30 kwietnia 2007

4/48

- no dobra to co jeszcze macie?- zapytał Zawada po wyjsciu Marka

- sprawdzamy dokumentację firmy- Basia – ale wszystko jest w porządku. No chyba ze coś ukrywa miedzy wierszami

- moze wybrać sie do fabryki leków i tam sie rozejrzeć?- zasugerował Paweł

- dobra mysl- ADam- jutro Zuzia i Szczepan sie tam rozejrzą z ekipą.A własnie gdzie sie podział Szczepan ?

- randkuje z Oliwką-Paweł- wczoraj ich widziałem w kawiarni jak sobie głeboko patrzyli w oczy

- fajnie sie mają. Tez bym tak chciała- westchnęła Basia

- a co? Mąż Cie zaniedbuje?- Adam

- nie, ale dawno nie bylismy w zadnej kawiarni- Basia

- no to weż męża za frak i wyciagnij do kawiarni- Adam

- dzieki, teraz mam juz naprawdę przechlapane- swierdził Paweł

- dobra , macie jakis pomysł komu podpadł pan Burczyk?- Basia

- trzeba pogadac z pracownikami ” Aloesu”, jak bedziemy miec cos od operatora i wykaz pcozty elektronicznej to moze coś wykombinujemy- Basia

- czesc SZefie. kurka ale korki w miescie- wpadł Żałoda- operator namierzył goscia co dzwonił do denata

- no to mów- Basia

- telefon na abonament ale zagraniczny operator- podał informację Szczepan- prawdopobnie z Niemiec

- no to jestesmy w dupie- mruknął Nowacki

- niekoniecznie, to mozna łatwo sprawdzić- Zawada wyciągnał telefon i po kilkunastu minutach rozmowy w języku niemieckim udzielił informacji- jutro albo pojutrze bedziemy wiedzieć wszystko o tajemniczym gosciu.

- skocze do Zbyszka. MOze już coś ma z tej poczty- Paweł poderwał sie z miejsca i pomaszerował w kierunku informatyka

- a kupisz po drodze coś słodkiego z automatu ??- Basia

- jak mnie skleroza nie dopadnie to kupie!- zawołał Nowacki

Brodecki wszedł do sali szpitalnej

- nareszcie!- zawołała Kasia- myslałam ze juz nie przyjedziesz. Ma juz dosc szpitala!

- mamy nową sprawe- wyjasnił Marek- nie masz pojecia jak sie ciesze ze wracasz juz do domu

- Marek, przepraszam Cie- spusciła głowe Kasia- nie pomyslałam o Was, co Ty czujesz. Dopiero jak Paweł tutaj przyszedł i zrobił mi awanturę to zrozumiałam wszystko

- kochanie, najwazniejsze ze najgorsze minęło- Marek- chodz, dzieciaki czekają na Ciebie

- kocham Cie- szepnęła do ucha Markowi- a o mała Brodecką sie jeszcze postaramy

- albo o małego Brodeckiego- Marek- chodz. Nie pozwolę ci wrócić do muzeum.

- nawet nie miałam takiego zamiaru- Kasia- słyszałam plotki ze ma sie zwolnić stanowisko lekarza na onkologii a na chirurgii potrzebują stazysty

- złozyłas już dokumenty?- Marek

- jeszcze nie , bo chciałam Cie zapytać o zdanie- Kasia

- kotku, jezeli bedziesz robic to co kochasz i bedzie Ci to sprawiało radość to nie wiem na co czekasz- Brodecki

- no to jutro złoże dokumenty- Kasia- Marek!Zobacz! Ania i Krzyś wyglądają przez okno !

- już sie nie mogli doczekać – rozesmiał sie Marek- rano pytali czy to na pewno dzis.

Brodeccy wysiedli z samochodu i weszli do bloku. Juz na klatce schodowej było słychać radosne okrzyki ” Mamusia”



- czesc Zbyszek- Paweł- masz już coś dla nas?

- człowieku, zawalony robotą jestem!- skrzywił siei nformatyk- sam tego nie umiesz zrobić?

- za cienki na to jestem- stwierdził Paweł- na kiedy to mozesz mieć ?

- najwczesniej na pojutrze- Zbyszek

- szybciej sie nie da? – Paweł

- niestety nie- Zbyszek- odkąd mnie olałes to nie nadązam z robotą

- każdy robi to co lubi. Czesc- Paweł



- kupiłeś ?- zapytała Basia wchodzącego męża

- snickers moze być?- Paweł

- no pewnie!- Basia- dzwoniła Oliwka i mówiła ze ma do Ciebie jakąś sprawe

- mówiła coś jeszzcze?- Paweł

- nie, tylko ze ma sprawe i zebys zadzwonił jak bedziesz mógł- Basia- co to za jakies tajemne schadzki?

- nie wiem, mówiła ze ma jakąs płyte od Darka i ze chce mi ją oddać- szybko wymyslił Paweł- zadzwonie pozniej i sie dowiem



ciąg dalszy nastapi prawdopodobnie w czwartek !! Postaram sie napisać dłuższa i ciekawszą notkę

Buziaki!

6 komentarzy:

  1. napisane przez ~magda j
    około 5 lata temu
    ładny nowy wystroj bloga notki tez fajne piszesz dobrze ze zmienilas szablon bo tamten byl mdły a ten nawet ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~biedroneczka
    około 5 lata temu
    Hej!Notka fajna. Robi się naprawdę ciekawie. Oliwka i Paweł współpracują Nie do wiary hehe! Czekam na c.d. i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Asik:)
    około 5 lata temu
    Nasz Pawełek kłamie, coś mi się nie podoba. Ciekawe dlaczego nie powie o tym Górskim..? Czuję, że szykują się duże kłopoty. W sprawie tego Aloesu też już dużo poszlak. Czekam na cedek!

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Iza
    około 5 lata temu
    Extra bloooooog!!!!! wejdz na mój i daj komenta ( takim gestem sie odwdzięczysz:) http://www.kryminalne-opowiadania-wg-mnie.blog.onet.pl!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~knasiorek
    około 5 lata temu
    Świetna notka. Niech Basieńka pilnuje tego Pawełka. Ostrożności nigdy za wiele. Pozdróffka i serdecznie dziękuje za komenciki u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~kasienka
    około 5 lata temu
    Hej:) Super notka. Długo się na nią naczekalam ale warto było. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))