28 stycznia 2007

Kłopoty kryminalnych cz.46

Witam!!



1.Dziś mija rok od tragedii w Katowicach. Myśle ze chwila zadumy sie przyda.

2. Jak Mazoch wraca do zdrowia- uuuuuufff ogrommy kamień spadł mi z serca. Strasznie to wyglądało.

3.Komentujcie notki – prosze was! Ja mimo pracy staram sie coś napisac w wolnym czasie. Ale ponieważ jest mało komentarzy to czekam az sobie o mnie przypomnicie i zostawicie jakis slad ze byliscie. Bedzie mi bardzo miło czytac ze czekacie na nowa notke.



- Marek!- zawołała Brodecka z łazienki-podaj mi recznik bo zapomniałam!!

- chcesz tylko recznik czy jeszcze coś?- dociekał Marek

- na razie tylko recznik!- Kasia po kilku minutach wyszła susząc włosy- mam problem z szefem

- podrywa Cie? Nooo, to bedzie sie miał z pyszna!- zagroził Marek

- nie o to chodzi- usiadła na kanapie- chyba ma jakies kłopoty

- szef ma zawsze kłopoty bo jest szefem- Marek

- myślałam ze mi pomozesz a Ty sie wyśmiewasz- obraziła sie Kasia- nie to nie!

- ciemu sie kłocicie?- zapytał Krzyś

- Krzysiu, my sie nie kłocimy- przytuliła malca Kasia

- wlasnie ze sie kłocicie- rozpłakał sie Krzyś- i mamusia nas zostawi jak mamusia Patlycja!

- Krzysiu, kto Ci tak powiedział?- zapytał poważnie Marek

- kolega psedskolu- Krzyś

- to wiesz co? Nie koleguj sie nim- objęła Kasia malucha- to jest niedobry kolega. Juz dobrze?

- tak! – rozweselił sie Krzyś

Basia z Pawłem wyszli ze szpitala.

- nareszcie , to było ostatnia radioterapia- odetchnął Paweł- w koncu bede mógł wrócic do pracy

- moze poczekaj pare dni co?- Basia- odpoczniesz i wrócisz.

- kotku, ja juz mams dość odpoczywania i czekania- stwierdził Paweł- jutro jestem w pracy i omijam szpitale z daleka!

- oo jaki waleczny sie zrobiłes- zasmiała sie Basia- mam nadzieję ze sie z Oliwką nie pozabijacie. A własnie co sie miedzy wami zdarzyło ??

- też jestem ciekawy bo nie przypominam sobie zadnego skandalu- Paweł sie zamyślił- telefon Ci dzwoni.

- haloo! Czesc Adaś! Ok, już jadę- Basia zakonczyła rozmowe – musze jechać do pracy.

- podrzuce Cie i wróce do domu- Paweł- albo wiesz co?

- chyba wiem, zabierasz sie do pracy od zaraz- stwierdziła Basia całując męza i po 15 minutach zatrzymali sie na miejscu zbrodni.

- czesc Marek- przywitala sie Basia- Adama jeszcze nie ma?

- jestem- usłyszeli głos Zawady- Paweł, a ty co tu robisz? Masz jeszcze zwolnienie!

- mnie tez jest miło ze was widzę- zakpił Nowacki- zwolnienie własnie mi sie skonczyło.

- aahaa- Marek- tylko cywilom nie pozwalamy wchodzic na miejsce zbrodni.

- nic straconego- Adam- Paweł, jedz na komende, załatw z Grodzkim sprawe a potem sprawdz naszego denata.

- jakiś znajomy?- zainteresował sie Paweł

- można tak powiedzieć- Adam- sprawdz Tomasza Misiaka ksywa Tomuś

- ok- Nowacki zawrócił do samochodu a reszta zajęła sie sprawą na miejscu

- Adam…- zaczeła Basia

- spokojnie, na razie bede mu dawał robotę na komendzie- uspokoił Basię, Zawada- Marek!

- no co jest?- zapytał Brodecki

- pojedziesz z Basią do żony Misiaka- wydał polecenie Zawada

- chyba byłej żony- Marek

- nieważne. Masz ją dokładnie przepytać o wszystko. Czy i kiedy sie kontaktowali ze sobą, czy… cholera, tłumaczę ci sprawy oczywiste- stwierdził Adam- jedzcie już, ja sie tu jeszcze rozejrze.



Na komendzie pare godzin później

- Adasiu, mogę Cię na chwilę prosić?- Grodzki

- mhm, już idę- Zawada odłozył dokumenty i udał sie do gabinetu szefa- co jest?

