25 kwietnia 2007

3/48

Następnego dnia na komendzie Adam przeglądał papiery gdy wpadł spózniony Marek, nucąc coś pod nosem

- czesc Adam- zaczął Brodecki- jak Iza ?

- masz zegarek?- Adam

- mam, o co Ci chodzi?- nie zrozumiał Brodecki

- jestesmy w lesie ze sprawa a Ty sie pytasz o Co mi chodzi?- ostro zapytał Zawada

- Czesc Wam- zawołała wesoło Basia trzymając Pawła za rekę. Nowaccy tłumiąc smiech usiedli za biurkami

- wesoło Wam? To zaraz przestanie!- Adam

- uuu, ktoś wstał lewą nogą- zakpił Paweł

- coś nerwowy sie zrobił nasz prawie tatuś- dodała Basia

- Pawełek! Zajmij sie robotą a nie głupotami , dobra ?- Adam

- ułaa, jakbym słyszał mojego ojca- stwierdził Nowacki- Marek, jak Kasia?

- dzisiaj ją wypisują, zgodziła sie nawet na terapię u psychologa. Nie wiem co jej powiedziałeś ale podziałało- Brodecki

- jak bedzie chciała to Ci powie- Paweł

-no dobra, nie bedziemy sie juz bardziej znęcać nad szefem zasmiał sie Marek- Adam bylismy po drodze w w redakcji i tego dziennikarza Marcina Burczyka

- i dlatego jestesmy później- dodała Basia- ostatnio dostawał jakies maile z pogrózkami, dziwne głuche telefony

- i ktoś sie włamał do jego samochodu- dokonczył Brodecki

- a ten materiał wybuchowy używają do wyburzania skał- Paweł- wiesz , w górach są rózne podziemnne tunele, niebezpieczne dla ludzi .Zeby to zlikwidować uzywaja tego

- oczywiscie specjalnie przerobione , ale w skład wchodzi ten proszek, kótry był w kopercie- Basia

- kiedy udało sie wam to wszystko znalesc?- zdziwił sie Adam

- zajmowałem sie robotą a nie głupotami- mruknał Paweł- tu masz wszystkie raporty

- a tu od patologa- dołozył Marek – robisz nam kawę za karę

- trzeba jeszcze sprawdzić te maile i telefony- dodał Adam

- Żałoda jest juz u operatora a poczte sprawdza Zbyszek- Basia- ZATKAŁO ??

- jestem pełen podziwu dla was- usmiechnął sie Adam- co z tym Burczykiem?

- pracował nad reportażem o przekrętach w jakiies dużej firmie- Paweł- kurka, zapomniałem nazwy

- firma farmaceutyczna ” Aloes” tumanie- wtrącił Marek

- sam jesteś tuman- odparował Nowacki- jak mozna pomylić Burczyka z barszykiem ??

- chłopaki nie kłóccie sie- Basia

- to co z tym ” Aloesem” i barszczykiem, znaczy sie Burczykiem?- Adam

- barszczyk to taka zupa- Paweł

- Pawełek!!- pogroził mu kolejny raz Adam

- moj ojciec też do mnie mówił ” Pawełek” jak coś nabroiłem- stwierdził Paweł- oo witamy pana prokuratora

- stoję na korytarzu od dłuższej chwili i przysłuchuję sie jak pacujecie. Nie podoba mi sie ta atmosfera- Dumicz

- nam teraz tez nie- Marek- do jutra ta sprawa ma byc rozwiązana

- chyba snisz- nie wytrzymała Basia- moze zamiast chodzić z kwaśną miną zainterowałbyś sie co już mamy i nie wyznaczał nam terminów! O tym czy sledztwo jest zakonczone decydujemy My wreczając Ci dowody i gdy mamy sprawce !

- ale… ja..- Dumicz

- Basia ma rację- wtrącił sie Zawada- nie masz zadnego doswiadczenia wiec pozwól ze bedziemy w takiej atmosferze jak sie nam podoba. Dowidzenia!

Dumicz jak oparzony wypadł na korytarz i prawie biegnąc opuscił KOmendę.

- no i miałem rację mowiac ze to durny Dumicz- stwierdził Paweł

- Pawełek!- powiedzieli równoczesnie Basia , Marek i Adam

- dzien dobry wszystkim- przywital sie Andrzej Ziemiec

- czesc Andrzej- ucieszył sie Zawada- ostatnio jestes częstym gosciem u nas!

- a tak sie składa ze mam wiecej czasu. Mam wiecej pracowników wiec ja odpoczywam a oni pracują- stwierdził Ziemiec- wczoraj przyleciałem, załawtwiłem co miałem załatwić i mam wolne!

- a my niestety pełne rece roboty- odezwał sie Paweł- Basia , telefon ci dzwoni

- a szkoda. Myslałem ze wyrwiemy sie na małe piwko- Ziemiec

- moze innym razem- ADam- do kiedy jesteś?

- chyba do konca tygodnia- Ziemiec- nie bede wam przeszkadzał. CZesc!

- Artur nas zaprasza na impreze do nowego nieszkania- powiedziała Basia wyłaczając telefon

- ten twoj kolega z Przemysla? Mozemy iść- stwierdził Paweł- kiedy?

- jutro wieczorem- Basia- na pewno chcesz?

- jak Ty chcesz to ja tez- usmiechnął sie Paweł

- słuchajcie , ja sie zmywam bo jade po Kasie- Marek

- pozdrów ja od nas- Adam

- dzieki !!- zawołał Brodecki



ciąg dalszy nastąpi !! Wiecej szczegółow ze sprawy w kolejnej czesci !! Mysle ze wykorzystam wolne dni w maju i notka bedzie szybciej!

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. napisane przez ~kasienka
    około 5 lata temu
    Widzę że jestem pierwsza:) Jak zawsze ciakawa notka. Czekam na kolejną. Buźka. U mnie na http://kryminalni-pamietnik-basi.blog.onet.pl nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~biedroneczka
    około 5 lata temu
    Notka fajna.Wątek z durnym Dumiczem znów się pojawił.Ach kiedy ten Dumicz da im wreszcie spokój.Zespół Zawady wspaniale pracuje.Czekam na c.d i rozwiązanie sprawy tego tajemniczego listu.Pozdrawiam.PS Liczę,że napiszesz choć jedną notkę przez ten długi weekend. Zobaczymy czy się przeliczę ???

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~Asik:)
    około 5 lata temu
    Bardzo długo tutaj wchodziłam. Już myślałam, że się nie doczekam. Dzięki Bogu się pomyliłam. Uuu nocia bardzo krótka, ale ważne, że jest.. U coś ten durny Dumicz nie rozumie co znaczy praca w zespole. Tak nie można, żeby wyznaczać terminy… Ciekawe co z tą imprezą. Mam nadzieję, że szybko będzie cedek! Pozdrwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Stokrotka07
    około 5 lata temu
    Fajna notka, mam nadzieję, że pomimo nawału obowiązków znajdziesz czas aby coś jeszcze naskrobać:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez gapcio93@buziaczek.pl
    około 5 lata temu
    hey Alice notka świetna mam nadzieję, że niedługo napiszesz cedek, bo ciekawi mnie co z Kasią. piękny nagłówek pozdrawiam i zapraszam na http://www.opowiadanka-dropsika.blog.onet.pl mam nadzieję, że przeczytasz przed ostatnią notke buziaki i życzę udanego weekendu :*:*:* Dropsik

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~Asiek
    około 5 lata temu
    Świetna nocia …….zapraszam na mój blog http://www.kryminalniasiek.blog.onet.pl i na http://www.asia-asiek-14.blog.onet.pl Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))