20 października 2015

10 lat !!

Kochani Moi !

Sama nie mogę w to uwierzyć ale Kłopoty Kryminalnych obchodzą 10 urodziny !
Kiedy to przeleciało ? Nie mam pojęcia. Kawał historii , pracy i poświęconego czasu .
Ale nie żałuję ani minuty.

Dziękuję Biedroneczce za współudział w prowadzeniu bloga. Kochana bez Ciebie , bez Twojej pomocy i pomysłów ten blog by nie funkcjonował . Dziękuję Ci serdecznie !

Dziękuję Wam, czytelnikom że nadal jesteście , czekacie , czytacie i komentujecie , mimo że opowiadania pojawiają się baaardzo rzadko. Przepraszam Was za to. Wybaczycie ?

Dziękuję dziewczynom , które 10 lat temu istniały jako Melka , Vanilka, Ani S. mojej kuzynce Kathy , Dropsikowi  ( wiem że dalej pisze) CK, Ninie, Sforze, Knasiorkowi , Stokrotce, Kristinie, Komisarzowi , Daisy,Karolci   oraz wielu, wielu innym których już po prostu nie pamiętam a przyczynili się do istnienia bloga.


Bez Was nie byłoby KŁOPOTÓW KRYMINALNYCH !

26 komentarzy:

  1. Ale zmiany na blogu. Niesamowite! Pięknie,urodzinowo. Życzę dalszej chęci do pisania bo bez Twojego bloga byloby nudno na tym świecie. Szkoda ze tort 🍰 jest niejadalny

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoo laat ,stoo lat . Zmiany na blogu cudowne!😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny szacun ! Wielu pomysłów i wielu notek życzy Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielu minut i godzin spędzonych na pisaniu życzę. Fajna rocznica. Nie przestawaj pisac

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Tobie za te 10 lat ,za współpracę, za prowadzenie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. zajrzałam i bloga nie poznałam. Wow ! Elegancki wystrój . Z okazji urodzin życzę Wam dziewczynki dalszej weny twórczej i żebyście nadal trzymały taki poziom opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę dalszych ciągów ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczynki życzę kolejnych godzin spędzonych przed monitorem aby tworzyć następne opowiadania. Żeby Was natchnienie twórcze nigdy nie opuściło

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę następnych 10 lat twórczości. Tylko szkoda ze Basia i Marek nie są razem. Może to jeszcze przemyślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przemyślałam już dawno i nic z tego koleżanko

      Usuń
  10. No nie wiem czy brak opowiadań można wybaczyć. Żartuję. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin i dalszej pracy twórczej życzę. I nigdy nie rob z Basi i Marka pary.,

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również popieram Natalię . Nie chcemy B+M= WNM. wszystkiego dobrego z okazji 10 urodzin !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo czasu i weny życzy Marysia

    OdpowiedzUsuń
  13. Alice trzymaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Basia i Marek razem ? To nudne. Wersja Alice od poczatku bardzo mi sie podoba. Czytam bloga od poczatku i nadal niecierpliwie czekam na nowe opowiadania mimo ze tak samo brakuje mi czasu aby spokojnie przeczytać. Wszystkiego najlepszego i kolejnych rocznic

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna rocznica. Życzę mnóstwa pomysłów i czasu na ich realizację

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie. Tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejnych 10 i 20 i 30 i 40 i 50 lat ...

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczyny dajecie czadu dalej ! Tak trzymać !

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie pozmieniałaś bloga. Jest ciekawie i kolorowo. Wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  20. Daawno tu nie zaglądałam. Cieszę sie z rocznicy razem z Wami

    OdpowiedzUsuń
  21. No i świetnie . Życzę kolejnych lat pracy

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze ze nie skadowalad bloga bo lubię wracać do starych opowiadań. Widac zmianę stylu. Rozwijasz sie. Gratuluje rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsze życzenia . Troche spóźnione ale wybaczycie ?

    OdpowiedzUsuń
  24. O jej!! To już 10 lat? Ale zleciało ;) Nie tak dawno odświeżałam sobie Kryminalnych :D Ale tu cały czas zaglądam, wiem mało komentuję, ale obiecuję, że się poprawię... Pamiętam jak na początku istnienia tego bloga myślałam, że Marek i Basia będą razem (No i na to liczyłam), a potem pojawił się Paweł N. i wiesz co? Nie wyobrażam sobie teraz aby go zabrakło w załodze i nie wyobrażam sobie że Basia mogłaby być teraz z Markiem (ja teraz o opowiadaniu piszę). Choć mam trochę zastrzeżeń do tego jak poprowadziłaś wątek Brodeckiego (ja go nadal kocham rozumiesz!) i za zabicie Krzysia to nadal chcę cię udusić to i tak mam zamiar czytać to opowiadanie (oby jak najdłużej!!) i obiecuję postarać się komentować :D... Ja się tylko nadal nad jednym zastanawiam (to przez odświeżanie sobie tego opowiadania) dlaczego Kasia nie powiedziała Markowi czym się kiedyś zajmowała? Bo to wyszło tak jakby bardziej ufała Pawłowi niż własnemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  25. obiecuję że to wyjaśnię w najbliższym czasie . Dziękuję że zwróciłaś na to uwagę. Wątek Brodeckiego trochę kuleje bo jakoś za Markiem nie przepadam ( w serialu , może dlatego że trochę mi kogoś przypomina i żle mi się kojarzy) ale jak widzisz staram się.

    OdpowiedzUsuń

Komisarze dziękują za pomoc w rozwiązaniu sprawy :-))