6 stycznia 2007

3/45

Witajcie w Nowym 2007 Roku!!!!

Pierwszy i najtrudniejszy tydzień pracy za mną! Wprawdzie jestem zmęczona ale szczęsliwa! Robię to co kocham i mogę liczyć na pomoc w każdej chwili. A to najważniejsze! Nie jestem sama w roli ” Nowej” bo oprócz mnie przyjęli jeszcze drugą dziewczynę, która niedawno kończyła szkołę. Swiat jest mały i okazało sie ze obydwie chodziłyśmy do tego samego Studium. Fajnie trochę powspominać szkolne czasy.Myśle ze czas na notkę wiec już ją produkuję!!!



Marek postawił przed Szczepanem. który oglądał kasetę z Centrum Handloweg, kubek z gorącą kawą i usiadł obok.

- no i masz już cos?- Marek

- jeszcze nic- mruknął Żałoda patrząc w ekran telewizora- zostały jeszcze kurka 3 kasety

- Zuzia cie zmieni za chwilę- powiedział Marek i wyszedł. Jednak po paru krokach usłyszał krzyk Żałody

- Marek! Mam , kurka!! Jest samochód!!- wrzeszczał Szczepan

- a widać kogoś , kto go przywiozł?- Marek

- bardzo niewyraźnie- Szczepan- musiał. kurka, wiedzieć o kamerach bo odwraca sie do nich tyłem. Ale o!! Tutaj go widać z boku!!

- dobra robota. Zanieś to do techników, moze coś sie da z tym zrobić- uśmiechnął sie Brodecki

- słuchajcie- wpadła Basia- znów był napad na kuriera!

- żyje?- Marek

- tak, trochę poobijany, zabrali go do szpitala na badania- Basia- chodż szybko! Moze widział sprawcę!

- już, gdzie są te kluczyki?- Marek

- ja mam! Mareeek, no prosze Cie, nooo! – Basia ponaglała kolegę- nie ma Adama a ja mam jeszcze kupę roboty!

- no juz , już! Co ty taka niecierpliwa co? – dociekał Marek i po chwili wyjechali z parkingu.

W szpitalu

- cześć Alicja- komisarze przywitali sie ze znajomą lekarką

- witajcie- Ala- co was sprowadza?

- szukamy pobitego kuriera pocztowego- wyjaśnił Marek

- aa, chyba wiem o kogo chodzi- Alicja- leży w sali nr.6. Ma rozciętą skórę na głowie i złamaną rękę.

- dzieki- usmiechnęła sie Basia i powędrowali do pacjenta- dzień dobry. Jesteśmy z policji. Powie nam Pan co sie stało??

- niosłem dużą paczkę do pociągu gdy nagle ktoś mnie uderzył w glowę- zaczął opowiadać poszkodowany mężczyna

- widział go Pan moze?- zapytał Marek

- miał kominiarkę na głowie- powiedział a Basia westchnęł cięzko- bardzo mi przykro

- ale moze zapamiętał Pan jakiego wzrostu był albo jakieś inne szczegóły?- Marek nie poddawał sie

- a wiecie co? Coś mi mignęło przed oczami, coś swiecącego ale to wszystko. Był moze pańskiego wzrostu.

- dziekujemy – powiedziała Basia- gdyby sie Panu coś przypomniało to proszę dzwonić. Zostawiam panu wizytówkę. Dziekujemy i dowidzenia.

- no to już coś mamy- Marek

- Marek, weź nie żartuj. Coś swiecącego- dobre sobie! To moze być wszystko!- zdenerwowała sie Basia- i gdzie ten Adam sie włóczy?

- oj daj spokój. Adam pewnie jest w domu z Izą i przemawia do dziecka- uśmiechnął sie Marek- chodz jedziemy na komendę.

- masz jakiś pomysł ?- Basia

- moze- droczył sie Brodecki

- nie to nie- obraził sie Basieńka i wsiadła do samochodu.