- niepokoi mnie ten szybki powrót do pracy Pawła- zaczął inspektor

- no to Cie uspokoję , ze bedzie siedział na komendzie tak długo aż wróci do formy- stwierdził Adam- roboty mu wystarczy

- no i o to mi chodziło! Zadnych pościgów na początek- rozchmurzył sie Grodzki- a , jeszcze jedno. Dorota wzieła dłuższy urlop i przysyłają nam nowego prokuratora.

- znamy go?- zaintersowal sie Zawada

- nie, to jakiś swieży nabytek, swiezo po egzaminach- Grodzki

- czyli bedzie wszystko wiedział lepiej od nas. Tacy są najgorsi- stwierdził Adam- cześć!



ciąg dalszy nastąpi !! Komentujcie to moze szybciej coś m sie uda napisać !

Buuuuuuuuuuuuuuuuuziaaaaaaaaaaaaaalkiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 komentarzy:

  1. napisane przez ~Paulina
    około 6 lata temu
    Cześć. Super, że napisałaś coś nowego. Robi się ciekawie. Paweł wrócił do pracy i ten nowy prokurator. Nie mogę się doczekać co z tego wyniknie. Pisz szybko cd. Zapraszam też do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Stokrotka07
    około 6 lata temu
    No proszę zapowiada się naprawdę ciekawie z nowym prokuratorem:) Bardzo poodbała mi się ta notka, mam nadzieję, że niedługo znajdziesz chwilę i napsizesz coś nowego:) Czekam z niecierpliwością:* Buziaki:*:

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez ~AS
    około 6 lata temu
    No bardzo się cieszę, że napisałaś nową notke. A co to Krzyś ma jakiś nie miłych kolegów w przedszkolu? Nie fajnie:/ Super, że Paweł wrócił do pracy, tylko teraz będzie odwalał najczarniejszą robotę. Ciekawe o co chodzi z tą Oliwią? Ooooo nowy prokurator? I znając pewnie Ciebie i życie, będzie cytuję: „Wszytko wiedział lepiej od nas” czyli od Kryminlanych, też mi się nie podoba. Kiedy ciąg dalszy? Czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~kojak
    około 6 lata temu
    Swietna notka:) Ciekawe skąd takie przypuszczenie Krzysia że Kasia ich zostawi? Fajnie, że Paweł wrócił już do pracy. Już nie mogę się doczekać kiedy napiiszesz c.d. i kiedy pojawi się ten new prokurator.P.S. thx za koment u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~biedroneczka
    około 6 lata temu
    Cześć! Sorry,że komentuje dopiero dziś, no ale wczoraj mój komp odmówił posłuszeństwa.Notka fajna.Ciekawa.Interesująco zapowiada się zmiana prokuratora na komendzie, no i kolejna zagadka kryminalna do rozszyfrowania.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez ~dropsik
    około 6 lata temu
    świetna notka, czekam na cedeka podobny text wypowiedział Krzyś na moim 1-wszym blogasku pozdrawiam serdecznie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~Kryminalna
    około 6 lata temu
    Fajny blog…..Mam nadzieje,że wpadniesz do mnie:)www.kryminalna-patusia.blog.onet.plDzieki

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    U mnie nowa notka–>zapraszam serdecznie:):* http://kryminalni-opowiadanka-stokrotki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Aldona
    około 6 lata temu
    Hej, zapraszam do mnie, nowa notka. Pozdrawiam, buźka :-*www.kryminalni-basia-i-marek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. napisane przez schadowsangel_a@vp.pl
    około 6 lata temu
    Witam! Wiem, że nikt nie lubi reklam na swoim blogu, ale przecież, gdyby nie one wiele blogów wartych chwili uwagi nie zostałyby odkryte, a wiele jeszcze czeka na odkrycie. Tak, wiec zapraszam na swój nowy blog, mam nadzieje, że przeczytasz moje notki, bo mysle, ze sa warte chwili uwagi. Nie jest ich duzo, tak wiec polecam. To opowiadanie, wiec myślę, że warto, bo właśnie się rozwija. Pozdrawiam i zapraszam na http://www.opowiadanie-julia.blog.onet.pl mam nadzieje na odwiedziny i pozostawienie sladu po sobie…. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. napisane przez ~knasiorek
    około 5 lata temu
    Wróciłam z wyjazdu i nadrabiam zaległości. Wybaczysz mi to, prawda? Noteczka świetna. Ciesze się że Paweł wraca do pracy, ale też cieszę się że Adam da mu narazie biurowe zadania. Ide czytać kolejne bo zaintrygowałaś mnie nową sprawą. Pozdróffka

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))