marka – Basia- Adam!! Kluczyki !

- dzieki- Adam



ciag dalszy nastapi!!

Pozdrawiam wszystkich i przepraszam ze tak troche smętnie napisałam ale cos sie ostatnio ze mną dzieje. Wymysliłam fajne opowiadania a nie moge pisac o nich teraz bo pasuje do tego sceneria zimowa. I chyba to jest przyczyną. Chyba ze cos pozmieniam i przyspiesze pewne wydarzenia.

BUZIAKI !!

12 komentarzy:

  1. hejka Aniu ! Wiem że to stare opowiadanie ale nie czytałam go nigdy. Ładnie tutaj. BLog nabiera charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe niezła akcja

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~mella
    około 6 lata temu
    bardzo fajna notka taka lekka

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~knasiorek
    około 6 lata temu
    Adam to ma pomysły hehe „akcja kajdanki” dobre Alice! Super notka, mam nadzieję że szybko ci wróci chęć do pisania i znów będziemy mieć notki prawie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    Alice nocia jak zawsze mi się bardzo podobała, ta akcja z Adamem Jednym słowem czekam na cd:P Całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Marcia
    około 6 lata temu
    Nocia bardzo mi sie podoba nie wiem dlaczego myslisz ze glupia mi sie bardzo podoba:) Pisz syzbko nowa nocie pa;*

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Justii
    około 6 lata temu
    Dawno tu nie byłam Super nocia. Buziaki!Ps. U mnie też new

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Różyczka:)
    około 6 lata temu
    hmmmm fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~k-a
    około 6 lata temu
    uff … poradziłam sobie z blogiem chyba juz mozna wchodzic (tak mi admini powiedzial)e tam :0 notka mi sie np podobala

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez ~Biedroneczka(Kasia)
    około 6 lata temu
    Notka taka normalna, ze tak napisze.Dobrze,że ojciec Zawady dobrze się czuje.Pewnie badania nic nie wykarzą.Śmiecznie opisałaaś sytuację z kajdankami. Widać Adam ma niezwykły dar przekonywania hehe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~Krimis
    około 6 lata temu
    Heyka. Notka bardzo fajna. Myślałam, że z ojcem Zawady będzie gorzej. Cóż mogę jeszcze dodać czekam na kolejną nocię:) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. napisane przez ~dropsik
    około 6 lata temu
    super

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))