- zamiast sie obrażac to pomyśl kto moze wiedzieć o przesyłkach pocztowych i o obecności kurierów na dworcu- Marek- dlaczego w samochodzie nie znaleziono zadnych śladów i dlaczego ten ktoś kto odstawił auto na parking wiedział o kamerach.

- sugerujesz coś?- zapytała Storosz

- trzeba by sie przyjrzeć ochronie na dworcu- Marek- a ponieważ jesteśmy na miejscu to moze…

- mozemy to zrobić od razu- wpadła mu w słowo Basia

- no własnie- Marek- powłóczymy sie trochę po dworcu a potem zostawimy tutaj ludzi na obserwacji.

Kilka godzin później Marek zaparkował samochód pod domem a wczesniej odwiózł Basię. Brodecki wszedł cicho do mieszkania zeby nie obudzić spiących domowników. Rozebrał sie i wsunął do ciepłego łóżka obok żony. Kasia, przebudziła sie na sekundę , wymruczała coś i przytuliła sie do męża i obydwoje zasnęli.

Basia wyszła z windy i otworzyla drzwi mieszkania. Kojak przywitał sie łasząc sie jej do nóg. Storosz poszła do łazienki, wzieła prysznic o ubrana w ciepłą piżamkęusłyszała jakieś szmery w sypialni. Basia ostrożnie podeszła do ściany, zaświeciła swiatło i po chwili wskoczyła do łózka budząc Pawła.



ciąg dalszy nastąpi !!!!!!!!!!!! Ale nie wiem kiedy. Od poniedziałku pracuję 7:30- 15:30 wiec bede wcześniej w domu wiec moze sie uda coś w tygodniu napisać. Ale nie obiecuję !

Pozdrawiam!!

9 komentarzy:

  1. napisane przez ~biedroneczka
    około 6 lata temu
    Świetna notka!!! Widzę,że praca i zmęczenie ci służą,bo notka bardzo mi się podobała.JA też zaczełam pracować, więc czasu coraz mniej na wymyślanie i pomysły na nowe notki.Wreszcie wrócił Paweł.Ciekawe jak będzie wyglądał jego pierwszy dzień na komendzie.No i co z Oliwką, bo raczej wątpię by się dogadali.Śledztwo si ę rozwija, więc pewnie wkońcu złapią sprawcę tych napadów.Może to Górski???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. napisane przez ~Asik:)
    około 6 lata temu
    Rozumiem Was = Ciebie i Biedroneczke z brakiem czasu. Wiem, że to nie jest to samo co praca, ale muszę się teraz bardzo dużo uczyć juz w najbliższym tygodniu czekają mnie egzamiiny próbne do liceum. Ok, nie ważne:) Notka ciekawa, ciekawe komu i dlaczego, zależy zeby Ci kurierzy zgineli? Czekam na następną notke. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. napisane przez stokrotka_07@poczta.onet.pl
    około 6 lata temu
    Alice podziwam, że umiesz robić tyle rzeczy na raz:) I jeszcze naprawdę świetnie:) Notka superowa czekam na cd i dobrze, że Paweł już wrócił:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. napisane przez ~Paulina
    około 6 lata temu
    Hej. Notka jak zawsze świetna. Jak ty to wszystko robisz. Ja bym nie miała siły pisać. Trzymam kciuki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. napisane przez ~dropsik
    około 6 lata temu
    fajowa notka, jak zwykle życzę powodzenia w nowej pracy i czekam na kolejną buziam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. napisane przez doniczka11@op.pl
    około 6 lata temu
    Świetna nota i blog!!! Postarałaś się Wpadnij na http://www.doniczka-kryminalna.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. napisane przez ~kojak
    około 6 lata temu
    Suuuper nocia:D Czekam na c.d.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. napisane przez ~Aldona
    około 6 lata temu
    Dziewczyny, trzymam za Was kciuki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane przez ~Paulina
    około 6 lata temu
    Hej to znowu ja. Tym razem ja zapraszam do mnie http://skad-sie-znamy.blog.onet.pl/ nowa notka POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))